Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

ReCore - poradnik do gry

ReCore - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6: Arachnid Acrophobia | Opis przejścia ReCore

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Znajdź wejście to Core Foundry

Twój nowy towarzysz to nie tylko zmiana kosmetyczna, posiada unikalne dla siebie zdolności. - Misja 6: Arachnid Acrophobia | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Twój nowy towarzysz to nie tylko zmiana kosmetyczna, posiada unikalne dla siebie zdolności.

Po zakończeniu przerywnika znajdziesz się na zewnątrz Crawler'a. Od teraz, korzystając z klawisza zmiany towarzyszy, możesz w dowolnym momencie zmieniać towarzyszy, żeby odpowiednio wykorzystać ich umiejętności w zależności od sytuacji. Możesz teraz albo kontynuować misję, albo wrócić do swojego Crawler'a poprzez komorę transportową, żeby ulepszyć Mack'a oraz Seth'a. Kiedy już poczujesz się gotowy do dalszej podróży idź w kierunku zielonego wskaźnika celu, aż do miejsca w którym walczyłeś z zielonym AP-3. Tym razem także Cię zaatakuje, ale skoro posiadasz niebieską amunicję nie będzie stanowił dużego zagrożenia.

Korzystając ze specjalnej umiejętności Setha będziesz mógł dotrzeć do wcześniej niedostępnych miejsc. - Misja 6: Arachnid Acrophobia | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Korzystając ze specjalnej umiejętności Seth'a będziesz mógł dotrzeć do wcześniej niedostępnych miejsc.

Po zakończonej walce spójrz na pobliską budowlę. Jeżeli masz wybranego Seth'a na towarzysza rzuci Ci się w oczy fakt, że możesz teraz skorzystać pionowej rampy przyległej do budynku. Wykorzystując tę umiejętność specjalna swojego towarzysza wejdź na sam szczyt. Na dachu pozbieraj leżące surowce i ponownie skorzystaj z umiejętności Seth'a na rampie, która wydaje się nigdzie nie prowadzić. Twój towarzysz wyrzuci Cię wysoko w powietrze i będziesz musiał dosięgnąć następnych dających się wykorzystać elementów budowli, w kierunku której będziesz lecieć. Jeżeli odniesiesz wrażenie, że nie dasz rady dolecieć do celu pamiętaj, że możesz wykorzystać skoki i sprint.

Seth bez problemu podróżuje nawet do góry odnóżami. - Misja 6: Arachnid Acrophobia | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Seth bez problemu podróżuje nawet do góry odnóżami.

Seth wyrzuci Cię na skałę, na której możesz pozbierać surowce i otworzyć skrzynię. Gdy już to zrobisz wskocz na platformę przed Tobą na lewo której znajduje się Ringer Corebyte. Tym razem, żeby dotrzeć na drugą stronę trzeba będzie odpowiednio wyczuć czas, ponieważ platforma po drugiej stronie posiada barierę oraz rusza się w pionie. Kiedy zjedzie maksymalnie w dół zestrzel barierę i przeskocz przez pierścień energetyczny.

Gdy dotrzesz do platformy jak najszybciej ją opuść skacząc w kierunku zwieszonej w powietrzu rampy i ponownie wykorzystując umiejętność Seth'a. Gdy wylądujesz bezpiecznie na platformie spójrz w dół w kierunku budowli przed Tobą i zobaczysz kolejną zawieszona w powietrzu rampę. Tak jak i wcześniej wskocz na nią (zwykły skok może nie wystarczyć, więc w razie czego wykorzystaj sprint) i użyj Seth'a. Na końcu wylądujesz na platformie, na lewo której będą dwa pierścienie energetyczne, a na prawo maszyna wydobywcza. Znajdują się na niej materiały, a także skrzynia, warto więc wszystko pozbierać.

Ten skok będzie naprawdę bardzo długi, a upadek kończ się śmiercią postaci i powrót na platformę. - Misja 6: Arachnid Acrophobia | Opis przejścia ReCore - ReCore - poradnik do gry
Ten skok będzie naprawdę bardzo długi, a upadek kończ się śmiercią postaci i powrót na platformę.

Gdy już zbierzesz wszystkie przedmioty stań na krawędzi platformy, w stronę pierścieni energetycznych. Ten skok będzie znacznie dłuższy niż zwykle, więc może nie powieść się za pierwszym razem. Jedynym sposobem, żeby wykonać ten skok jest trzymanie się możliwie najbliżej górnej krawędzi pierścieni w taki sposób, żeby po przejściu przez drugi z nich kierować się na środek podestu, do której się kierujesz. Znajduje się tam pozioma rampa, do której może przyczepić się Seth. Polecam więc wykorzystywanie cały czas kombinacji skok-skok-sprint, które maksymalnie podniosą Joule i pokryją dość dużą przestrzeń, żeby doskoczyć do rampy.

Gdy wylądujesz u celu zobaczysz na lewo od siebie teleporter do Crawler'a Kai'a. Zanim wejdziesz do następnej lokacji rozejrzyj się za surowcami, które leżą na skrzyniach przed drzwiami. Te podziemia wymagają sześciu rdzeni pryzmatycznych (a jeżeli podążasz za poradnikiem powinieneś mieć ich już osiem), dziesiątego poziomu oraz wyboru Seth'a jako towarzysza. Jeżeli jesteś przygotowany i spełniasz wymagania wejdź do Core Foundry, żeby rozpocząć kolejną misję.