LEGO Jurassic World - poradnik gry

LEGO Jurassic World - poradnik gry

LEGO Jurassic World - poradnik gry

LEGO Jurassic World to kolejna już odsłona znanej gry przygodowej z serii LEGO. Tym razem przyjdzie nam zagrać w uniwersum Parku Jurajskiego, przemierzając kolejne części filmowej adaptacji. Poradnik do gry kierowany jest nie tylko do osób, które zaczynają swoją przygodę ze światem LEGO ale także do bardziej doświadczonych graczy. W solucji tej znajdziesz liczne porady, które pomogą ci w nawigacji i poprowadzą przez zagadki, które przygotowali dla nas twórcy ze studia Traveller's Tales. Poradnik został podzielony na specyficzne rozdziały prezentujące opis przejścia, porady oraz listę wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich dostępnych w grze. Pierwsza część poradnika zawiera przydatne informacje, które przede wszystkim skierowane są do mniej doświadczonych graczy. Druga część to rdzeń całego poradnika czyli szczegółowy opis przejścia wraz z odpowiednio przygotowanymi zdjęciami i wskazówkami. Kolejne rozdziały zawierają listę wszystkich znajdziek czyli przedmiotów kolekcjonerskich spotykanych w grze. Znajdziesz tu szczegółowe omówienie zagadek, które musisz rozwiązać by takie przedmioty zebrać wraz z dokładną lokacją, w której się znajdują. Ostatni rozdział został specjalnie przygotowany z myślą o graczach korzystających z platformy PC. Znajdziesz tu dokładnie omówienie kwestii technicznej gry oraz wymagania sprzętowe na komputery osobiste.

Poradnik do LEGO Jurassic World zawiera:

  • Liczne porady dla początkujących oraz pomocne wskazówki;
  • Dokładny opis przejścia wszystkich misji w grze wraz z odpowiednio przygotowanymi zdjęciami;
  • Lokację wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich;
  • Omówienie kwestii technicznej gry na komputery osobiste oraz wymagania sprzętowe.

Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o LEGO Jurassic World - poradnik gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 98, ilustracje: 741 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 4.

Popularne strony w LEGO Jurassic World - poradnik gry

Komentarze Czytelników (72)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
05.08.2015 08:39
odpowiedz
wolfen3741
71
Herr Oberst

Wie może ktoś, jak dostać się na Terytorium Tyranozaura w Parku Jurajskim? Za nic nie mogę przedostać się do tej centralnej lokacji :/.

Edit: ok już wiem, wchodzimy przez dziurę z terytorium gallimima.

05.08.2015 15:58
odpowiedz
man of kin
13
Legionista

do jasnej ciasnej nie wiem gdzie jest nagrobek z mapą do waschodniego bulwaru odpowiedzcie

12.08.2015 13:35
odpowiedz
Pomocny Duszek
1
Junior

@edwin612 Spróbuj pójść tam w nocy, mi pomogło

15.08.2015 08:15
odpowiedz
man of kin
13
Legionista

@edwin do jasnej ciasnej triceratops którego uzdrowiamy znajduje sie w części kiedy musimy przedostać sie do misji nie wiem o czym mówisz

16.08.2015 10:57
odpowiedz
Kajko1
1
Junior

Witam
Mam pytanie: Mam odblokowane trzy lokacje: "Jurassic Park", "Jurassic World" oraz "Jurassic Park The Lost World" ale jak odblokować "Jurassic Park III"?
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam

16.08.2015 18:18
odpowiedz
man of kin
13
Legionista

@kajko1 muśisz przejść jurassic park the lost world

18.08.2015 20:12
odpowiedz
AdiAs787
1
Junior

Jak mam się dostać do tego zaginionego poziomu?

18.08.2015 21:38
odpowiedz
jurekn
2
Junior

Poziom dodatkowy z samych klocków nie jest fake'iem. Istnieje, ale na mapie pokazał nam się po przejściu gry na 100%. Gra się dwoma tyranozaurami i niszczy wyspę całą z klocków.

31.08.2015 19:19
odpowiedz
Papcio66
1
Junior

Mam problem z naprawą dźwigu w Planszy "zagroda raptorów". Zrobiłem wszystko po kolei, ale na głos syreny nie budzi się operator dźwigu i nie pokazuje się tarcza. Co zrobić?

04.09.2015 10:32
odpowiedz
DRAGONEK117
1
Junior

Gdzie jest ta zagroda T-rexa?

06.09.2015 14:55
odpowiedz
1 odpowiedź
Hubert1479
1
Junior

POMOCY! Zdobyłem wszystko mam wszystkie minizestawy, bursztyny, czerwone i złote klocki, postacie, pojazdy, dinozaury i szkielety. Przeszedłem wszystkie poziomy na maksa i mam 99,9 % gry co teraz?

18.10.2015 16:50
odpowiedz
Filipooos2007
1
Junior

Hej, mam problem z misja Wielkie Starcie, etap Akcja na bulwarze. Gdy zrobie drugi raz zdjecie tyrnozaurowi on nie rozwala mi tej drugiej świecącej kolumny na elementy i nie moge zbudować drugiej cześciej broni. Ktos tak miał?

28.12.2015 20:44
odpowiedz
Makap32
1
Junior

Witam. Proszę mi powiedzieć co dalej. Doszedłem do misji w której walczę z białym dinozaur em, zjada go wielki pływający i koniec gry. Co dalej, to chyba nie koniec?! Ci mam zrobić?

02.01.2016 11:56
odpowiedz
nightartist
1
Junior

witam mam problem z przejściem w budynku dochodzę do drążków przeskakuje po nich wskakuję na ściankę wspinaczkową i dalej już nie chce skoczyc wyżejmoże ktoś podpowiedzie jak przejsc dalej..... oczywiscie gram na pc na klawiaturze????

08.02.2016 21:08
odpowiedz
tewez
2
Junior

Nie trzeba zbierać monet na mnożnik razy 2 tylko podać kod:
5MZ73E.

09.02.2016 19:20
odpowiedz
tewez
2
Junior

Witam.Mam pytanie.Na jednym z filmików widziałem,że pod ostatnim rzędem z postaciami są jeszcze trzy inne.Czy to możliwe?Prosze odpowiećcie!

post wyedytowany przez tewez 2016-02-09 19:22:56
10.02.2016 19:31
odpowiedz
planca
1
Junior

Witam

Misja " sala główna " - pod koniec misji jest walka Rexów - u mnie nieskończoność. Nie ma możliwości skończenia tej walki. Pokazuje, zeby naciskać H, J i K i tak w kółko. Trzeba restartować grę i zaczynać misję od początku... Pomocy !!! Dlaczego tak się dzieje ?

10.02.2016 21:02
odpowiedz
tewez
2
Junior

planca,nie obraź się ale może robisz to za późno. Gdy przypadkowo naciśniesz coś innego tuż przed tym,kiedy pokaże ci się to co masz nacisnąć,wtedy to nie wychodzi.

10.02.2016 21:13
odpowiedz
tewez
2
Junior

Mam kolejne pytanie.Mam wykrywacz minizestawów,a na poziomach dodatkowych/ucieczkach przecież ich niema.Więc dlaczego dlaczego na dodatkowych poziomach są strzałki wskazujące minizestaw?

16.02.2016 08:45
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kacper3038
1
Junior

Wczoraj zaczalem grac. Doszedlem do momentu uruchamiania zasilania. Jak wskakuje do srodka wysypuja sie klocki...z ktorych niestety nie moge nic zbudowac.
Czy ktos mial tez ten problem, czy cos ominalem, czy to jakis problem z gra?
Dziekuje z gory za pomoc i porade.

18.02.2016 12:22
odpowiedz
1 odpowiedź
Kacper3038
1
Junior

Tam za kratami, jak pociagne za dzwignie wysypuja sie klocki, z ktorych niestety nic nie moge ulozyc.

19.02.2016 02:03
odpowiedz
1 odpowiedź
JĘDREK48
2
Junior

Jak porazic Tommy;ego pradem w osiagnieciach

06.03.2016 13:02
odpowiedz
daga1119
1
Junior

może mnie ktoś oświecić jak odblokować Tyranozaura, aby móc go wybrać z panelu w czasie gry swobodnej. Dodam, że zdobyłam już bursztyn o którym piszą w poradniku w Centrum dla odwiedzających. Proszę o odpowiedź.

12.03.2016 22:53
odpowiedz
tewez
2
Junior

JĘDREK48,musisz strzelić w niego pistoletem elektrycznym.

12.03.2016 23:03
odpowiedz
tewez
2
Junior

daga1119,musisz być w lokacji ,w której jest dużo przestrzeni.Na przykład ,,terytorium indominusa'' lub ,,terytorium roślinożerców''.

06.03.2017 09:13
odpowiedz
1 odpowiedź
tommyl
1
Junior

Witam, synek ma problem z zapisaniem stanu gry. Podobno stan gry sam sie zapisuje. Da sie recznie zapisac stan gry czy obecnie jest na poziomie 2 i musi od poczatku zaczynac kazda gre. W opcjach do wczytywania gry jest cos zapisane ale stan gry to 0%

dzieki za pomoc.

23.05.2017 21:57
odpowiedz
Frankodudu
1
Junior

Nie mogę zaliczyć wszystkich wyścigów. Mam 18/20 i 99,5 % całej gry. Jak je odszukać ?

06.02.2018 11:39
odpowiedz
1 odpowiedź
aneta7882
1
Junior

Pomocy!!!
Kończę etap "Świat Jurajski: WIELKIE STARCIE" i nie mogę przejść do kolejnego etapu "Zaginiony Świat: Isla Sorna".
Zamiast tego znajduję się na ulicy bez żadnej misji, nie wiem co dalej...
Proszę o wskazówki. Gram z córką i totalna blokada...

08.09.2018 15:15
odpowiedz
Justys31
1
Junior

Powiedzcie,jak to jest że w danej misji potrzebuje do wykonania czegoś np Ellie,a nie mam jej aktualnie do wyboru,tylko 3 z góry narzucone postacie??

08.01.2019 18:17
odpowiedz
T312
1
Junior

Hej. W centrum dla odwiedzających zdobylismy bursztyn i wszystkie skrzynki nie dostaliśmy jednak tyranozaura. Dlaczego tak sie stalo?

post wyedytowany przez T312 2019-01-08 18:20:54
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
LEGO Jurassic World - screen - 2015-05-26 - 300186LEGO Jurassic World - screen - 2015-05-26 - 300185LEGO Jurassic World - screen - 2015-05-26 - 300184LEGO Jurassic World - screen - 2015-05-26 - 300183LEGO Jurassic World - screen - 2015-05-26 - 300182LEGO Jurassic World - screen - 2015-05-26 - 300181LEGO Jurassic World - screen - 2015-05-26 - 300180LEGO Jurassic World - screen - 2015-05-26 - 300179LEGO Jurassic World - screen - 2015-04-23 - 298530