Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Legacy - Grasant
Might & Magic: Legacy - Grasant
Grań - początek zadania
Kufer z naszyjnikiem
Przejście w góry
Powiększ mapę

Promocja na Grasanta | Questy na Klasy prestiżowe | Might & Magic X Legacy poradnik Might & Magic X: Legacy

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Grań - początek zadania

Kufer z naszyjnikiem

Przejście w góry

Promocja na Grasanta

By twój Zwiadowca został Grasantem musisz udowodnić swe prawa do tytułu Ulaganowi w Grani(1). Wymaga on byś udał się do chaty Maynerego i wykradł z jego kufra naszyjnik dla córki zlecającego. By wykonać to zadanie musisz mieć błogosławieństwo boga żywiołu Powietrza. (Patrz zadanie "Kuźnia Bohaterów").

Kamienny łuk oznacza wejście na teren domostwa - Promocja na Grasanta | Questy na Klasy prestiżowe | Might & Magic X Legacy - Might & Magic X: Legacy - poradnik do gry
Kamienny łuk oznacza wejście na teren domostwa

Gdy będziesz je miał wyjdź z miasta trochę na wschód(2) i znajdź teleport na półkę skalną. Tam będzie chata, przy której będzie kufer z naszyjnikiem(3). Musisz pamiętać, że jest w niej założona pułapka. Tylko postać z wysoką percepcją da radę ja rozbroić. Jak ci się nie uda to czeka cię dodatkowo walka z samym szamanem jak i jego dwoma strażnikami. Dlatego staraj się wybrać do próby tego który ma najwięcej tego atrybutu. Jeśli będziesz musiał walczyć, warto byś miał jakiś skill blokujący magię u przeciwnika, bo wtedy ataki szamana nie będą tak bolesne.

Po wykonaniu zadania wróć do orka z łupem, a twój Zwiadowca zostanie Grasantem. To czy powiesz mu prawdę czy nie o tym czy szaman was widział nic nie zmieni.