Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Legacy - Kłopoty z żywiołami
Might & Magic: Legacy - Kłopoty z żywiołami
Lev - stąd możesz polecieć do kuźni
Początek Dungeonu
Zejście na 3 Poziom
Poczatek Poziomu
Początek Poziomu
Zejście na 2 Poziom
Zejście na 1 Poziom
początek Poziomu
Rozmowa z Elfem
Walka z Bossem
Powiększ mapę

Kłopoty z Żywiołami | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Lev - stąd możesz polecieć do kuźni

Początek Dungeonu

Zejście na 3 Poziom

Poczatek Poziomu

Początek Poziomu

Zejście na 2 Poziom

Zejście na 1 Poziom

początek Poziomu

Rozmowa z Elfem

Walka z Bossem

Kłopoty z Żywiołami

By zapoczątkować to zadanie musisz uratować Morgana w queście "Wyboista droga do Portymorn". Porozmawiaj z Levem(1), który jest na dachu zamku, a on zabierze cię do kuźni. Nie możesz mieć ze sobą konia, ponieważ jest za ciężki.

Tutaj lądujesz po locie gryfem - Kłopoty z Żywiołami | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Tutaj lądujesz po locie gryfem

Będąc na miejscu(2) po prawej będziesz miał portal(3). Wejdź do niego, a przeniesie cię na trzeci poziom kuźni(4). W środku będzie wiele Mrocznych Elfów, ale idź cały czas do przodu, a odkryjesz kolejny portal na drugi poziom(5). Nie ma tu wiele kluczenia, za to jest pełno przeciwników.

Nie martw się, że nie możesz wejść do drzwi, które są zapieczętowane różnymi symbolami zostanie ci do nich przypisane oddzielne zadanie o nazwie "Kuźnia Bohaterów".

Na drugim poziomie(6) idź cały czas w dół, a potem skręć by dotrzeć do kolejnego portalu(7). Po drodze czeka na ciebie trochę walki z dobrze znanymi przeciwnikami.

Warto mieć do dyspozycji jakiś czar obszarowy oraz zaklęcie leczenia, bo wiele razy zdarzy ci się walka, w której będziesz otoczony. Poleca się tutaj kulę ognia oraz Regenerację.

Musisz zabijać wszystkie elfy, ponieważ jeden z nich posiada kawałek ziemi, który na końcu pozwoli ci oczyścić kaplicę.

Będąc na pierwszym piętrze(8) idź w górę mapy, a następnie skręć w lewo, na rozwidleniu. Spotkasz tam tajemniczego elfa(9), z którym odbędziesz krótką pogawędkę. Po rozmowie z nim ruszaj do przodu, a dzięki zdobytemu kawałkowi ziemi otworzysz przejście do kaplicy.

Zaklęcia wzmacniające wymagane, facet umie przywalić - Kłopoty z Żywiołami | Akt II - Morska Ostoja | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Zaklęcia wzmacniające wymagane, facet umie przywalić

Uważaj jednak, bo gdy wejdziesz w interakcje z ołtarzem(10) to pojawi się boss który jest władcą Ziemi. Będziesz musiał z nim walczyć, ale lepiej nie zaczynać w ogóle walki bez czarów Regeneracja, Płomienna Determinacja, która powstrzyma bossa przed zmiana twoich towarzyszy w kamień, oraz Kamienna skóra. Posiadając te zaklęcia nie powinno być większych problemów z wygraniem pojedynku.

Po walce otrzymasz błogosławieństwo bogini Ziemi oraz będziesz mógł wrócić do Morgana by zdać raport.