Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Icewind Dale II - poradnik do gry

Icewind Dale II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wieża Czarodziejów | Rozdział 6 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Wieża Czarodziejów

1 - Wieża Czarodziejów | Rozdział 6 | Icewind Dale II - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. (Q95) Na początku musisz rozwiązać rebus. Klikaj po kolei we wskazane miejsca - (1), (2), (3), (4) i (5), aż z płomieni powstanie pentagram. Wtedy przeniesiesz się wyżej.

2. W (6) i (7) są asystenci Orricka, możesz z nimi porozmawiać.

3. (Q99) Zabierz z (8) Księgę Zaklęć Orricka oraz Głowołup. Wejdź wyżej.

4. (Q99) Zabierz Księgę Mythala Orricka z (9).

5. (Q97) Zabierz Wolumin Ilmatera z (9).

6. Przeszukaj piętro, znajdziesz Harfę bez Strun, Daku - bibliotekarz - nie ma zbyt wiele ciekawego do powiedzenia;

7. (Q99) Wejdź wyżej i zabierz z (10) Kości Larrela. Nie rozmawiaj na razie z Orrickiem w (11).

8. Wróć się do Odciętej Dłoni - Poziomu II.

9. (Q95) Idź porozmawiać z Vese'm w (8). Za rozwiązanie rebusu dostaniesz 1000 doświadczenia.

10. (Q99) Za przyniesienie przedmiotów - kolejne 1000. Choć nie będziesz mógł wstąpić do enklawy, to Vese może namalować ci magiczne znaki, dające różne atuty.

11. (Q93) Porozmawiaj z Vesem o Cedrinie. Morderca zostanie ukarany.

12. (Q93) Porozmawiaj z Kevem o mordercy - dostaniesz 750 doświadczenia.

13. Wróć się do Odciętej Dłoni - Poziomu IV.

14. (Q93) Porozmawiaj z Jaebrillą o mordercy - dostaniesz 750 doświadczenia.

15. Idź do Wieży Kapłanów - (4).