Minecraft - poradnik do gry

Minecraft - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Minecraft: Crafting - co można tworzyć? Jak tworzyć? Lista, porady Minecraft poradnik, porady

Na tej stronie poradnika do gry Minecraft znajdziesz listę wszelkich aspektów craftingu, które poruszyliśmy na osobnych stronach. Crafting to podstawowa mechanika dostępna w grze Minecraft. Musisz opanować tworzenie przedmiotów, aby móc wykonać choćby podstawowe czynności.

Podstawowe narzędzia

  1. Crafting Table - to jedno z podstawowych narzędzi w Minecrafcie, które posłuży Ci do tworzenia nowych, coraz to ciekawszych przedmiotów;
  2. Furance - piec umożliwia przetapianie rud metali, przygotowywanie lepszych posiłków, tworzenie szkła, gładkich bloków kamienia, uzyskiwanie czerwonego proszku z rudy redstone'a i przetapianie gliny;
  3. Stonecutter - to specjalne urządzenie do obróbki kamieni. Dzięki niemu możesz stworzyć stopnie, schody i płoty;
  4. Naprawa broni i narzędzi - większość narzędzi w Minecrafcie posiada poziom wytrzymałości. Na tej stronie naszego poradnika dowiesz się co zrobić, gdy przedmioty zaczynają się niszczyć oraz jak wydłużyć ich trwałość.

Schematy tworzenia obiektów

  1. Żywność - to bardzo ważny element w Minecrafie. Jednie służy nie tylko do regeneracji zdrowia postaci, ale również do oswajania zwierząt oraz ich rozmnażania.
  2. Redstone i transport - na tej stronie naszego poradnika do gry Minecraft znajdziesz sposób tworzenia układów logicznych i automatycznych oraz wszelkie informacje transporcie.
  3. Broń, zbroja i narzędzia - do zbierania surowców potrzebujesz odpowiedniego sprzętu. Opis tworzenia narzędzi znajdziesz na tej stronie naszego poradnika.
  4. Elementy dekoracyjne - nie wszystkie elementy świata muszą służy do wielkich celów. Przygotowaliśmy stronę, na której znajdziesz jedynie elementy służące do dekoracji.
  5. Elementy konstrukcyjne i wyposażenie - elementy konstrukcyjne posłużą Ci głównie do budowy domów oraz magazynów.
  6. Pozostałe - na tej stronie naszego poradnika do gry Minecraft znajdziesz schematy takich przedmiotów jak papier, TNT czy szkło.
  7. Encyklopedia - w grze istnieje encyklopedia, która ułatwi Ci tworzenie przedmiotów.
  8. Tworzenie barwników - w grze znajduje się wiele barwników, które możesz wykorzystać do zmieniania barw różnych obiektów.