Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II poradnik Call of Duty: Black Ops II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Misja 06 - KARMA

Decyzje w tej misji

  • Zabić lub pozwolić uciec DeFalco
  • Uratowanie Karmy
W końcowej części misji, kiedy ścigając DeFalco wyjdziesz na zewnątrz i zbliżysz się do swojego celu na nie mniej niż 100 metrów (obrazek powyżej), oznaczać to będzie kolejną decyzję - możesz dogonić i zabić DeFalco jednocześnie ratując Karmę lub pozwolić mu z nią uciec - 06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

W końcowej części misji, kiedy ścigając DeFalco wyjdziesz na zewnątrz i zbliżysz się do swojego celu na nie mniej niż 100 metrów (obrazek powyżej), oznaczać to będzie kolejną decyzję - możesz dogonić i zabić DeFalco jednocześnie ratując Karmę lub pozwolić mu z nią uciec. Decyzja ta ma połowiczny wpływ na zakończenie kampanii - jeśli nie uratujesz Karmy, możesz to zrobić w następnej misji strike-force pt. Second Chance.

Karma kidnapped, DeFalco still alive (Karma porwana, DeFalco wciąż żyje) - 06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Karma kidnapped, DeFalco still alive (Karma porwana, DeFalco wciąż żyje)

Jeśli nie zdążysz dobiec do DeFalco na czas, to w lewym górnym rogu pojawi się animacja przedstawiająca DeFalco wchodzącego na lądowisko. Kiedy tam dotrzesz, zauważysz odlatujący samolot (obrazek powyżej). Misja strike-force pt. Second Chance zostanie odblokowana - jak sama nazwa wskazuje, jest to druga (i zarazem ostatnia) szansa na uratowanie Karmy. Co oczywiste, DeFalco przeżyje i pojawi się w następnych misjach.

Karma secured, DeFalco dead (Karma uratowana, DeFalco nie żyje) - 06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Karma secured, DeFalco dead (Karma uratowana, DeFalco nie żyje)

Jeśli zdążysz do niego dobiec, będziesz musiał go zabić. Karma zostanie uratowana. Porozmawiasz z nią na koniec misji, kiedy Harper i Salazar będą wnosili ciało DeFalco do samolotu (obrazek powyżej). Mason powie, że brak bez Karmy Menendez nie poradzi sobie z rozpracowaniem Celerium. Karma zaprzeczy mówiąc, że to tylko go opóźni, ale i tak dostanie, czego chce.

Konsekwencje z tej i poprzednich misji

[OD POCZĄTKU MISJI DO KOŃCA KAMPANII]

  • Oparzenie Harpera
1 - 06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Skutek twoich działań z poprzedniej misji będzie już widoczny podczas odprawy (obrazki powyżej) i we wszystkich misjach prócz kolejnej (choć w poradniku informacja o tym znajdzie się tylko w tym miejscu) - 06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Skutek twoich działań z poprzedniej misji będzie już widoczny podczas odprawy (obrazki powyżej) i we wszystkich misjach prócz kolejnej (choć w poradniku informacja o tym znajdzie się tylko w tym miejscu). Ponadto, na początku misji, podczas wysiadania z samolotu, Harper powie, że gdyby nie był na misji, to chętnie zabawiłby się z jakąś niezłą laską w tym hotelu. Jeśli Harper nie został oparzony, idący obok Salazar pokręci głową. Jeśli Harper został oparzony, Salazar powie mu, że jego twarz nie wygląda za dobrze. Harper odeprze, że nie twarzą zdobędzie uwielbienie, ale swoim ciałem.

2 - 06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
3 - 06 - Karma | Decyzje, konsekwencje, zakończenia | Call of Duty Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry