Tomb Raider - poradnik do gry

Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dotrzyj na szczyt masztu radiowego, by wysłać sygnał SOS | 8 - Wołanie o pomoc Tomb Raider poradnik, solucja

Climb the Radio Tower to Send an SOS (Dotrzyj na szczyt masztu radiowego, by wysłać sygnał SOS)

Nie zapomnij rozejrzeć się po pomieszczeniu kontrolnym za nowymi znajdźkami i dopiero po ich zebraniu podejdź do dziury w północnej ścianie - Dotrzyj na szczyt masztu radiowego, by wysłać sygnał SOS | 8 - Wołanie o pomoc - Tomb Raider - poradnik do gry

Nie zapomnij rozejrzeć się po pomieszczeniu kontrolnym za nowymi znajdźkami i dopiero po ich zebraniu podejdź do dziury w północnej ścianie. Lara zacznie się w tym miejscu przeciskać przez kolejne szczeliny i musisz mieć jedynie wychyloną gałkę analogową w górę (lub przytrzymywać górny klawisz kierunkowy).

Po dotarciu do końcowej części wąskiego przejścia wciśnij kilka razy wyświetlony na ekranie przycisk/klawisz, niszcząc w ten sposób kratkę i docierając do nowej dużej lokacji - Base Exterior (Okolice bazy) - Dotrzyj na szczyt masztu radiowego, by wysłać sygnał SOS | 8 - Wołanie o pomoc - Tomb Raider - poradnik do gry

Po dotarciu do końcowej części wąskiego przejścia wciśnij kilka razy wyświetlony na ekranie przycisk/klawisz, niszcząc w ten sposób kratkę i docierając do nowej dużej lokacji - Base Exterior (Okolice bazy).

Obróć się w prawo i zeskocz na niższy poziom, docierając do nowego obozowiska (Bridge Overlook), przy którym warto odpocząć - Dotrzyj na szczyt masztu radiowego, by wysłać sygnał SOS | 8 - Wołanie o pomoc - Tomb Raider - poradnik do gry

Obróć się w prawo i zeskocz na niższy poziom, docierając do nowego obozowiska (Bridge Overlook), przy którym warto odpocząć. Możesz już wyruszyć w stronę zlokalizowanego po lewej stronie mostu. Przejdź po wąskiej metalowej belce.

Zachowaj czujność, bo po chwili Lara zostanie złapana przez bandytę i zainicjowana zostanie tym samym nowa sekwencja mini-gier - Dotrzyj na szczyt masztu radiowego, by wysłać sygnał SOS | 8 - Wołanie o pomoc - Tomb Raider - poradnik do gry

Zachowaj czujność, bo po chwili Lara zostanie złapana przez bandytę i zainicjowana zostanie tym samym nowa sekwencja mini-gier. Rozpocznij od szybkiego wychylania gałki analogowej na przemian w lewo i w prawo (lub wciskania bocznych klawiszy kierunkowych), a następnie wciśnij w odpowiednim momencie wskazany przez grę przycisk/klawisz (screen) (nagroda: 25 punktów doświadczenia).

To nie koniec problemów, bo w okolicy przebywają kolejni wrogowie i błyskawicznie odnotują oni obecność głównej bohaterki - Dotrzyj na szczyt masztu radiowego, by wysłać sygnał SOS | 8 - Wołanie o pomoc - Tomb Raider - poradnik do gry

To nie koniec problemów, bo w okolicy przebywają kolejni wrogowie i błyskawicznie odnotują oni obecność głównej bohaterki. Schowaj się za najbliższą zasłoną i przystąp do ich atakowania. Korzystanie z łuku może nie okazać się najlepszym pomysłem, bo musisz dość sprawnie likwidować kolejne cele (priorytet to osobnicy z koktajlami Mołotowa). Jeśli więc nie czujesz się zbyt dobrze z łukiem, to rozważ wybranie z inwentarza pistoletu maszynowego.

Bądź oczywiście gotowy do często zmieniania zasłon, tak by unikać obrażeń z tytułu eksplodujących koktajli Mołotowa - Dotrzyj na szczyt masztu radiowego, by wysłać sygnał SOS | 8 - Wołanie o pomoc - Tomb Raider - poradnik do gry

Bądź oczywiście gotowy do często zmieniania zasłon, tak by unikać obrażeń z tytułu eksplodujących koktajli Mołotowa. Uważaj też na szarżujących przeciwników z bronią białą. Najlepiej jest ich likwidować w walce wręcz, zakładając oczywiście, że awansowałeś już na poziom doświadczenia pozwalający na wykorzystywanie czekana do zadawania obrażeń. W przeciwnym wypadku używaj zwykłego pistoletu w połączeniu z unikami.