Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry

Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry

Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry

Hitman powraca do akcji! Po krótkim odpoczynku w klasztorze na nowo musi sięgnąć po rynsztunek zawodowego zabójcy i zająć się uwolnieniem swojego dobrego przyjaciela - ojca Vittorio. Czeka go ciężka droga, a gdyby ktoś miał problemy z rozwiązaniem zagadek przygotowanych przez autorów, to zapraszam do zapoznania się z poniższym poradnikiem.

Hitman 2: Silent Assasin jest jednak produkcją bardzo rozbudowaną i przy każdym podejściu do danej misji może wydarzyć się coś zupełnie innego. Zmienia się położenie przeciwników, ich zachowanie, czasem jedne wydarzenia występują, a inne nie. Przechodź każde zadanie po kilka razy, a wtedy odkryjesz prawdziwą siłę tej gry - bardzo często będziesz musiał zmieniać swój plan "na gorąco" - i o to chodzi! Zdaj się na sobie, podpowiedziach autorów, zaś ten poradnik traktuj jako uzupełnienie całej rozgrywki.

Gdyby udało ci się odkryć inną drogę, niż te, które opisałem, to poproszę o info. Chętnie spróbuję czegoś nowego, żeby Hitman się nie nudził!

Informacje o Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry

Autor : Arkadiusz Syriusz Bartnik

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 24, ilustracje: 273 .

Popularne strony w Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry

Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12374Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12373Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12372Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12371Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12370Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12369Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12368Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12367Hitman 2: Silent Assassin - screen - 2002-10-30 - 12366

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
10.03.2004 09:51
odpowiedz
zanonimizowany151307
1
Junior

Witam. Mam pytanie czy jeste jakiś plik, żeby dialogi były po polsku, a jak tak to skąd można ściągnąć. Pozdrawiam

07.12.2004 09:58
😊
odpowiedz
zanonimizowany205889
2
Junior

hej ! czy ktoś mógłbym mi przesłać solucje do Hitmana 2 ?? bardzo proszę zwłaszcza tych maniaków, którzy z pewnością ją posiadają. Proszę o szybką odpowiedź -> Max888@interia.pl

09.02.2006 14:53
😍
odpowiedz
zanonimizowany326013
1
Junior

Błagam jeśli macie to dajcie mi kody do hitmana 2!!!! Moje gg to 7130725. Będe bardzo wdzięczny. Piszczcie nawet jak będe niedostępny.BŁAGAM!!!!!!

13.04.2006 16:02
😃
odpowiedz
zanonimizowany350391
1
Junior

Ja dopiero od 13.04 mam tą grę ale szybko mnie wciagnęła:) jestem w 3 misji i nie moge jej przejść proszę o kilka porad co do misij i gry.

13.04.2006 16:08
Orlando
😊
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile
28.05.2006 15:43
👍
odpowiedz
zanonimizowany361268
1
Junior

Dopiero zaczełem grać i już mi się podoba<wow>

28.05.2006 18:25
claudespeed18
😉
odpowiedz
claudespeed18
146
error

nie sadze zeby wszystkie misje dalo sie przejsc na silent assasin...chyba z 5,6 misji próbowalem na przerózne sposoby ale nic z tego i max executioner(chyba ten drugi tytuł po s.a.)..mozliwe ze wykorzystujac bledy w grze lub jakies cheaty, ale raczej malo prawdopodobne; sam jestem maniak i zawsze chce przejsc gre idealnie ale tu sie raczej nie da

28.05.2006 18:27
Orlando
😃
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile
15.06.2006 07:41
😒
odpowiedz
Rothimer
2
Junior

Jeju ja w przedostatniej misji miałem hardcore.... Podbiegam do budynku a tam skrytobójca wyskakuje z domu chociaż wciąż jest w oknie!! JEST Ich 2!!!!!!!!! Tamtego omijam ale juz ten 2 mnie słyszy jak wbiegam i kaput po misji

06.07.2006 19:09
😊
odpowiedz
zanonimizowany372472
1
Junior

Siema! Jak podłożyć bombe w 4 misj plz pomużcie piszcie na gg 6509280 nawet jak bede nie dostepny. Zgury dziękuję

15.07.2006 12:21
Lamper1988
👍
odpowiedz
Lamper1988
23
Legionista

Hitman 2 jest pelen wypas choc przeszlem 2 razy to gral bym z 30 razy

19.07.2006 11:39
odpowiedz
zanonimizowany375427
1
Junior

Jeśli ktos chce porady to pisać na e-mail pies172@op.pl, flake92@o2.pl albo na GG 8604413. Udzielam głównie porad do początkowych misji, ale do dalszych też. Co do Anathemy, to mi się wydaje, że najlepsza droga to ze strażnikiem jest, bo listonoszem musisz całą broń wywalić, a u dostawcy mogą zauważyć broń w skrzyni. Najlepsza droga to drabina (tylko trzeba uważać, żeby się na syna Giulianiego i tego drugiego faceta nie napatoczyć)a potem zadusić Dona garotą, zabrać klucz, otworzyć celę i spieprzać najlepiej przez bramę( można przejść do garażu i zabrać snajperkę, a wcześniej wpaść do domu i z pokoju "Study" zabrać Desert Eagle'a). Jak ktoś chce, może zabić faceta w białej koszuli (syna Giulianiego) i wziąć mu kluczyki, ale ja wolę spadać na piechotę.
A wy?

27.07.2006 20:51
odpowiedz
zanonimizowany377382
1
Junior

...:::jak zdetonowac bombe w 4 zadaniu? wyciagam podkladam ale za @#@nie wiem jak ja zdetonowac...HELP...

28.07.2006 12:53
odpowiedz
kaba bju
6
Legionista

nie wiem w zadaniu uwolnienia smitha zdetonowac sciane bomba

26.12.2006 19:20
odpowiedz
zanonimizowany418699
1
Junior

Siemanko nie wiem co mam zrobić w 2 missi pisać na gg 8499209 nawet jak bede niedostepny prosze pomocy:)

14.01.2007 17:01
😱
odpowiedz
zanonimizowany424448
1
Junior

pomocy nie wiem co zrobic w tej misji w miescie co tzeba zabic tych dwoch zabojcow gdy wchodze do tego drogiego loncnika to on zacyna stzelac z pistoletu i nie chce ze mna gadac.

bede bardzo wdziecny za pomoc moj nr gg to 1038023

14.01.2007 20:27
👍
odpowiedz
zanonimizowany422988
1
Junior

MI NAJBARDZIEJ PODOBA SIE 10 I 12 MISJA

31.01.2007 15:41
odpowiedz
zanonimizowany430419
5
Legionista

JAK ZAMONTOWAć BOMBE w 4 misji.Prosze o pomoc.
gg:6137651

01.08.2007 18:08
😱
odpowiedz
zanonimizowany478386
1
Junior

Tak oczywiście trudno to zrobić bo gdy zaczynasz iść to strażnicy zaraz dociebie dobiegujom trudne ale wykonalne jak zaczynasz strzelać to wszyscy wstają patrzą sie w twoją stronę i d..... misja trzeba zaczynać od nowa więc nie gada(hitmaniak)

19.09.2007 16:58
😃
odpowiedz
zanonimizowany492550
1
Junior

jak podlozyc bombe pod mur zeby nie wybuchla??? pomocy!!!

19.09.2007 17:04
😒
odpowiedz
zanonimizowany492550
1
Junior

moje gg8013733 pilne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23.09.2007 18:49
😍
odpowiedz
zanonimizowany493437
1
Junior

Hay Prosze was powiedzicie mi jak przejsc 3 misje ale bo dajcie mi jakies kody prosze

spoiler start

spoiler stop

11.03.2008 18:37
odpowiedz
zanonimizowany528234
1
Junior

ej Powiedzcie mi jak jak sie rozwala tą ściane w 3 misji bo ja na tym utknołem i niemoge bomby podłożyc(PLX:PP plix :PP PLX ;pp) powiedzcie prosze was !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ziomy

11.03.2008 18:39
👍
odpowiedz
zanonimizowany528234
1
Junior

ok?

ok?

06.08.2008 18:56
😒
odpowiedz
zanonimizowany438972
1
Junior

POMOCY!!!!!!w 9 misji biore juz ten system do pociskow i gdzie jest te tajne przejscie do helikoptera??????ja jak wzielem to to bieglem przed siebie przez drzwi i krecilem sie w kolko i mnie zabili.POMOCY!!!!!!!!!!

17.09.2008 18:17
odpowiedz
zanonimizowany579261
1
Junior

Mam problem w misji 4 niewiem jak podlozyc mini-bombe. Caly czas prubuje i nic prosze o pomoc.

mozna odpisac tu w komentarzu lub na gg 7862295
z gory dziekuje za pomoc

09.06.2009 19:29
😱
odpowiedz
zanonimizowany644965
1
Junior

jak zrobić żeby działały kody bo nie ma takiego folderu jak hitman2.ini pomocy

23.09.2010 03:44
odpowiedz
kudaty321
1
Junior

jak zakonczyc 3 misje z to mini bombo ktos moze by wkoncu odpisał pllllllls

12.11.2010 16:01
odpowiedz
dsadasd
1
Junior

ej gdzie moge znalezc hardballer sd

03.05.2015 22:13
zzhhxxtt
😜
odpowiedz
zzhhxxtt
5
Legionista

apropo waszego śmiesznego poradnika to radze wam wszystkim na tnttorrenty lub na chomikuj za darmo UWAGA ZA DARMO MOZECIE POBRACI KURWA a nie wypierdalać 8 zł na zbędny poradnik