ARK: Survival Evolved - poradnik do gry

ARK: Survival Evolved - poradnik do gry

ARK: Survival Evolved - poradnik do gry

ARK: Survival Evolved to ogromny sandboksowy świat z rozbudowanym systemem przetrwania, kooperacji i rozbudowywania umiejętności swojego protagonisty. W tym poradniku zostały zawarte wszystkie podstawowe informacje na temat stworzeń, które możemy spotkać w grze, ukrytych jaskiń z artefaktami i zawartości zrzutów. Dowiesz się jak wezwać i pokonać jednego z głównych bossów (Bloodmother Lysrix), które surowce potrzebne są do stworzenia pierwszego ekwipunku, gdzie najlepiej ich szukać i jak warto rozwijać swoją postać. Poruszony zostanie również temat oswajania dzikich zwierząt, karmienia i trenowania. Jeżeli jesteś początkowym graczem, dowiesz się jak rozpocząć przygodę, żeby za szybko nie zginąć, jak rozdawać punkty, które zdobędziesz za każdy kolejny poziom i gdzie rozbić swój pierwszy obóz.

Gra posiada jeden płatny DLC, który wyszedł 1 września 2016r. ARK - Scorched Earth odblokowuje nam nową krainę i wiele więcej możliwości, które zostały opisane w krótkim rozdziale na jego temat.

Poradnik do gry ARK - Survival Evolved zawiera:

  • Sterowanie i wymagania sprzętowe,
  • Porady ogólne, które wprowadzają w świat ARK - Survival Evolved,
  • Opis wszystkich zrzutów wraz z ich zawartością,
  • Rozpiska dostępnych surowców znajdujących się w grze,
  • Cały poradnik związany z oswajaniem,
  • Spis najbardziej przydatnych dinozaurów znajdujących się w grze,
  • Opis engramów wraz z wymaganiami, które należy spełnić by je posiadać,
  • Kompletna Mapa Świata,
  • Lokacje artefaktów,
  • Krótki opis dodatku Scorched Earth

Przemysław Szczerkowski (www.gry-online.pl)

Informacje o ARK: Survival Evolved - poradnik do gry

Autor : Przemysław Szczerkowski

Ostatnia aktualizacja : 9 lutego 2017

Poradnik zawiera : strony: 26, ilustracje: 368 .

Popularne strony w ARK: Survival Evolved - poradnik do gry

ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-19 - 376428ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-19 - 376427ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-19 - 376426ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-19 - 376425ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-19 - 376424ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-18 - 376331ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-18 - 376330ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-18 - 376329ARK: Survival Evolved - screen - 2018-06-18 - 376328

22.09.2016 00:37
meloncom
84
Graczu

"ARK - Survival Evolved posiada średnie wymagania sprzętowe. Poradnik został stworzony na komputerze Intel Core i7 - 6700 CPU, 16GB RAM, Asus GeForce GTX 1070 STRIX, konfiguracja w pełni spełnia zalecane wymagania i nie było najmniejszych problemów z rozgrywką." - hahaha średnie wymagania? Na GTX 970 potrafi spadać poniżej 20 klatek nawet na średnio wysokich ustawieniach, więc sorki ale pier@#$$% człowieku o tych średnich wymaganiach. Zresztą poczytaj opinie na Steam. Może i twórcy podali wymagania, tylko szkoda, że nie udzielili informacji o tragicznej optymalizacji.

post wyedytowany przez meloncom 2016-09-22 00:41:45
22.09.2016 09:44
odpowiedz
1 odpowiedź
TyrtanoX
4
Junior

Odnośnie Compound Bow - "Jest to ulepszona wersja podstawowego łuku lecz słabsza od kuszy."

Jest to nieprawda. Ulepszony łuk jest tylko gorszy w przypadku strzał kamiennych (74 obrażenia vs 95 obrażeń kuszy).
Jeśli jednak będziemy używać metalowych strzał, które tylko ten łuk może wystrzeliwać, obrażenia będą wynosić aż 202.5, przy znacznie lepszej penetracji pancerza. Zatem ponad dwukrotnie więcej niż kusza.

Jednak mimo znacznie większych obrażeń i lepszej możliwości penetracji pancerza warto się zastanowić nad tym cackiem. Podejrzewam, że bogatsze plemiona mogą widzieć sens w używaniu tak drogiej zabawki, bowiem koszt wyprodukowania strzał metalowych w stosunku do kamiennych jest zatrważający, ale świetnie się nada do eliminowania członków wrogich plemion.

Dla samotnego wilka z ograniczonymi zasobami i brakiem wrogich plemion w pobliżu, kusza będzie lepsza.

Bekłem.

22.09.2016 13:23
Cophelio
4
Junior

Hej,

chciałbym Ci tylko zwrócić uwagę że w tym przypadku chodzi tylko i wyłącznie o przydatność Compound Bow przy oswajaniu :) Dlatego znajduję się w tym dziale.

Kusza jest lepsza niż ten łuk, dlatego też została uwzględniona jako "słabsza". Nie mówimy tutaj o przydatności do zabijania lecz oswajania.

Pozdro!:D

26.09.2016 08:09
😊
odpowiedz
TyrtanoX
4
Junior

Słusznie, mój błąd. Nie wiem czemu tak to zrozumiałem, ale myślałem o tej podstronie jako ogólnym opisie broni, która także nadaje się do ogłuszania.

A lepszy łuk tylko w celach ogłuszenia zwierzęcia faktycznie nie jest najlepszym wyborem.

Pozdrawiam :)

PS. Bardzo fajnie, że robisz poradnik do tej gry. Naprawdę jedna z nielicznych gier Early Access, która na to zasługuje.

post wyedytowany przez TyrtanoX 2016-09-26 08:10:55
24.01.2018 16:18
Huzar.pl
😃
odpowiedz
Huzar.pl
3
Junior

Mam pytanie jak włczyć ikony na mapie czyli gdzie jestem taka kropeczka bo mi to sie bardzo przyda będę wdzięczny za odpowieć