Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu poradnik Murdered: Śledztwo Zza Grobu

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum

Idź do muzeum Salem, które znajduje się nieopodal restauracji, blisko stacji benzynowej. Zadanie główne "udaj się do Muzeum Historii Salem" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Zbadaj eksponaty na sali"

Musisz się dowiedzieć, czy Dzwonnik inspirował się egzekucjami czarownic. To zadanie stanie się aktywne po dotarciu do muzeum. Przed wykonaniem tego zadanie pozbieraj trochę znajdźiek. Droga na piętro jest na razie zablokowana. Pamiętaj, ze muzeum jest lokacją, do której nie będziesz już mógł wrócić. Musisz, więc podczas swojego pobytu zebrać wszystkie przedmioty.

Na sali jest wiele ciekawych eksponatów. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Na sali jest wiele ciekawych eksponatów.

Czas zająć się wątkiem głównym. Wejdź do głównej auli, przyjrzyj się dybom. Zdobędziesz wskazówkę: Dyby do sprawy Eksponat muzealny. Podejdź do miejsca, gdzie odbywa się inscenizacja procesu czarownicy. Na stole leżą zwoje - przyjrzyj się im. Zdobędziesz wskazówkę: Akta sądowe z procesu o czary. Podejdź do szubienicy i zbadaj zapadnię(zbadaj szczegóły). Musisz zdecydować: co wydaje dźwięki? Wybierz słowo: Klapa. Zdobędziesz wskazówkę: Purytańska szubienica do sprawy Eksponat muzealny. Podejdź do kamieni i zbadaj plamę na nich(zbadaj szczegóły). Znów musisz zdecydować: co wydaje dźwięki? Wybierz słowo: Plama. Zdobędziesz wskazówkę: Demoniczny pakt. Obejrzyj obraz na sztaludze(zbadaj szczegóły). Zdobędziesz wskazówkę: Dom sądu. Udaj się do mniejszej sali na parterze. Musisz opuścić główną aulę. Idź do korytarza, gdzie po prawej stronie wisi obraz przedstawiający latarnię morską. Możesz też dojść do niej korytarzem, gdzie znajdują się drzwi z napisem: To Lobby.

Dokładnie zbadaj kamienie. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Dokładnie zbadaj kamienie.

Zbadaj stos, na którym palono czarownice(analizuj szczegóły). Teraz masz za zadanie zdecydować: czy czegoś podobnego nie użył Dzwonnik w jednej ze swoich zbrodni. Wybierz: Spalona na stosie, Rose, Tortury. Zdobędziesz wskazówkę: Spalona na stosie. Obok jest eksponat z wiszącym krzesłem(analizuj szczegóły). Musisz znowu odpowiedzieć na pytanie: czy czegoś podobnego nie użył Dzwonnik w jednej ze swoich zbrodni. Wybierz: Utonięcie, Woda, Sophia. Zdobędziesz wskazówkę: Mokre krzesło do sprawy Eksponat muzealny. Masz już wszystkie podpowiedzi do sprawy. Zakończ śledztwo, a rozpocznie się nowa sprawa: Sala rekonstrukcji. Od razu zdobędziesz 2 z 18 wskazówek: Narzędzia tortur czarownic i Zabytkowe przedmioty z sali rekonstrukcji.

To krzesło służyło do tortur. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
To krzesło służyło do tortur.

Zadanie główne "Zbadaj eksponaty na Sali" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Znajdź salę rekonstrukcji"

Musisz odnaleźć na ostatnim piętrze salę rekonstrukcji. To zadanie stanie się aktywne po zakończeniu śledztwa, mającego stwierdzić czy Dzwonnik inspirował się procesami czarownic. Pozbieraj teraz resztę znajdźiek na parterze muzeum. Droga do dalszej jego części została odblokowana. Udaj się na pierwsze piętro. Musisz wejść w drzwi z napisem: To Second Floor Stairs, w korytarzu, nieopodal Sali z tajemniczymi siłami. Dojdź do pociągu widma, przebiegnij w lewo, do wnęki. Uważaj, żeby nie wpaść pod pociąg. Teleportuj się do wnęki, pod drugiej stronie torów. Znowu użyj teleportacji, aby dostać się do zaułku na wschodzie, po przeciwległej stronie torów. Ostatni raz skorzystaj z mocy, żeby przenieść się w pobliże schodów, za torami. Wejdź po schodach na pierwsze piętro. Wchodząc po schodach, uważaj na pociąg widmo, który może Cię rozjechać. Kiedy już będziesz na górze, idź korytarzem w lewo i wejdź przez drzwi na jego końcu. Znajdziesz się w dużym pokoju, który opuść przez drzwi, w których stoi puszka. Idź prosto korytarzem, a na lewo odnajdziesz schody na drugie piętro. Gdy na nie wejdziesz spotkasz Joy.

Skorzystaj z tych drzwi, aby dotrzeć na drugie piętro. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Skorzystaj z tych drzwi, aby dotrzeć na drugie piętro.

Po dotarciu na drugie piętro, wejdź w jedyne otwarte drzwi. Włączy się scenka przerywnikowa. Zadanie główne "Znajdź salę rekonstrukcji" zostanie wykonane. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Zbadaj salę rekonstrukcji"

Masz za zadanie przeszukać salę rekonstrukcji, aby stwierdzić czy któryś z eksponatów jest powiązany ze sprawą Dzwonnika. To zadanie stanie się aktywne po dotarciu nad drugie piętro i wejściu do sali rekonstrukcji. Pozbieraj teraz resztę znajdźiek z pierwszego i drugiego piętra. Powinieneś zebrać wszystkie przedmioty możliwe do znalezienia. Do muzeum nie będziesz mógł już powrócić, po jego opuszczeniu. Z pokoju rekonstrukcji możesz wyjść przez drugie drzwi, usytuowane na wprost wind. Będziesz kontynuował zbieranie wskazówek do sprawy Sala rekonstrukcji. Potrzebujesz 18 wskazówek. Dwie już masz, zdobyłeś je wcześniej. Do zakończenia bieżącego śledztwa potrzeba 14 podpowiedzi. Na lewo od wejścia od strony schodów znajduje się duża kotwica. Przyjrzyj jej się, a zdobędziesz wskazówkę: Kotwica statku do sprawy Sala rekonstrukcji.

Kotwica prezentuje się okazale. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Kotwica prezentuje się okazale.

Koło drugiego wyjścia położonego na wprost wind stoi działo. Zbadaj je, a zdobędziesz wskazówkę: Bardzo stare działo. Bliżej okna za filarem jest beczułka wina. Przyjrzyj jej się, a zdobędziesz wskazówkę: Wino. Blisko działa, koło skrzyni znajduje się telegraf. Po jego zbadaniu otrzymasz podpowiedź: Telegraf maszynowy. Blisko działa odnajdziesz szafkę kompasową. Po jej obejrzeniu zdobędziesz wskazówkę: Szafka kompasowa. W miejscu, gdzie poustawiane są ławki, na lewo od tablicy jest ster. Obejrzyj go, żeby zdobyć wskazówkę: Koło sterowe. Zbadaj wycinki z gazet na tablicy(zbadaj szczegóły). Wskazówka: Celem Dzwonnika są media będzie Twoja. Przyjrzyj się notesowi na ławce, leży nieopodal młotka. Zdobędziesz podpowiedź: Notatnik z procesu czarownic.

Zainteresuj się tym notatnikiem. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Zainteresuj się tym notatnikiem.

Na drugiej, przylegającej ławce zbadaj leżący tam młotek sędziowski. Zdobędziesz kolejną wskazówkę: Młotek sędziego do sprawy Sala rekonstrukcji. Przyjrzyj się zwojowi na ławce pod szybą. Zdobędziesz w ten sposób podpowiedź: Obwieszczenie o procesie czarownic. Nieopodal na ławce jest obraz. Przyjrzyj mu się i zdobądź wskazówkę: Obraz "Proces czarownic". Na przylegające ławce przyjrzyj się naszyjnikom. Musisz zdecydować, który z nich wydaje dźwięk, który odbierasz. Wskaż na kryształ. Zdobędziesz wskazówkę: Purytańskie czarownice. Na prawo od działa jest portret sędziego. Przyjrzyj mu się, a wskazówka: Przewodniczący w procesie czarownic.

Sędzia wzbudza zaufanie. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Sędzia wzbudza zaufanie.

Patrząc w kierunku obrazu, dojdź do ściany i obejrzyj obraz schowany częściowo za szafkę. Zdobędziesz dwie wskazówki: Baxter w muzeum i Znak na obrazie. Możesz już zakończyć śledztwo. Do sprawy Sala rekonstrukcji brakuje Ci jednej podpowiedzi. Po zakończeniu śledztwa musisz najpierw odpowiedzieć na pytanie: czy któryś z przedmiotów jest powiązany ze sprawą Dzwonnika? Wskaż na: Celem Dzwonnika są media, Purytańskie "Czarownice" i Znak na obrazie. Następnie masz znaleźć odpowiedź na pytanie: jakie było podejrzane zachowanie Baxtera podczas prowadzenia sprawy? Wybierz: Baxter w muzeum, Baxter szuka dziewczyny i Baxter ukrył notes. Po scence zdobędziesz wskazówkę: Podejrzany Baxter. Jest to ostatnia podpowiedź do sprawy Sala rekonstrukcji. Zakończysz tę sprawę. Zadanie główne "Zbadaj salę rekonstrukcji" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Wyjdź z muzeum"

Musisz wydostać się z muzeum. To zadanie stanie się aktywne po rozwiązaniu śledztwa w Sali rekonstrukcji i wytypowaniu potencjalnego sprawcy. Znajdujesz się na drugim piętrze przy schodach. Zejdź na pierwsze piętro i dojdź do drzwi na końcu korytarza. Za nimi czekają 3 demony.

Po schodach musisz się dostać na niższe piętro. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Po schodach musisz się dostać na niższe piętro.

Po przejściu przez drzwi od razu schowaj się w najbliższej białej poświacie. Poczekaj, aż najbliższy potwór się odwróci. Zajdź go wtedy od tyłu i zabij. W razie wpadki przemieszczaj się szybko między poświatami. Po załatwieniu pierwszego przenieś się do poświaty na zachodzie. Gdy drugi wróg będzie koło Ciebie przechodził - wykończ go. Zostanie Ci tylko jeden. Udaj się teraz do kraty przy oknie, schowaj się w kryjówce za nią. Będziesz blisko demona, kiedy się odwróci, idź za nim i zabij go. Jest tu też w pobliżu kruk, który może odwrócić uwagę nieprzyjaciela. Wyjdź z tego pomieszczenia przez drzwi, blisko których stoi dwóch strażników. Zejdź na dół i zauważ, ze nie ma już pociągu widmo. Dodatkowo przejście na wprost nie jest już zablokowane.

Na szczęście pociąg zniknął. - Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Na szczęście pociąg zniknął.

Przejdź przez tory i dojdź do drzwi z napisem: Exit. Dojdź do wyjścia z muzeum i opuść je. Zadanie główne "Wyjdź z muzeum" zostanie zakończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Udaj się do kościoła"

Musisz jeszcze raz odwiedzić kościół. To zadanie stanie się aktywne po opuszczeniu muzeum. Odblokujesz też osiągnięcie: "Podły charakter" - za odkrycie powiązań Dzwonnika z procesami czarownic.