Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Resident Evil Zero HD - Mapa M4: Laboratorium
Resident Evil Zero HD - Mapa M4: Laboratorium
Pierwszy odwiedzany obszar w laboratorium - dociera się tu od strony obserwatorium (M2,35).
Są tu płyta naciskowa otwierająca kościół (M4,2) i winda jeżdżąca na poziom B2.
Stacza się tu walkę z zainfekowanym nietoperzem, ale dopiero po zbadaniu bocznego pomieszczenia (M4,3).
Jest tu dziura w dachu i po użyciu wyrzutni Hookshot dociera się na dach (M4,4).
Boczne pomieszczenie kościoła. Jest tu maszyna do pisania (plus zapasy).
Dach kościoła. Dociera się tu używając wyrzutni Hookshot w (M4,3), drabinka prowadzi na tyły kościoła - (M4,5).
Tyły kościoła. Dociera się tu od strony dachu - (M4,4).
Przycisk odblokowuje windę w (M4,6).
Windę uaktywnia się używając przełącznika w (M4,5). Podróżuje ona między poziomami 1F i B2.
Korytarz. Początkowo dostępna jest tylko jego wschodnia część, zachodnią odblokowuje przycisk w (M4,10).
Później pojawia się tu zombiak-pijawka.
Biblioteka. Są tu dokument, maszyna do pisania i winda towarowa podróżująca na poziom B1 (M4,13).
Możesz użyć wyrzutni Hookshot na dziurze w suficie żeby dotrzeć do (M4,9).
Do pomieszczenia tego dociera się używając wyrzutni Hookshot w (M4,8).
Są to dokumentu, zombiak-pijawka i kapsuła z pijawkami Leech Capsule.
Korytarz. Jest tu przycisk odblokowujący nową część korytarza w (M4,7).
Pomieszczenie z maszyną do pisania.
Później dostępna staje się drabinka prowadząca na poziom B2.
Pomieszczenei z dokumentem i czerwonymi chemikaliami.
Później możesz użyć czynnika sterylizującego żeby odblokować komorę z gazem.
Pomieszczenie z dokumentem i zielonymi chemikalami.
Jest tu winda towarowa podróżująca na poziom B2 (M4,8).
Pomieszczenie odblokowywane dzięki użyciu niebieskiego artefaktu Blue Leech Charm.
Jest tu cewka Input Reg. Coil.
Pomieszczenie z zombiakami i zielonym artefaktem Green Leech Charm.
Pomieszczenie odblokowywane dzięki Green Leech Charm z (M4,15).
Do odnalezienia jest tu czynnik sterylizujący potrzebny w (M4,12).
Komora z gazem. Do jej otwarcia potrzebny jest czynnik sterylizujący z (M4,16).
W komorze jest klucz do użycia w (M4,18).
Zamknięte pomieszczenie - wymagany klucz z (M4,17).
W środku są łowcy, dokument oraz tarcza (Dial) potrzebna do rozwiązania zagadki w (M4,19).
Pomieszczenie z kolejką - do jego otwarcia potrzebna jest tarcza Dial z (M4,18).
Są tu cewka Output Reg. Coil oraz dźwignia opuszczająca drabinkę do (M4,11). Możesz też użyć wyrzutni Hookshot żeby dotrzeć do pomieszczenia (M4,20).
Pomieszczenie kontrolne kolejki - dociera się do niego używając wyrzutni Hookshot w (M4,19).
Do uruchomienia kolejki potrzebne są cewki z (M4,14) i (M4,19).
Windę uaktywnia się używając przełącznika w (M4,5). Podróżuje ona między poziomami 1F i B2.
Powiększ mapę

Laboratorium [M4] - mapa lokacji | Resident Evil Zero HD poradnik Resident Evil Zero HD

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Opisy pomieszczeń z mapy

Pierwszy odwiedzany obszar w laboratorium - dociera się tu od strony obserwatorium (M2,35).
Są tu płyta naciskowa otwierająca kościół (M4,2) i winda jeżdżąca na poziom B2.

Stacza się tu walkę z zainfekowanym nietoperzem, ale dopiero po zbadaniu bocznego pomieszczenia (M4,3).
Jest tu dziura w dachu i po użyciu wyrzutni Hookshot dociera się na dach (M4,4).

Boczne pomieszczenie kościoła. Jest tu maszyna do pisania (plus zapasy).

Dach kościoła. Dociera się tu używając wyrzutni Hookshot w (M4,3), drabinka prowadzi na tyły kościoła - (M4,5).

Tyły kościoła. Dociera się tu od strony dachu - (M4,4).
Przycisk odblokowuje windę w (M4,6).

Windę uaktywnia się używając przełącznika w (M4,5). Podróżuje ona między poziomami 1F i B2.

Korytarz. Początkowo dostępna jest tylko jego wschodnia część, zachodnią odblokowuje przycisk w (M4,10).
Później pojawia się tu zombiak-pijawka.

Biblioteka. Są tu dokument, maszyna do pisania i winda towarowa podróżująca na poziom B1 (M4,13).
Możesz użyć wyrzutni Hookshot na dziurze w suficie żeby dotrzeć do (M4,9).

Do pomieszczenia tego dociera się używając wyrzutni Hookshot w (M4,8).
Są to dokumentu, zombiak-pijawka i kapsuła z pijawkami Leech Capsule.

Korytarz. Jest tu przycisk odblokowujący nową część korytarza w (M4,7).

Pomieszczenie z maszyną do pisania.
Później dostępna staje się drabinka prowadząca na poziom B2.

Pomieszczenei z dokumentem i czerwonymi chemikaliami.
Później możesz użyć czynnika sterylizującego żeby odblokować komorę z gazem.

Pomieszczenie z dokumentem i zielonymi chemikalami.
Jest tu winda towarowa podróżująca na poziom B2 (M4,8).

Pomieszczenie odblokowywane dzięki użyciu niebieskiego artefaktu Blue Leech Charm.
Jest tu cewka Input Reg. Coil.

Pomieszczenie z zombiakami i zielonym artefaktem Green Leech Charm.

Pomieszczenie odblokowywane dzięki Green Leech Charm z (M4,15).
Do odnalezienia jest tu czynnik sterylizujący potrzebny w (M4,12).

Komora z gazem. Do jej otwarcia potrzebny jest czynnik sterylizujący z (M4,16).
W komorze jest klucz do użycia w (M4,18).

Zamknięte pomieszczenie - wymagany klucz z (M4,17).
W środku są łowcy, dokument oraz tarcza (Dial) potrzebna do rozwiązania zagadki w (M4,19).

Pomieszczenie z kolejką - do jego otwarcia potrzebna jest tarcza Dial z (M4,18).
Są tu cewka Output Reg. Coil oraz dźwignia opuszczająca drabinkę do (M4,11). Możesz też użyć wyrzutni Hookshot żeby dotrzeć do pomieszczenia (M4,20).

Pomieszczenie kontrolne kolejki - dociera się do niego używając wyrzutni Hookshot w (M4,19).
Do uruchomienia kolejki potrzebne są cewki z (M4,14) i (M4,19).

Legenda Resident Evil Zero HD - Mapa M4: Laboratorium

Opisy pomieszczeń z mapy

Powyżej znajduje się mapa laboratorium. Jest to czteropoziomowy obszar, w skład którego wchodzą zarówno tereny na powierzchni (m.in. kościół, w którym stacza się pojedynek z bozssem), jak i podziemne pomieszczenia badawcze. Do tej części świata gry dociera się automatycznie po rozwiązaniu zagadki w obserwatorium ośrodka szkoleniowego (odnalezienie trzech kamiennych tabliczek). Warto zaznaczyć, że pomimo odblokowania nowej lokacji możesz nadal powracać do zbadanych wcześniej miejscówek (np. po przedmioty fabularne czy zapasy). Opis przejścia z kolejnych stron zawiera sugerowaną kolejność eksploracji kolejnych obszarów laboratorium. W opisie są dodatkowo odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M4,6) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 6 z mapy laboratorium (M4).