ARK Survival Evolved - poradnik do gry

ARK Survival Evolved - poradnik do gry

ARK Survival Evolved - poradnik do gry

Jurassic ARK Poradnik do gry ARK to porady dla początkujących i zaawansowanych graczy. Wskazówki jak przeżyć, opis mechaniki; oswajanie, engramy i crafting. Walki z bossami, mapa świata, zrzuty, surowce, przemieszczanie się, sterowanie i wymagania sprzętowe.

ARK: Survival Evolved to ogromny sandboksowy świat z rozbudowanym systemem przetrwania, kooperacji i rozbudowywania umiejętności swojego protagonisty. W tym poradniku zostały zawarte wszystkie podstawowe informacje na temat stworzeń, które możemy spotkać w grze, ukrytych jaskiń z artefaktami i zawartości przysłowiowych "zrzutów". Dowiesz się jak wezwać i pokonać jednego z głównych bossów (Bloodmother Lysrix), które surowce potrzebne są do stworzenia pierwszego ekwipunku, gdzie najlepiej ich szukać i jak warto rozwijać swoją postać. Poruszony zostanie również temat oswajania dzikich zwierząt, karmienia i trenowania. Jeżeli jesteś początkowym graczem, dowiesz się jak rozpocząć przygodę, żeby za szybko nie zginąć, jak rozdawać punkty, które zdobędziesz za każdy kolejny poziom i gdzie rozbić swój pierwszy obóz.

Poradnik ten został stworzony z myślą o graczach nowych, takich, którzy zaczynają swoją przygodę z grą lub takich, którzy już poznali grę ale jeszcze nie wszystko zostało przez nich opanowane. Opisane są w nim najważniejsze informacje potrzebne do przeżycia.

Gra posiada jeden płatny DLC, który wyszedł 1 września 2016r. ARK - Scorched Earth odblokowuje nam nową krainę i wiele więcej możliwości które zostały opisane w krótkim opisie na jego temat.

Poradnik do gry ARK - Survival Evolved zawiera:

Przemysław Szczerkowski (www.gry-online.pl)

Informacje o ARK Survival Evolved - poradnik do gry

Autor : Przemysław Szczerkowski

Ostatnia aktualizacja : 9 lutego 2017

Poradnik zawiera : strony: 26, ilustracje: 368 .

Popularne strony w ARK Survival Evolved - poradnik do gry

ARK: Survival Evolved - screen - 2020-06-12 - 417449ARK: Survival Evolved - screen - 2020-06-12 - 417448ARK: Survival Evolved - screen - 2020-06-12 - 417447ARK: Survival Evolved - screen - 2020-06-12 - 417446ARK: Survival Evolved - screen - 2020-06-12 - 417445ARK: Survival Evolved - screen - 2020-06-12 - 417444ARK: Survival Evolved - screen - 2020-06-12 - 417443ARK: Survival Evolved - screen - 2020-06-12 - 417442ARK: Survival Evolved - screen - 2019-06-19 - 399665