Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu poradnik Murdered: Śledztwo Zza Grobu

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2)

Na plaży(przy kościele), po wybraniu opcji: ujawnij, wejdź na drewniany pomost i idź w lewo do końca. Na prawo skorzystaj z opcji: usuń. Drewniana ściana zniknie, a za nią znajdziesz Płomień.

Jak zwykle Płomień jest w ciemnym miejscu. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Jak zwykle Płomień jest w ciemnym miejscu.

Następny znajduje się całkiem blisko. Odwróć się, przekrocz drewniany pomost i na kawałku drewna użyj mocy: ujawnij. Pojawi się drewniana kładka, przejdź po niej i na prawo znajdziesz kolejny Płomień.

Musisz wysilić szare komórki, aby odnaleźć wszystkie Płomienie. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Musisz wysilić szare komórki, aby odnaleźć wszystkie Płomienie.

Kolejny Płomień znajduje się na ulicy z bankiem, za placem zabaw, na lewo od muru z wiadomością: Palenie, dotyczącą sprawy: Wiadomości zmarłej. Zobaczysz go w rogu budynku.

Płomień znajduje się tuż pod oknem. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Płomień znajduje się tuż pod oknem.

Po następny Płomień, udaj się w okolice cmentarza. Blisko niego znajdziesz ogrodzenie, za którym wyleguje się kot. Przejdź przez nie i opętaj zwierzaka. Twoim pierwszym celem jest rusztowanie na prawo. Idź prosto i wskocz na stos palet. Z niego przedostań się na rusztowanie na prawo. Skocz na następną platformę i po desce wejdź wyżej. Pozostaje Ci już tylko wskoczyć na drewniany podest, na którym znajduje się Płomień.

Kot jest zwinniejszy od Ciebie. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Kot jest zwinniejszy od Ciebie.

Następny Płomień znajdziesz na drugim rusztowaniu, w tej samej lokacji. Zeskocz na palety i skocz na platformę prowadzącą do rusztowania na lewo. Z niej dostań się na kolejną i przejdź po deskach i skocz na tę część rusztowania, na której zauważysz biały materiał. Wspinaj się po nim na górę. Po deskach dostań się wprost do Płomienia.

Za chwilę przerwiesz opętanie kota. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Za chwilę przerwiesz opętanie kota.

Udaj się na ulice, gdzie znajdują się palące się budynki. Wypatruj żółtego samochodu - taksówki. Przy niej skręć w prawo, miń ogródek, w którym siedzi mężczyzna(na lewo). Dojdź do rogu lokacji i wybierz ujawnij. Pojawią się schody. Wejdź po nich na górę. Zabierz Płomień, który się tam znajduje.

Na dole w ogródku siedzi mężczyzna. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Na dole w ogródku siedzi mężczyzna.

Wróć do taksówki i idź prosto. Dojdziesz do szpitala psychiatrycznego. Skręć w prawo, za krzakami czeka na Ciebie kolejny Płomień.

Jak widać nawet pod murami szpitala można znaleźć coś interesującego. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Jak widać nawet pod murami szpitala można znaleźć coś interesującego.

Udaj się teraz do miejsca, gdzie znalazłeś: Tabliczkę "Dom Sądu", do sprawy: Procesy czarownic. Nieopodal jest skwer, na którym parkują trzy samochody(obok siebie). Będąc zwróconym twarzą do ogrodzenia, w zaułku(jest na nim napis Danger - niebezpieczeństwo), odwróć się. Idź cały czas prosto, miń skwer. Na lewo jest dom, idź wzdłuż niego. Na lewo zobaczysz łódkę. Skręć w prawo i przejdź przez płot. Na prawo jest zaułek, a w nim Płomień wiekuisty.

Znowu musiałeś przeszukać zakamarki, aby znaleźć kolejny Płomień. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Znowu musiałeś przeszukać zakamarki, aby znaleźć kolejny Płomień.

Opętaj kota, który siedzi bardzo blisko miejsca, gdzie znalazłeś poprzedni Płomień. Jest to blisko skweru z trzema pojazdami(obok siebie) i ogrodzeniem z napisem Danger. Sterując zwierzakiem, idź prosto i skręć w prawo. Wskocz na przeszkodę, a potem na kolejną i skocz w prawo na kontener na śmieci. Obróć się w prawo i zeskocz. Następnie wejdź po desce. Pójdź do przodu i skocz w prawo. Znajdziesz się na kontenerze. Obróć się w lewo i wspinaj się na górę, po roślinności - na deskę. Przejdź po niej do końca. Następnie wskocz na skrzynkę i odwróć się w prawo. Wykonaj teraz skok na balkon. Pozostaje Ci już tylko dostać się na pudło, gdzie czeka na Ciebie kolejny Płomień wiekuisty.

Kot zawsze spadnie na cztery łapy. - Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Kot zawsze spadnie na cztery łapy.