Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Niniejszy poradnik zawiera opis przejścia zadań głównych jak i pobocznych dostępnych w grze Might & Magic X: Legacy, wraz z licznymi ilustracjami przedstawiającymi kolejne etapy rozgrywki. Znajdziesz w nim również dodatkowe, autorskie porady odnośnie przejścia danych questów. Można też znaleźć w nim mapy dostępnych dungeonów oraz miast, które przewijały się przez całą grę. Tekst zawiera autorskie porady dotyczące walki oraz ogólnej rozgrywki. W środku znajdziesz też spis trenerów poszczególnych umiejętności wraz z ich przybliżoną lokalizacją, by łatwiej było zyskiwać biegłości w poszczególnych umiejętnościach. Istotnym elementem jest opis wszystkich zadań w raz z mapami, które pozwolą twoim bohaterom awansować klasę wyżej i posiąść arcymistrzostwo w wybranych dziedzinach. Might & Magic X: Legacy jest to turowa gra RPG studia Ubisoft, która jest kontynuacją tradycji z pierwszych tytułów tej serii. Kierujesz tutaj drużyną poszukiwaczy przygód w magicznym i mrocznym świecie fantasy Ashan, który nie jest wolny od intryg i przepychanek politycznych. Gra nawet na łatwym poziomie Awanturnika trudności oferuje duży nacisk na taktykę i rozwój bohaterów, ponieważ nie każdego przeciwnika można pokonać w ten sam łatwy sposób. Twórcy do dyspozycji dali graczowi aż cztery grywalne rasy a także dwanaście klas podstawowych jak i prestiżowych. Mimo iż klasy są zależne od rasy tworzenie drużyny daje trochę możliwości.

Poradnik do gry Might & Magic X: Legacy zawiera:

  • Spis i opis misji występujących w grze
  • Liczne mapy Podziemi
  • Odpowiedzi do skrzyń z zagadkami
  • Opis tworzenia postaci
  • Porady do rozgrywki oraz walki
  • Dopasowanie różnych płynów znajdujących się w beczkach do stałych efektów, jakie powodują
  • Listę Trenerów
  • Mapy Miast

Marcin "Xanas" Baran (www.gry-online.pl)

Informacje o Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Autor : Marcin Xanas Baran

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 59, ilustracje: 86 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 36.

Popularne strony w Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276502Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276501Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276500Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276499Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276498Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276497Might & Magic X: Legacy - screen - 2013-08-20 - 267735Might & Magic X: Legacy - screen - 2013-08-20 - 267734Might & Magic X: Legacy - screen - 2013-08-20 - 267733

Komentarze Czytelników (399)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.03.2014 13:32
odpowiedz
kuna11
4
Legionista

Bo chodzilem z jednym i dwoma i dodatek XP byl taki sam. Natomiast roznice miedzy poziomami nie wynikaja tylko z kolejnych punktow ale sa dodatkowo skokowe, jest wiec przydatne posiadanie AM danej umiejetnosci nie dla koncowego efektu ale dla o wiele lepszego dzialania samej umiejetnosci/szkoly czarownia/broni. Jezeli chodzi o poziom na ktorym skonczylem to byl to chyba 35 poziom wszystkich postaci. Po prostu pilnowalem od momentu poznania "obserwatora" zeby zawsze chodzic z dodawaczem XP. Czy 36 jest mozliwy? Pewnie tak, poniewaz pierwszego dodawacza XP poznajesz w Akcie II, kiedy ja wchodzac do Aktu II mialem juz praktycznie caly rejon Aktu I wyczyszczony z creatur, sekretow i wyrobione te misje ktore sie dalo. Darujac sobie ich realizacje i wykonujac watek glowny zapewne pozostaje pewien zapas XP, ktore mozna nabic pozniej. Nie sa to jednak wielkie roznica. Poniewaz gra to gra modyfikowalem troche pliki gry zeby osiagnac zamierzone cele bez wdawania sie w rozgrywek drugi raz. Tak jak pisalem niezrozumiale dla mnie jest takie zbalansowanie gry gdzie arcymistrowskie czary nie sa niezbedne a poznanie ich dopiero pod koniec gry odbiera frajde z mozliwosci ich czestego uzywania.

17.03.2014 17:35
odpowiedz
pcizko
1
Junior

POMOCY!! Utknąłem w grze na okruchu wody, bo jak rozumiem bez niego nie da się znaleźć skarbu potrzebnego do ukończenia kolejnego etapu misji głównej. Wiem, że powinien być na 4 poziomie zaginionego miasta, ale zamiast niego znajdował się tam okruch ognia. Koło pająk na 3 poziomie nie było natomiast zadnego okrucha, mimo ze na tutorialach i nagranych poradnikach wyraźnie tam jest!!! Moze to wina tego ze gram na poziomie AWANTURNIK, zamiast WOJOWNK? Czy ktoś ma pojęcie gdzie to znaleźć, a jeśli nie to jak uruchomić inaczej chodzenie po wodzie?

17.03.2014 21:58
Mr.Kalgan
odpowiedz
Mr.Kalgan
192
Gold Dragon

W poradniku masz mapkę gdzie jest okruch wody i on tam jest.
Na wszelki wypadek sprawdź wersję gry. Jeśli grasz na kupionej w empiku, i dawno temu ją instalowałeś, gra mogła się nie upgradeować sama (ja tak miałem) trzeba odinstalować i zainstalować ponownie.

18.03.2014 21:24
😍
odpowiedz
Valgor
1
Junior

Proszę o pomoc utknąłem :(
Nie wiem gdzie mam iść i co robić po queście "Wyboista droga do Portmeyron" obszedłem całą mapę i nigdzie nie mogę się dostać... wszystkie mosty zamknięte, przewoźnicy nie chcą mnie przepuścić... Gdzie mam teraz iść oO

18.03.2014 21:39
Mr.Kalgan
odpowiedz
Mr.Kalgan
192
Gold Dragon

Valgor

Krótka piłka - zabiłeś żywiołaka ziemi ? bo jeśli nie to nie ukończyłeś powyższego questu.

18.03.2014 21:41
odpowiedz
Valgor
1
Junior

Żywiołaka ziemi? Ostatnim bossem był ten Iven, połaziłem trochę po zamku potem po mieście i tyle :/

18.03.2014 22:50
Mr.Kalgan
odpowiedz
Mr.Kalgan
192
Gold Dragon

Musisz nadal penetrować zamek aż znajdziesz kusznika z Gryfem.

19.03.2014 15:24
odpowiedz
vito74m
44
Konsul

Znajdziesz go na 3 pietrze zamku:)
Jak masz nieaktywny text o transporcie gryfem to też poczytaj forum:)
Trzeba edytować jeden dialog...

19.03.2014 20:04
odpowiedz
bazix
1
Junior

hej, a miał ktoś już może problem z tym że zadanie Promocja na strażnika się zbugowało?
Nie mam w drużynie strażnika ale chcialem zrobić tego questa dla expa, natomiast w związkuz tym że nie miałem go w ogóle w dzienniku to kiedy przypadkiem trafiłem na tych kłusowników do zabicia to po zabiciu pierwszego zadanie się zaktywowało, potem zabiłem pozostałych 3 ale w zadaniu postęp mam 3/4 - tego pierwszego mi nie zaliczyło, czy ktoś wie jak to naprawić? (wczytanie save'a to nie rozwiazanie bo juz jestem duzo dalej w grze)

19.03.2014 21:15
odpowiedz
Valgor
1
Junior

Zrobiłem jak mówiliście doszedłem na 3 poziom w zamku, do gryfa dialog mi sie nie podświetla. Wykasowałem w pliku Levdialog.xml linijkę "<condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" />" i nic... Dalej dialog jest na szaro...
Jakieś inne sugestie? :(

19.03.2014 21:19
DiabloManiak
😜
odpowiedz
DiabloManiak
176
Karczemny Dymek

Poszukać nawet w tym wątku

spoiler start

poprzednia strona...

nawet mój nick

spoiler stop

19.03.2014 21:21
odpowiedz
Valgor
1
Junior

Poszukałem i jedyna rada to usunąć te linijki... Tak też zrobiłem strażnik stoi, lev na 3 poziomie w zamku dalej nigdzie mnie nie bierze...

19.03.2014 21:22
DiabloManiak
odpowiedz
DiabloManiak
176
Karczemny Dymek

to poszukaj lepiej

spoiler start

jest nawet link :D

spoiler stop

19.03.2014 21:53
👍
odpowiedz
Valgor
1
Junior

Z tym plikiem do ściągnięcia zadziałało dzięki wielkie

20.03.2014 08:55
odpowiedz
skobrymm
19
Legionista

W kuźni załatwiłem kwestie z odpryskami światła,ognia i wody.W poradniku nie znalazłem nic ciemności i powietrzu.
Jest gdzieś opisane co zrobić(odpryski mam)?

02.04.2014 02:48
odpowiedz
sars81lbn
1
Junior

pomocy....ukonczyłem questa "wyzwolenie" i mam zameldowac sie do Morgana....tylko że moge poruszać sie tylko po miastach, gdy wychodzę na półwysep, to włącza mi sie "lampka walki-na czerwono" , i chociaż nie ma żadnego wroga, to nic nie moge zrobić, ani nigdzie wejść, nie mogę wrócić nawet do miasta, lub użyć teleportu.......wie ktoś OCB?????z góry dziękówka

06.04.2014 16:26
odpowiedz
ISTRA
1
Junior

Witam,
podczas wchodzenia do jednego z miast zawiesiła mi się gra, odpaliłem ponownie i efekt jest taki, że zje...y mi się wszystkie zapisy gry :///// szlak mnie zaraz trafi, grałem na wysokim poziomie trudności i sporo się namęczyłem :/
jak biorę wczytaj grę to wszędzie jest "Unlock Content Titles". Odpaliłem nową grę, jak wziąłem wczytaj to było to samo unclock content titles, ale jak wziąłem zapis to stare zapisy były normalnie pokazane, tylko znowu sie coś zwaliło i jak biore wczytaj to mi wyskakuje zapis gry a jak biore zapis to też zapis gry ;P
Ma ktoś jakiś pomysł jak uratować zapisy gry? :/ pomocy :((((

06.04.2014 20:41
Mr.Kalgan
odpowiedz
Mr.Kalgan
192
Gold Dragon

ISTRA

Ile razy można pisać to samo. Przeczytaj wątek.

06.04.2014 23:11
odpowiedz
ISTRA
1
Junior

czytałem trzy razy... najpierw jak miałem problem z gryfem wertowałem forum, potem jak mi się zapisy zwaliły i teraz po twojej odpowiedzi przewertowałem trzeci raz i nic na ten temat nie znalazłem
jedynie znalazłem aby wyłączyć synchronizację z cloud bo może psuć save'y
ale save'y juz mam zepsute i nie wiem czy muszę grać od nowa czy da się je jakoś odzyskać?

07.04.2014 10:18
Mr.Kalgan
odpowiedz
Mr.Kalgan
192
Gold Dragon

Trzeba przeglądać także wątek o grze
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12620155&N=1
wypowiedzi 163, 167 i dalsze.

Niewolno zapisywać nazw z polskimi znakami !!!!

07.04.2014 18:29
odpowiedz
Sayeer
8
Legionista

NAPRAWA SAVE

wejść do folderu z save (nie pamiętam ścieżki dostępu) i usunąć zepsute save - łatwo je rozpoznać po wadze 1 kb. Po usunięciu wadliwych save inne save powinny się wczytywać bez problemu.

07.04.2014 22:09
odpowiedz
ISTRA
1
Junior

nic nie pomaga :/ nie robiłem zapisów z polskimi znakami
skasowanie plików poza save001 z folderu Orbit-RLD też nie pomogło, cały czas to samo "unlock content title"
ja pierdziele, co za chałą !! to jest po prostu kpina :/ jutro ide i oddaje tą grę w pizdziec

07.04.2014 22:37
odpowiedz
ISTRA
1
Junior

działą, nie zauważyłem że to akurat save001 byl uszkodzony
dziękuję wam bardzo za pomoc

04.03.2015 13:57
odpowiedz
vito74m
44
Konsul

VITAM- mam oryginal tej gry.
1. nie ma błędu z dialogiem LEVa - normalnie bez poprawek pliku z dialogiem mozna polecieć.
2. gwardzista z mostu wraz z wozem znika kiedy trzeba.
Co oznacza, ze panowie którzy wam krakowali grę celowo zablokowali dostęp do aktu 2 :D
To by bylo na tyle.

06.09.2015 13:17
davis
odpowiedz
davis
180

Pomóżcie w stworzeniu drużyny.
Czy są jakieś całkowicie zbędne umiejętności, które w ogóle się nie przydają?
Jaka jest optymalna konfiguracja członków drużyny?
Lubię grę bez stresu więc jeśli istnieje jakiś "gotowiec" solidnej drużyny to chętnie poznam.
ps. lubię się skradać, wszędzie włazić i "lizać ściany" w poszukiwaniu skarbów.

13.09.2015 22:30
odpowiedz
Alucardusek
1
Junior

Witam
Bardzo proszę o pomoc !
Jak kolega wyżej nie mam zadania informator morgana, niestety nie doczytałem się jak to naprawić, a bez tego nie
mogę wejść do Karthalu i wątek główny się zatrzymał. Jak to naprawić ?
Mam tak samo jak kolega wyżej, nie było informatorki i nie ma dalej przejścia, bo jest zablokowane coś ala fontanną.

Proszę pomóżcie ! :(

13.09.2015 22:41
davis
odpowiedz
davis
180

Żeby dostać ten quest trzeba zrobić kilka wcześniejszych dla Morgana.
Zobacz sobie w solucji http://www.mightandmagicx.acidcave.net/zadania_-_poradnik.html

14.09.2015 16:34
odpowiedz
Alucardusek
1
Junior

Patrzyłem już ten poradnik i niestety mam już wszystko zrobione oprócz zadań w Karthalu ;/
Sam podejrzewam, że to może być przez mój błąd, bo kiedy odnosiłem wcześniej zadanie Morganowi to dałem esc i wyszedłem z dialogu żeby nie dostać expa, bo chciałem założyć nową relikwie żeby ona też dostała doświadczenie.
A teraz nie mam tego zadania w ogóle i w opcjach dialogowych mam tylko mistrz miecza i plotki ;/
Macie może jakiś pomysł żeby to naprawić ?

25.02.2017 22:02
odpowiedz
Artgor2
6
Junior

Utknęłam na pierwszym półwyspie i nie mogę przejść na drugą stroną rzeki przy latarni. Nie mam jakiegoś błogosławieństwa. Pliss help !!!

01.03.2017 21:00
odpowiedz
Artgor2
6
Junior

jak można zdobyć błogosławieństwo Ylatha proszę pomocy !!!