Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu poradnik Murdered: Śledztwo Zza Grobu

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika

Udaj się do Domu Sądu. W tym celu wróć na miejsce zbrodni i udaj się w lewo, następnie skręć znów na lewo. Miń dziewczynę siedzącą na ławce. Dojdziesz do placyku, na którym są zaparkowane samochody. Na prawo zauważysz żywopłot. Twoim celem jest zaułek położony na lewo, stoją tam kontenery na śmieci. Dojdź do ogrodzenia z napisem: Danger. Wejdź do środka. Po scence znajdziesz się w Domu Sądu.

Za tym ogrodzeniem znajduje się Dom Sądu. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Za tym ogrodzeniem znajduje się Dom Sądu.

Zadanie główne "Udaj się do Domu Sądu" zostanie wykonane. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Znajdź na górze pokój, w którego oknie pali się światło"

Masz odnaleźć pomieszczenie, w którym świeci się światło. To zadanie stanie się aktywne automatycznie po wejściu do Domu Sądu. Na początek pozbieraj część znajdźiek. Wejdź po schodach na półpiętro, na lewo ujawnij schody. Udaj się po nich na podest i na jego końcu skorzystaj z mocy ujawniania. W ten sposób aktywujesz zadanie poboczne "Z prochu powstałeś" z sekcji: Opowieści o duchach. Wejdź na pierwsze piętro i znów pozbieraj część znajdźiek. Idź korytarzem do końca i wejdź w ostatnie drzwi na prawo. Przeniknij przez biblioteczkę na lewo, do następnego pomieszczenia. Zadanie główne "Znajdź na górze pokój, w którego oknie pali się światło" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Dowiedz się, czy morderca nadal jest w Domu Sądu"

Musisz poszukać Śladów obecności mordercy w Domu Sądu. To zadanie stanie się aktywne po przeniknięciu przez biblioteczkę do ukrytego pokoju. Zdobędziesz wskazówkę: Wiersz o Joy do sprawy Kryjówka Dzwonnika. Jest to 1 z 7 wskazówek do sprawy.

Znowu musisz ruszyć głową, by zebrać wskazówki do sprawy. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Znowu musisz ruszyć głową, by zebrać wskazówki do sprawy.

Pamiętaj, aby rozwiązać to śledztwo i dopiero potem przejść do dalszych pomieszczeń. W grze jest błąd, który uniemożliwia zakończenie śledztwa, po przejściu do następnych pokoi. Będziesz mógł zebrać wskazówki do sprawy, ale nie podsumujesz śledztwa, a tym samym nie zdobędziesz ostatniej wskazówki do sprawy Kryjówka Dzwonnika. Czas rozwiązać to śledztwo. Przyjrzyj się mapie na ścianie. Zdobędziesz wskazówkę: Mapa wcześniejszych zbrodni do sprawy Kryjówka Dzwonnika. Rzuć okiem na przedmioty na stole pod mapą. Uzyskasz wskazówkę: Trofea? do sprawy Kryjówka Dzwonnika. Obejrzyj gazetę na okrągłym stole koło kominka. Zyskasz podpowiedź: Stare morderstwa w Salem. Przeczytaj gazetę na prostokątnym stole. Wejdziesz w posiadanie wskazówki: Podobieństwa do procesów czarownic. Obejrzyj teraz zdjęcia na ścianie na prawo od mapy. Uzyskasz podpowiedź: Katowskie narzędzia. Zakończ śledztwo, a zdobędziesz ostatnią wskazówkę: Naśladowcy.

Na ścianie ktoś umieścił dużo zdjęć. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Na ścianie ktoś umieścił dużo zdjęć.

Zajmij się teraz dwoma demonami, które są w pobliżu. Przeniknij przez kominek do następnego pokoju. Wyjdź na korytarz i wejdź do pomieszczenia na wprost. Wyjdź z niego przez otwarte drzwi i przeniknij do kolejnego pokoju. W pomieszczeniu, w którym się znajdziesz, będzie kruk. Użyj go do odwrócenia uwagi jednego z potworów, a będziesz mógł go zabić. Zostanie Ci tylko jeden. Poczekaj w pokoju z krukiem, a kiedy monstrum się odwróci, idź za nim i wyeliminuj go. Po pozbyciu się przeciwników, pozbieraj resztę znajdźiek z parteru i zejdź drugimi schodami na parter. Są one oznaczone: 2F i Stairs(schody). Przy nich najdziesz notatkę do Przemyśleń Julii. Drzwi, które do nich prowadzą są uchylone. Na parterze znajdziesz się w kolonialnej kuchni. To duże pomieszczenie, z którego wyjdź zachodnimi drzwiami. Znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym są poświaty do ukrywania się przed demonami. Przejdź przez drzwi na prawo, a zauważysz aż 4 demony. Z tego pokoju możesz wejść do salonu, gdzie czekają na Ciebie wrogowie. W rogu salonu jest kruk. Użyj go, aby pozbyć się pierwszego przeciwnika. Czekaj za ścianą, aż adwersarz się zbliży do kruka, po jego aktywacji. Podczas gdy wróg będzie zajęty ptakiem, spokojnie podejdź do niego i go wykończ.

Z tyloma demonami naraz jeszcze nie walczyłeś. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Z tyloma demonami naraz jeszcze nie walczyłeś.

Następny adwersarz znajduje się na północy. Poczekaj, aż się odwróci do Ciebie plecami. Zbliż wtedy do niego i zabij. Zostaną jeszcze dwa potwory. W razie niedanej próby eliminacji przeciwnika, uciekaj do pokoju, z którego przyszedłeś. Są tam poświaty, w których możesz się ukryć(dwa pokoje wstecz). Przeniknij przez ścianę blisko kruka, który pomógł Ci w eksterminacji 1 z demonów. W następnym pokoju jest kolejny kruk, którego użyj do pozbycia się 3 z wrogów. Zostanie Ci tylko jeden przeciwnik do zabicia. W północnej części salonu(duże pomieszczenie, gdzie jest kruk, dzięki któremu wyeliminowałeś pierwszego wroga) przeniknij przez ścianę. Znajdziesz się w pokoju z poświatami. Wyjdź z tego pomieszczenia na korytarz i zajdź ostatniego z demonów od tyłu i zabij. Pozbieraj teraz wszystkie znajdźki na parterze. Będąc w salonie wejdź w korytarz na północnym-wschodzie i skieruj swe kroki do pierwszych drzwi na prawo. Dojdź do drzwi do piwnicy i zejdź na dół.

Za chwilę znajdziesz się w piwnicy. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Za chwilę znajdziesz się w piwnicy.

Włączy się scenka przerywnikowa. Po niej porozmawiaj z duchem Baxtera. Wybierz kwestię: kto cię zabił. Zdobędziesz wskazówkę: Dzwonnik zamordował Baxtera. Zapytaj następnie: gdzie jest zabójca? Zdobędziesz kolejną wskazówkę: Narzędzie śmierci mordercy. Spytaj go: co tu robiłeś? Zadaj kolejne pytanie: Gdzie jest Cassandra? Zdobędziesz kolejną wskazówkę: Cassandra w bezpiecznym miejscu. Na koniec zapytaj: Znasz Joy? Uzyskasz wskazówkę: Baxter zna Joy. Wszystkie te wskazówki należą do sprawy Baxter. Po rozmowie zadanie główne "Dowiedz się, czy morderca nadal jest w Domu Sądu zostanie wykonane. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Przeszukaj piwnicę, aby znaleźć ślad mordercy"

Musisz przeszukać piwnicę, aby odkryć tożsamość zabójcy i jego następny ruch. To zadanie stanie się aktywne po rozmowie w piwnicy z duchem Baxtera. Przejdź przez piwnicę, aż dojdziesz do schodów prowadzących w dół, do cel.

Zaraz zwiedzisz cele. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Zaraz zwiedzisz cele.

Zejdź po nich, a zadanie główne "Przeszukaj piwnicę, aby znaleźć ślad mordercy zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Zbadaj cele"

Musisz przeszukać dokładnie cele, aby wpaść na trop. To zadanie stanie się aktywne po zejściu do cel. Musisz znaleźć odpowiedź na pytanie: co się stało? Przy schodach użyj mocy ujawniania i następnie analizuj szczegóły. Masz odpowiedzieć na pytanie: co on tu robił? Wybierz: osądza, oskarża, surowy. Zdobędziesz wskazówkę: Praworządny człowiek do sprawy Piwnica w Domu Sądu. Wejdź do celi, którą wskazuje ujawniona przez Ciebie projekcja duchowa. Przyjrzyj się najpierw kajdanom. Zdobędziesz wskazówkę: Więzienne kajdany do sprawy Piwnica w Domu Sądu. Ujawnij znak na podłodze i przyjrzyj mu się. Zdobędziesz podpowiedź: Znak w celi. Obok skorzystaj z mocy ujawniania na splecionych rękach. Po pojawieniu się projekcji duchowej - analizuj szczegóły. Musisz odpowiedzieć na pytanie: Co Abigail tu robiła? Wybierz: uwięziona, błaga. Podpowiedź: Uwięziona Abigail będzie Twoja.

Abigail była tu przetrzymywana. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Abigail była tu przetrzymywana.

Skorzystaj z mocy ujawniania na obiekcie na beczce i potem przyjrzyj się mu. Zdobędziesz wskazówkę: Świece. To już koniec dochodzenia w tej celi. Przejdź do następnej, która znajduje się obok. Przyjrzyj się w niej klatce, a zdobędziesz wskazówkę: Klatka. Zbadaj łóżko w celi, a zdobędziesz wskazówkę: Więzienne łóżko. Możesz już zakończyć śledztwo, bo masz wszystkie wskazówki. Masz odpowiedzieć na pytanie: co tu się stało? Wybierz: Praworządny człowiek, Uwięziona Abigail i Znak w celi. Zdobędziesz wskazówkę: Czy Abigail jest Dzwonnikiem? To wszystkie wskazówki do sprawy Piwnica w Domu Sądu. Zadanie główne "Zbadaj cele" zostanie ukończone.

To jedna z cel. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
To jedna z cel.

Wróć na górę do ciała Baxtera. Musisz odpowiedzieć na pytanie: Dokąd Abigail zabrałaby Joy? Wybierz: Purytańska szubienica, Narzędzie śmierci mordercy i Czy Abigail jest Dzwonnikiem? Zdobędziesz osiągniecie: "Dzień sądu" - za odkrycie tajemnicy Dzwonnika. Rozpocznij się kolejne śledztwo: Wytrop Abigail. Zdobędziesz wskazówkę: Szubienica mordercy w muzeum do sprawy Prawdziwa tożsamość Abigail. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Dostań się do muzeum"

Musisz wydostać się z Domu Sądu. To zadanie stanie się aktywne po znalezieniu odpowiedzi na pytanie: gdzie Abigail zabrałaby Joy. Wróć schodami na parter i wejdź w otwarte drzwi na prawo z napisem Exit.

Nie masz tu już więcej nic do roboty. - Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika | Śledztwa główne | Murdered Śledztwo Zza Grobu - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Nie masz tu już więcej nic do roboty.

Znajdziesz się przy schodach, zaraz przy wejściu do budynku. Opuść Dom Sądu.