Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Icewind Dale II - poradnik do gry

Icewind Dale II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Świątynia Auril - Podziemie | Rozdział 2 | Icewind Dale II poradnik Icewind Dale II

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Świątynia Auril - Podziemie

1 - Świątynia Auril - Podziemie | Rozdział 2 | Icewind Dale II - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. UWAGA! Wyjaśnienie zasad dźwigni w Pokoju Gier Orii: pierwsza od lewej dźwignia uruchamia lub wyłącza tryb. Tryb ustawia się następnymi dwoma dźwigniami. Sama lewa przekręcona - Wewnętrzne Sanktuarium. Prawa - Obrona Świątyni (jeśli zniszczy się pryzmat, to togo naprawi). Obie - włączenie Bitewnych Kwadratów. Kolejne dziesięć dotyczy tylko tego ostatniego, ustawiasz odpowiedni poziom. Aby zagrać, ustaw tryb Bitewnych Kwadratów, poziom i włącz tryb przesuwając pierwszą od lewej dźwignię. Na szachownicy - z każdego poziomu - musisz kolejno pokonać trzech, czterech, pięciu, sześciu i siedmiu wrogów. Dopiero wtedy poziom jest zaliczony. Potem włącz stopień drugi - i tak do końca (choć przeciwnicy są na np. 6 poziomie już trochę za trudni). Razem musisz pokonać stu pięćdziesięciu przeciwników. Za wygrane walki dostajesz przedmioty, pieniądze i doświadczenie. Walczyć możesz tylko jedną postacią. Na pokonanie każdego z przeciwników masz sześćdziesiąt sekund.

2. Odwiedź pokój w (1), zabierz Dziennik Arcykapłanki Lysary.

3. (Q47) Zanim zabierzesz się za Orię w (2), musisz utorować sobie boczny korytarz tak, aby bez problemu móc dostać się do (6). Jak tylko zabijesz Orię, złamie ona swą laskę, umierając i przenosząc się do sfery niematerialnej. Wtedy pędź do (6). Przestaw drugą od lewej dźwignię (powinien pokazać się napis nad golemem - "Wewnętrzne Sanktuarium"), a następnie włącz tryb poprzez uruchomienie pierwszej dźwigni. W ten sposób będziesz mógł zabić Orię, po czym przenieś się z powrotem do sfery materialnej, uruchamiając pierwszą dźwignię.

4. Przestaw lustro w (3). Idź do (4), gdzie pokonaj przeciwników i zacznij używać pryzmatu. Pierwsza od lewej dźwignia obraca go, drugą odpalasz błyskawicę.

5. (Q46) W (7) są tajne drzwi w stojącej trumnie - otwórz je, a następnie wróć do pryzmatu. Wystrzel po jednej błyskawicy w każdą stronę. Dużo drzwi stanie w ten sposób otworem.

6. (Q45) Porozmawiaj z Nickademusem w (5). Dowiesz się wielu rzeczy, m.in. imienia demona - Spętana Furia.

7. Rozbij szybę w (8) i pokonaj wszystkich przeciwników.

8. (Q46) Zabierz Torbę Przechowywania Nathaniela z (9).

9. (Q45) Wróć się na górę, do Świątyni Auril - Parteru bocznymi schodami tak, aby znaleźć się na górze w (6). Popatrz na obraz i poczekaj, aż będziesz mógł powiedzieć "Lysan". Gdy powiesz - zejdź po schodach.

10. (Q45) Ponownie znajdziesz się w Świątyni Auril - Podziemiach, ale tym razem w (10). Obok zamkniętych drzwi jest sylwetka z mroku - wejdź w nią. Po dostaniu obrażeń będziesz mógł otworzyć drzwi po lewej.

11. (Q45) Wybierz najsłabszą postać i idź nią do pryzmatu w (4). Ustaw go na północ i strzel błyskawicą.

12. (Q45) Drzwi do ołtarza się otworzą, a ty wejdź jedną postacią, do (11). Pojawi się demon - gdy go nazwiesz po imieniu, dostaniesz 4725 doświadczenia. Otwórz ukryte drzwi, które się zamknęły, resztą postaci.

13. (Q45) Z powrotem do pryzmatu - strzelaj błyskawicami tak długo, aż zabijesz tornado, które powstało z demona.

14. Do pomieszczenia w (12) na razie wejść nie możesz.

15. Wróć się do Świątyni Auril - Parteru.

16. (Q45) Porozmawiaj z Xhaanem w (1) - za uwolnienie go dostaniesz 3150 doświadczenia.

17. (Q46) Uwolnij Nathaniela z (2) - 2100 doświadczenia - i zacznij z nim rozmawiać. Za dostarczenie ekwipunku dostaniesz 3150 doświadczenia. (Q47) Za uśmiercenie kapłanek i demona - 4725 doświadczenia. (Q50) Za uzyskanie dodatkowych informacji o lodowcu wpadnie ci 1575 punktów.

18. (Q51) Uwolnij pięciu więźniów z celi obok. Za każdego dostaniesz po 1575 doświadczenia, czyli razem - 7875 punktów.

19. Opuść świątynię wychodząc z powrotem do Andory.

20. (Q11) Porozmawiaj z dowódcami wojsk i daj fałszywe listy dowódcy wojsk z Neverwinter. Zabij doppelgangery, a dostaniesz 525 doświadczenia.

21. Idź na północ do Wędrującej Wioski.