Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry

Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry

Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry

Poradnik do gry Agatha Christie: The ABC Murders zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę jakże przyjemną i klimatyczną przygodówkę opartą na powieści znanej pisarki. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez śledztwo dotyczące serii morderstw - łączy je obecność na miejscu zbrodni informatora kolejowego ABC.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, dokonane obserwacje kolorem niebieskim, zdobywane punkty ego kolorem zielonym, a trofea kolorem pomarańczowym, zaś istotne informacje pogrubieniem.

W grze wcielasz się w znanego detektywa Herkulesa Poirota, który z nieodłącznym Arthurem Hastingsem u boku bada sprawę informującego go listownie o swoich zamiarach tajemniczego A.B.C.

W poradniku do gry Agatha Christie: The ABC Murders znajdziesz:

  • dokładny opis wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do szczęśliwego finału;
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
  • wszystkie możliwe do przeprowadzenia obserwacje postaci i obiektów;
  • wskazanie wszystkich nagradzanych punktami ego kwestii dialogowych i czynności;
  • wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania trofeów (dodatkowo komplet trofeów umieszczono w ostatnim rozdziale).

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Informacje o Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 40, ilustracje: 95 .

Popularne strony w Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry

Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-12-11 - 312717Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-12-11 - 312716Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-12-11 - 312715Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-12-11 - 312714Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-12-11 - 312713Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-12-11 - 312712Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-12-11 - 312711Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-08-05 - 305400Agatha Christie: The ABC Murders - screen - 2015-08-05 - 305399