Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia poradnik Call of Duty: Black Ops II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 11 - JUDGMENT DAY

Decyzje w tej misji

  1. Menendez żywy lub martwy
Decyzję tę podejmujesz na samym końcu gry (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Decyzję tę podejmujesz na samym końcu gry (obrazek powyżej). Wciśnij odpowiedni przycisk, aby zabić Menendeza lub oszczędzić. Twoja decyzja będzie miała wpływ na zakończenie gry.

David Mason murders Menendez (David Mason morduje Menendeza) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

David Mason murders Menendez (David Mason morduje Menendeza)

Nic dodać, nic ująć (obrazek powyżej). Po dalsze wydarzenia spójrz na koniec tego działu.

Menendez is captured (Menendez pochwycony) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Menendez is captured (Menendez pochwycony)

Jeśli nie zabijesz Menendeza, będzie rozwścieczony twoją decyzją (obrazek powyżej). Po dalsze wydarzenia spójrz na koniec tego działu.

Konsekwencje z tej i poprzednich misji

[ANIMACJA WPROWADZAJĄCA 1]

  1. Ukończenie misji strike-force
1 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Jeśli nie doszło do sojuszu z Chinami, to kiedy prezydent USA w rozmowie z sekretarzem Petraeusem zapyta o Chiny (pierwszy obrazek powyżej), sekretarz odpowie, że są one w tak samo złej sytuacji, co Stany Zjednoczone - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli nie doszło do sojuszu z Chinami, to kiedy prezydent USA w rozmowie z sekretarzem Petraeusem zapyta o Chiny (pierwszy obrazek powyżej), sekretarz odpowie, że są one w tak samo złej sytuacji, co Stany Zjednoczone. Jeśli do sojuszu doszło, sekretarz powie, że prowadzą z Chinami jednoczesny, skoordynowany atak i że premier Chen na pewno ich nie zawiedzie (drugi obrazek powyżej).

[ANIMACJA WPROWADZAJĄCA 2]

  1. Farid czy Harper?
2 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Kiedy na początku misji Section powie wszystkim, że jednym z ich celów jest zabicie lub pochwycenie Mendeneza, to jeśli Harper żyje, odpowie, że głosuje za zabiciem - gdyż pochwycenie ostatnim razem nie poszło tak dobrze (pierwszy obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Kiedy na początku misji Section powie wszystkim, że jednym z ich celów jest zabicie lub pochwycenie Mendeneza, to jeśli Harper żyje, odpowie, że głosuje za zabiciem - gdyż pochwycenie ostatnim razem nie poszło tak dobrze (pierwszy obrazek powyżej). Jeśli Harper nie żyje, na jego miejscu będzie stał sojuszniczy żołnierz (drugi obrazek powyżej).

[LĄDOWANIE]

Dodatkowo po wylądowaniu, jeśli Harper żyje, to rzuci hasłem zachęcającym do walki (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Dodatkowo po wylądowaniu, jeśli Harper żyje, to rzuci hasłem zachęcającym do walki (obrazek powyżej). Potem będzie towarzyszył ci od początku do końca misji.

[WSPARCIE CHIN PODCZAS MISJI]

Jeśli ukończyłeś misje strike-force i doszło do sojuszu z Chinami, kilka razy podczas misji otrzymasz wsparcie Chin. Ich ludzie wyeliminują wrogów z RPG nad pierwszymi długimi schodami, przy początku misji. Później zajmą się snajperami w urwanym korytarzu na górze. Na koniec pomogą ci z dwoma CLAW-ami, blokującymi wejście do placówki wojskowej Menendeza.

[TRANSMISJA MENENDEZA]

3 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Jeśli Harper żyje, to oczywiście będzie przy tobie, kiedy będziecie oglądali transmisję Menendeza (pierwszy obrazek powyżej) i pozostanie z tobą do końca misji - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper żyje, to oczywiście będzie przy tobie, kiedy będziecie oglądali transmisję Menendeza (pierwszy obrazek powyżej) i pozostanie z tobą do końca misji. Jeśli nie żyje, jego miejsce będzie puste (drugi obrazek powyżej), a z końcówką misji będziesz musiał poradzić sobie sam.

[PRZED PODJĘCIEM DECYZJI]

  1. Farid czy Harper?
  2. Zabić lub pozwolić uciec DeFalco

Wydarzenie to następuje tuż po zawaleniu się podłogi na końcu misji.

Są tu trzy możliwości - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Są tu trzy możliwości. Jeśli zarówno Harper, jak i DeFalco nie żyją, będziesz musiał po prostu zabić dwóch żołnierzy (obrazek powyżej).

Jeśli Harper żyje, to będzie leżał obok żołnierza z lewej, który szykuje broń do strzału (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper żyje, to będzie leżał obok żołnierza z lewej, który szykuje broń do strzału (obrazek powyżej).

Jeśli dodatkowo DeFalco żyje, to zastąpi żołnierza po lewej (obrazek powyżej) i oczywiście w tym momencie zakończysz jego żywot - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli dodatkowo DeFalco żyje, to zastąpi żołnierza po lewej (obrazek powyżej) i oczywiście w tym momencie zakończysz jego żywot. Nie ma możliwości, aby DeFalco wziął udział w tej scenie bez Harpera.

[PO PODJĘCIU DECYZJI]

  1. Farid czy Harper?
  2. Menendez żywy lub martwy

Tuż po zastrzeleniu lub podniesieniu z ziemi Menendeza, jeśli Harper żyje, to skomentuje twoją decyzję (jeśli nie żyje, od nikogo komentarza nie usłyszysz).

4 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
Jeśli zabiłeś Menendeza, Mason podejdzie do Harpera i go podniesie (pierwszy obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli zabiłeś Menendeza, Mason podejdzie do Harpera i go podniesie (pierwszy obrazek powyżej). Harper powie, że martwił się przez chwilę, iż zamierzałeś oszczędzić Menendeza. Jeśli nie zabiłeś Menendeza, Harper powie do niego, że gdyby to od niego zależało, to Menendez już dołączyłby do swojej martwej siostry (drugi obrazek powyżej). Zaraz potem nastąpi scena wyjścia na zewnątrz i są tu cztery możliwości.

Jeśli nikt nie przeżył poza tobą, wyjdziesz sam (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli nikt nie przeżył poza tobą, wyjdziesz sam (obrazek powyżej).

Jeśli Harper żyje, ale Menendez nie, to wyjdziesz podtrzymując tego pierwszego - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper żyje, ale Menendez nie, to wyjdziesz podtrzymując tego pierwszego. Po chwili przekażesz go pod opiekę innego żołnierza, zaś Harper pożegna się z tobą (obrazek powyżej).

Jeśli Harper nie żyje, a ty oszczędziłeś Menendeza, wyprowadzisz tego ostatniego na zewnątrz (obrazek powyżej) - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper nie żyje, a ty oszczędziłeś Menendeza, wyprowadzisz tego ostatniego na zewnątrz (obrazek powyżej).

Jeśli Harper żyje, a ty oszczędziłeś Menendeza, wyprowadzisz tego ostatniego na zewnątrz - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Jeśli Harper żyje, a ty oszczędziłeś Menendeza, wyprowadzisz tego ostatniego na zewnątrz. Po chwili do Harpera podbiegnie żołnierz i zaopiekuje się nim, zaś Harper pożegna się z tobą (obrazek powyżej).

5 - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry
I wreszcie, ostatnia scena będzie zależała do Menendeza - 11 - Judgment Day | Decyzje, konsekwencje, zakończenia - Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

I wreszcie, ostatnia scena będzie zależała do Menendeza. Jeśli żyje, to zacznie coś mówić, a zakładający mu kajdanki żołnierz będzie chciał założyć mu knebel. Mason jednak powie, że nie ma takiej potrzeby, bo Menendez to tylko stary, smutny człowiek, który mówi do siebie (pierwszy obrazek powyżej). Jeśli Menendez nie żyje, zamiast niego zobaczysz dwoje dzieci - brata i ranną siostrę (drugi obrazek powyżej).