Assassin's Creed 3 - poradnik do gry

Assassin's Creed 3 - poradnik do gry

Assassin's Creed 3 - poradnik do gry

Zabójca w wersji remastered. Poradnik do gry Assassin’s Creed 3 Remastered to pełna solucja, mapy, sekrety i znajdźki (np. pióra, skrzynie, almanachy i puchary), ale również porady dotyczące rozbudowy osady, walki czy żeglugi. Opisaliśmy zadania główne i poboczne, w tym polowanie.

Poradnik do gry Assassin's Creed III zawiera mnóstwo informacji, które pozwoli ci ukończyć grę w 100%. Przygotowaliśmy szczegółową i bogato ilustrowaną solucję głównego wątku fabularnego, jak również kompletny opis przejścia wszystkich zadań pobocznych w grze. AC 3 Remastered jest pełen dodatkowych aktywności i sekretów, co również dokładnie opisaliśmy w naszym poradniku. W kolejnych rozdziałach się dowiesz się, jak ukończyć grę, zdobyć wszystkie znajdźki w grze, przejrzysz przygotowane przez nas mapy z sekretami, czy przeczytasz najważniejsze porady, które ułatwią rozgrywkę. Przygotowaliśmy dla was również opis sterowania i wymagania sprzętowe dla wersji PC.

Bardzo dużo miejsca w naszym poradniku zajmuje bogato opisana solucja całego wątku głównego w grze Assassin's Creed 3 Remastered, która poprowadzi cię przez wszystkie 12 sekwencji w grze. W tekście przeczytasz wskazówki i porady, jak m.in. kończyć wszystkie dodatkowe cele misji. Oczywiście, w naszym przewodniku nie ominęliśmy spisu i kompletnego opisu przejścia wszystkich zadań pobocznych w grze.

Przygotowaliśmy dla was również rozdziały, w którym szczegółowo opisujemy walkę w zwarciu i na dystansie - co jest podstawą w dynamicznym świecie Assassin's Creed 3 Remastered. Connor jest sprawnym wojownikiem, który potrafi wspinać się po budynkach, czy drzewach i zaskakiwać wrogów zdumiewającymi akrobacjami. Nasz bohater również potrafi polować na zwierzęta, co opisaliśmy w osobnym dziale poradnika.

Przed przystąpieniem do rozgrywki w AC III Remastered, koniecznie przejrzyj poradnik podróżnika, by przeczytać najważniejsze informacje o świecie i postaciach zamieszkujących świat. Wiele osób w osadzie ma do opowiedzenia ciekawą historię, co rozbiliśmy na kolejne rozdziały, z opisem przejścia zadań od poszczególnych mieszkańców. W naszej solucji, nie zabrakło również wskazówek dotyczących pływania statkiem i tropieniem skarbów. Dzięki naszemu opracowaniu, zdobędziesz wszystkie znajdźki i sekrety w grze, co bardzo ułatwią mapy, które przygotowaliśmy w naszym poradniku.

W grze Assassin's Creed III Remastered akcję ukazano z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Twórcy oddają do naszej dyspozycji rozległy, otwarty świat obejmujący zarówno dzikie tereny zwane Pograniczem, jak i miasta - Nowy Jork oraz Boston. Co ciekawe, zwiedzamy je w różnych porach roku, co ma wpływ na rozgrywkę; przykładowo, śnieżne zaspy utrudniają poruszanie się w dziczy. Pojawiają się tu również widowiskowe bitwy morskie, toczone na pokładzie podatnego na modyfikacje okrętu zwanego Aquilą. W przeciwieństwie do Assassin's Creed IV: Black Flag czy Assassin's Creed Odyssey, w których z innymi statkami walczyliśmy w trakcie swobodnej żeglugi, tutaj mają one postać odrębnych misji.

W trakcie zabawy wykonujemy zadania fabularne i poboczne oraz podejmujemy się rozmaitych aktywności opcjonalnych pokroju polowań na dzikie zwierzęta, których skóry i futra możemy wymienić na bardziej przydatne dobra. Ważną rolę odgrywają również starcia z przeciwnikami, których eliminujemy w walce w zwarciu (robiąc użytek między innymi z tomahawka) lub zaskoczenia. Connor potrafi przy tym wspinać się nie tylko na budynki, lecz również na skały oraz drzewa, sprawnie poruszając się pomiędzy gałęziami. W porównaniu z pierwowzorem Assassin's Creed III Remastered doczekało się przede wszystkim poprawionej grafiki. Produkcja działa w rozdzielczości 4K (na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One X) oraz robi użytek z technologii HDR. Dodatkowo wzbogacono ją o wszystkie add-ony opracowane z myślą o pierwowzorze.<br>

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Co zawiera Assassin's Creed III Remastered?

  1. Misje Benedicta Arnolda - cztery wspomnienia, które przedstawiają jak główny bohater, Connor próbował zdemaskować Benedicta Arnolda.
  2. Pakiet ukryte sekrety - 3 misje, opowiadające o wyprawie do ruin Majów. Każda misji nagradza nowym uzbrojeniem w grze.
  3. Tyrania Króla Waszyngtona - opowieść podzielona na trzy części, która przedstawia alternatywną historię, w której George Waszyngton jest obłąkanym tyranem.
  4. Assassin's Creed Liberation Remastered - darmowy egzemplarz odświeżonej wersji gry Assassin's Creed Liberation.

Jak długie jest Assassin's Creed III Remastered?

Assassin's Creed III Remastered jest równie długi, jak swój pierwowzór. Aby ukończyć AC3 Remastered, potrzebujesz ok. 30 godzin, by ukończyć główny wątek fabularny i ukończyć wszystkie aktywności poboczne w grze. Dodatkowo, zawarte w zremasterowanej edycji dlc, wydłużają czas rozgrywki o kolejne 10 godzin. Czas gry zależy również od twojego nastawienia - sporo czasu zajmuje szukanie skarbów, czy znajdziek, które również możesz z powodzeniem pominąć i ukończyć grę znacznie szybciej.

Czy Assassin's Creed 3 Remastered jest za darmo?

Tak, ale tylko dla posiadaczy gry Assassin's Creed Odyssey, którzy kupili pełną przepustkę sezonową. Konsolowe wersje gry kosztują ok. 170zł w momencie premiery, więc posiadacze Odyseji otrzymali całkiem lukratywny dodatek do swojego zestawu od firmy Ubisoft.

Assassin's Creed III Remastered - zmiany względem oryginału

Wersja zremasterowana oferuje rozdzielczość 4K oraz obraz HDR na pecetach, jak i mocniejszych odsłonach konsol (PS4 Pro i Xbox One X). Gra będzie dostępna w polskiej wersji językowej (napisy), a prócz zmian w grafice, otrzymamy również pewne usprawnienia w mechanice rozgrywki. AC 3 Remastered oferuje wyższą rozdzielczość tekstur, nowy system renderowania oświetlenia, nowe modele postaci, czy gęstsze tłumy, bogatsze środowisko i więcej efektów graficznych.

Opis przejścia i misje poboczne

W grze znajdziesz aż 12 dość długich sekwencji, które opowiadają historię Asasyna Connora. Przygotowaliśmy dla was obszerną solucję, pełną obrazków, która ułatwi wam ukończenie gry i pozwoli dotrzeć, aż do końca przygód bohatera. W naszym poradniku, podzieliliśmy wszystkie misje względem sekwencji i nazwy zadania. Dodatkowo, w każdej misji znajdziesz opis dodatkowych celów, by ukończyć cały wątek fabularny w 100% i przeczytasz o Synchronizacjach Animusa.

  1. 1 - Kurs przypominający
  2. 1 - Zabójcze przedstawienie
  3. 1 - Podróż do nowego świata
  4. 2 - Witaj w Bostonie
  5. 2 - Interesy Johnsona
  6. 2 - Chirurg
  7. 2 - Żołnierz
  8. 2 - Infiltracja południowej bramy
  9. 3 - Bez przekonania
  10. 3 - Egzekucja ponad wszystko
  11. 3 - Wyprawa Braddocka
  12. 4 - Zabawa w chowanego
  13. 4 - Pióra i drzewa
  14. 4 - Lekcja myślistwa
  15. 4 - Pamiątka
  16. 5 - Gburowaty jegomość
  17. 5 - Wycieczka do Bostonu
  18. 5 - Poszukiwany w Bostonie
  19. 5 - W ukryciu
  20. 5 - Zatrzymać prasę
  21. 5 - Ratunek na rzece
  22. 5 - Początek szkolenia
  23. 5 - Nauka na błędach
  24. 5 - Pierwsze źródło energii
  25. 6 - Na tropie Johnsona
  26. 6 - Wściekły kucharz
  27. 6 - Herbatka Bostońska
  28. 6 - Niebezpieczne negocjacje
  29. 7 - Nocny rajd
  30. 7 - Lexington i Concord
  31. 7 - Konflikt narasta
  32. 7 - Bitwa o Bunkier Hill
  33. 8 - Coś na boku
  34. 8 - Więzienie Bridewell
  35. 8 - Publiczna egzekucja
  36. 8 - Drugie źródło energii
  37. 9 - Brakujące zapasy
  38. 9 - Ojciec i syn
  39. 9 - Piana i płomienie
  40. 9 - Gorzki koniec
  41. 10 - Metody alternatywne
  42. 10 - Utracone zaufanie
  43. 10 - Bitwa pod Monmouth
  44. 10 - Trzecie źródło energii
  45. 11 - Bitwa w zatoce Chesapeake
  46. 11 - Ostatni Bastion Lee
  47. 12 - Spoczywaj w pokoju
  48. 12 - W pogoni za Lee
  49. Misje poboczne - typy i ich lokalizacja

System walki

Główny bohater Assassin's Creed III Remastered, Connor, to sprawny i silny Asasyn. Bohater ma w swoim repertuarze silne i widowiskowe ciosy. W kolejnych rozdziałach poradnika opisujemy system walki w grze. Dowiesz się jak wykonywać serie ciosów, walczyć na dystans i dbać o swoje zdrowie.

  1. Walka w zwarciu
  2. Serie ciosów
  3. Walka na dystans i zdrowie

Ciche zabójstwa

Czymże byłby Asasyn bez cichych zabójstw i skradania się za plecami wrogów? Kolejne strony przewodnika AC III Remastered opisują m.in. kultową broń asasynów - ukryte ostrza i broń dystansową.

  1. Ukryte ostrza
  2. Broń dystansowa

Rozgłos

Działania naszego bohatera dają mu rozgłos i powodują, że wrogowie nas próbują pojmać lub zgładzić. Na szczęście, istnieją metody na ukrycie się przed wrogami - omówiliśmy to na łamach kolejnych stron poradnika.

  1. Poziomy rozgłosu
  2. Jak obniżyć rozgłos?

Eksploracja

Świat gry AC III Remastered jest duży i pełen niebezpieczeństw. Dla śmiałków, czekają skarby, chwała i... mnóstwo drzew do wspinaczki. Nasz kolejny dział poświęciliśmy m.in. mechanice poruszania się po świecie, czy zaszywania się w kryjówkach.

  1. Bieg swobodny
  2. Jazda konna
  3. Bieganie po drzewach
  4. Szybka podróż
  5. Kryjówki

Kanały

Oprócz powierzchni, sporo się również dzieje w kanałach świata AC 3 Remastered. Przeczytaj kolejne strony, by poznać sekrety kanałów!

  1. Boston
  2. Nowy Jork

Polowanie

Oprócz wrogów i żołnierzy, w grze natkniesz się również na sporo zwierząt. Connor, jako urodzony łowca może polować i tropić różne zwierzęta. Aby ułatwić wam tę mechanikę rozgrywki w Assassin's Creed 3 Remastered, przedstawiliśmy kompleksowy opis polowania w grze. Dowiesz się jak tropić ślady zwierząt, podkradać się do nich, czy zakładać sidła.

  1. Broń i ślady
  2. Występowanie zwierzyny i podkradanie się, Sidła, przynęty i skórowanie.

Gildia Asasynów

Sam Connor nie jest w stanie przeciwstawić się templariuszom w Assassin's Creed 3 Remastered. Na szczęście, możesz zrekrutować wielu członków asasynów, szkolić ich i wykorzystywać w boju. Przygotowaliśmy dla was mapy i opis rekrutów do werbunku, wraz ze wszystkimi misjami z nimi związanymi.

  1. Wyzwalanie dzielnic i rekrutacja nowych członków
  2. Rekruci i ich szkolenie
  3. Mapa Bostonu i Dzielnica Południowa
  4. Boston - Dzielnica Północna
  5. Mapa Nowego Jorku i Dzielnica Wschodnia
  6. Nowy Jork - Dzielnica Zachodnia
  7. Nowy Jork - Dzielnica Północna

Zadania klubów

W grze występują cztery kluby, do których może należeć Connor. Są to Bostońscy Pięściarze, Ludzie z Pogranicza, Towarzystwo Łowieckie oraz Gildia Złodziei. Każde z nich oferuje trzy zestawy wyzwań, które możesz sprawdzić na ekranie mapy. Oprócz tego trzy pierwsze kluby zlecają również specjalne misje dodatkowe. Poniższe rozdziały poradnika opisują zadania klubowiczów w grze:

  1. Wprowadzenie
  2. Towarzystwo łowieckie
  3. Ludzie z pogranicza
  4. Bostońscy pięściarze

Wyzwania klubów

Wszystkie z czterech dostępnych w grze klubów posiadają serię wyzwań, które zostały podzielone na zestawy, a każdy kolejny zestaw odblokowuje się po wykonaniu wyzwań z poprzedniego. Przygotowaliśmy dla was kompletny spis wyzwań w grze, wraz z podziałem na klub.

  1. Wprowadzenie
  2. Towarzystwo łowieckie
  3. Bostońscy pięściarze
  4. Ludzie z pogranicza (Zestawy 1, 2)
  5. Ludzie z pogranicza (zestaw 3)
  6. Gildia złodziei

Osada

Po tym jak zamieszkasz w posiadłości Achillesa, otrzymasz możliwość przekształcenia pobliskiego terytorium w małą osadę. Nowi mieszkańcy nie tylko zbudują w okolicy domy i zamieszka w nich wraz z rodzinami, ale również zaoferują ci swoje usługi. Odblokujesz możliwość przeglądania zapasów, zyskasz dostęp do rzemiosła (crafting) i odblokujesz handel. Wszelkie zawiłości związane z osadą i opis co ważniejszych postaci, wraz z ich misjami do wykonania znajdziesz w następujących rozdziałach poradnika.

  1. Rozbudowa osady
  2. Funkcje osady
  3. Kolejność zadań w osadzie
  4. Achilles
  5. Godfrey i Terry
  6. Lance
  7. Myriam
  8. Warren i Prudence
  9. Norris
  10. Ellen
  11. Duży Dave
  12. Lyle White
  13. Codzienne życie w osadzie

Skarb Kapitana Kidda

W Assassin's Creed III Remastered, w przerwie od walk i wykonywania misji głównych, możesz wyruszyć na poszukiwanie skarbu Kapitana Kidda. Przygotowaliśmy dla was rozdziały, z mapami i lokacjami sekretów, byście z łatwością dotarli do ukrytego skarbu.

  1. Skarby Drewnianej Nogi
  2. Fort Wolcott (lokacja morska)
  3. Skarb w umrzyka skrzynie (lokacja morska)
  4. Okręt widmo (lokacja morska)
  5. Zamek szalonego doktora (lokacja morska)
  6. Oak Island (lokacja morska)

Żegluga

Oprócz poruszania się po lądzie, Connor wraz z załogą może sterować okrętem, a nawet brać udział w bitwach na morzu. Również w tym przypadku, przygotowaliśmy dwie strony, które dokładnie opisują ten element rozgrywki.

  1. Sterowanie okrętem
  2. Bitwy morskie

Misje morskie

W kolejnych rozdziałach poradnika do Assassin's Creed 3 Remastered, przeczytasz opis czterech misji morskich w grze. Przygotowaliśmy kompletny opis przejścia i solucję misji, by ułatwić wam ukończenie tych zadań.

  1. Pościg
  2. Ratunek
  3. Francuski układ
  4. Kryjówka Biddle'a

Zlecenia kaperskie

Kolejnym rozbudowanym działem naszego poradnika gry AC 3 Remastered, jest opis wszystkich zleceń kaperskich w grze. Wszystkie dodatkowe wyzwania opisaliśmy na poniższych stronach, które zawierają solucję zadań:

  1. Henderson w opałach
  2. Brukując drogę
  3. W środku nocy
  4. Niespokojne wody
  5. Atak na Prospectora
  6. Jedyny w swoim rodzaju
  7. Druzgocący upadek
  8. Wołanie o pomoc
  9. Odszukaj okręt Somerset
  10. Wilki morskie
  11. Spotkanie w środku nocy; Olbrzym i sztorm

Znajdźki

W naszym poradniku nie mogło również zabraknąć rozbudowanego działu znajdziek, które opisują wszystkie sekrety i dodatkowe przedmioty do odnalezienia w grze. Specjalnie dla was, przygotowaliśmy mapy, na których zaznaczyliśmy lokalizację wszystkich znajdziek z gry Assassin's Creed 3 Remastered. Dzięki temu, ukończysz grę w 100% i zdobędziesz wszystkie pióra, skrzynie i strony Almanachu.

  1. Pióra
  2. Skrzynie
  3. Strony Almanachu

FAQ

Finalną częścią naszego poradnika jest rozbudowany dział FAQ, który odpowiada na najważniejsza pytania związane z grą AC III Remastered. W poniższych rozdziałach dowiesz się m.in.:

  1. Jak wieszać ludzi na drzewie?
  2. Jak wykonać podwójne zabójstwo muszkietem?
  3. Jak podsłuchiwać, aby nie dać się złapać?
  4. Jak zarabiać?

Informacje o Assassin's Creed 3 - poradnik do gry

Autor : Michał Kwiść Chwistek

Poradnik zawiera : strony: 154, ilustracje: 1031 .

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 21 marca 2019, odwiedź Opis przejścia

Popularne strony w Assassin's Creed 3 - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (273)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
12.06.2013 21:19
odpowiedz
Raca4
1
Junior

Mam pytanie i proszę o odpowiedź. Mianowicie w trakcie sekwencji 9 - a konkretniej pomiędzy końcem zadania "Ojciec z Synem" a początkiem "Piana i płomienie" przez przypadek nacisnęłam przycisk "przerwij wspomnienie" czy jakoś tak . I w skutek tego nie mogę odnaleźć ikonki do następnego zadania głównego. Proszę o poratowanie mnie. Z góry dzięki !

12.06.2013 21:31
odpowiedz
Raca4
1
Junior

Przepraszam , już nie ważne :)

26.06.2013 13:04
😡
odpowiedz
Cobra112
1
Junior

proszę jak przejechać ten cholerny las ,chodzi mi o misję zabicia trzech posłańców w czasie 3 minut bez schodzenia na ziemie,wszystko gra do czasu gdy są już zabici i trzeba dogonić tego ostatniego na koniu,nie potrafie go w żaden sposób dogonić a potem jakbym nie mial synchronizacji kierowania moim koniem,prubowałem już chyba z 100 razy !!!!!!!!!!!!!!

03.07.2013 12:10
odpowiedz
guliwer1966
1
Junior

cześć mam problem jestem w 5 sekwencji nauka na błędach podchodząc do nadzorcy powinien zemną pogadać zamiast tego po naciśnięciu literki E pokazuje mi się mapka na której nie mogę nic zrobić proszę opomoć

04.08.2013 00:44
odpowiedz
werus81
30
Chorąży

jak dokładnie przejść tą szóstą przeszkode bo nie potrafie, po wspięciu sie na skałe przechodze naz jednej skałki na drugą potem skacze na ściane skalną i dalej nie mam pomysłu jak skocze w bok to spadam a innej drogi nie widzę

23.10.2013 19:02
odpowiedz
Macaretos
3
Junior

Pomocy!
Mam takie pytania:
1. Kiedy pojawia się misja z Dużym Dave'm?
2. Nie mam kontaktu misji wyzwolenia w dzielnicy północnej, a za to mam 2 w dzielnica centralnej.
3. Nie mam Nowego Jorku na mapie
4. mam takie dziwne skarby na pograniczu: pokazuje mi, że są niżej ode mnie, ale to nie możliwe, bo jestem na ziemi.

26.10.2013 11:04
odpowiedz
Macaretos
3
Junior

Problemy 1. i 3. już nie ważne

27.10.2013 15:22
odpowiedz
Macaretos
3
Junior

Problem 2 już nieważny.

30.10.2013 16:11
odpowiedz
Macaretos
3
Junior

Pomocy!

chciałem zrobić misję "okręt widmo" - wszystko cacy, ale przy ładowaniu gra mi się zacięła, windows mi ją wyłącza i za każdym razem się dzieje tak samo, a nie mogę zrobić nic innego, bo gra jest w momencie wczytywania!

proszę pomóżcie! Zrobiłem już 59% gry, nie chcę zacząć od nowa!

02.11.2013 22:45
odpowiedz
weczi
2
Junior

u mnie zupelnie inaczej, zima jest cele dodatkowe inne

09.11.2013 14:49
😒
odpowiedz
EdwardKenway
1
Junior

gdzie są ikony zadań łowieckich?

18.12.2013 17:08
odpowiedz
Polak97
5
Junior

Wie ktoś jak robić takie fajne podwójne zabójstwa w trakcie konfliktu np. z użyciem pistoletu? Jednemu przykłada do gęby potem go pcha trochę w kierunku innego i jak są na jednej linii strzału to sam strzela.

05.02.2014 17:23
odpowiedz
gigi76
1
Junior

pomocy!!!!!!!!!!

jestem dopiero w sekwencji 2 przy infiltracji poludnioowej bramy.W momencie podjazdu do kontroli wyskakuje polecenie wcisnij L2 zanim zostaniesz wykryty lecz po nacisnieciu L2 nie ma zadnej reakcji i zostaje wykryty przez straznika.Prosze o opis jak to przejsc moze gdzies popelniam jakis blad

05.03.2014 16:11
odpowiedz
AltarsonPL
1
Junior

czy zadziała na gtx 660 i intel core i5?

17.04.2014 20:07
odpowiedz
aveline
1
Junior

mam problem z powieszeniem przeciwnika, w poradniku pisze że mam przyciągnąć lewą gałką analogową w swoją stronę, ale mam grę na PC. Co robić?

01.05.2014 21:36
😜
odpowiedz
kon300
1
Junior

AltarsonPL- gra? Na pewno zadziała, ja mam GForce GTS 250 i zwykłego intela Core 2Duo 2.8 ;)

aveline- dawno nie grałem w AC III na PC, obecnie odświeżam sobie serię na PS3, ale jeśli dobrze pamiętam to jak z gałęzi złapiesz już kogoś na linkę to wystarczy przytrzymać "s", aby Connor zeskoczył w dół i powiesił na gałęzi swoją ofiarę

21.05.2014 17:00
odpowiedz
TBV
1
Junior

Siemanko
Mam problem, nie wykonywałem misji dodatkowych w assasinie i doszedłem już do ostatniej misji we współczesności, jak moge wrócić z powrotem do gry assasynem i do animusa??

10.07.2014 12:55
odpowiedz
NEwxxx
1
Junior

Marcelo te skarby są dobrze one są poprostu pod ziemią w jaskiniach czy kopalniach :)

03.03.2015 21:22
odpowiedz
1 odpowiedź
Kenway00
2
Junior

Zadawajcie mi pytania i odpowiem na prawie wszystkie

03.03.2015 21:40
odpowiedz
Kenway00
2
Junior

A wiecie że jak przeczekacie napisy na końcu gry to będzie filmik i gra będzie trwała dalej

22.05.2015 17:52
😡
odpowiedz
Wściekły Jagier
1
Junior

Pomocy nie mogę znaleźć wilka w Monmouth. Szukam i szukam ale znaleźć nie mogę proszę o wielką pomoc.

17.06.2015 18:40
odpowiedz
NashiBuzzz
1
Junior

Witam mam mały problem, staram się przejść Assassina na 100% i mam dwa problemy:
1. Jedną misję wyzwolenia zawaliłam i od tamtej pory ona mi się już nie pojawia na mapie a teren pisze że Boston pólnoc, gangi i coś tam nie pokojących kupców 2/3. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
2. Kupiłam mapę dotyczącą skrzyń w Bostonie a w dzienniku mam że zebrałam w centralnym Bostonie 6/7
Pomóżcie :(

10.11.2015 13:16
odpowiedz
Kenway00
2
Junior

Jeżeli chcesz znaleść wilka to rozstaw przynęty i używaj często zmysłu orła.

10.11.2015 13:21
odpowiedz
Kenway00
2
Junior

1.Spróbuj wczytać ostatni punkt kontrolny albo poszukaj tej misji w menu DNA tylko to mogę ci poradzić.
2.Miałem ten sam problem musisz odkryć całą centralną część i przeszukaj najdokładniej cały port.

16.06.2017 18:49
😢
odpowiedz
1 odpowiedź
Saika
1
Junior

Mam problem z misją "Początek szkolenia". Wszystko jest w porządku do czynności, w której muszę wybrać zakładkę "Handel". Po "wybraniu jej" nie pokazuje mi się klawisz, którym mogłabym kontynuować. Przeinstalowałam grę kilka razy, ale to dalej się nie naprawiło. Czy przejście gry jeszcze raz do tego momentu może naprawić ten problem?
Prosiłabym o szybką odpowiedź jeśli to możliwe ( i jeśli ktokolwiek sprawdza komentarze pod starymi poradnikami ;-; )

post wyedytowany przez Saika 2017-06-16 18:51:00
13.09.2017 17:34
odpowiedz
aro76
2
Junior

Witam gram kursy raz z kolei i postanowiłem zebrać wszystkie trofea chcem zrobić Wyzwania Łowieckie 2 1. Zabij 5 zwierząt używając przynęty
Rabie chyba tak jak trzeba a nic mi nie zalicza.
Już nie ważne poszło

post wyedytowany przez aro76 2017-09-13 17:47:27
08.01.2018 16:45
odpowiedz
klikaczzTLOU
1
Junior

Mam problem z misją wyzwolenia, gdzie muszę zabić trzech prześladowców w mundurze no i wszystko było by ok gdybym nie zfailował obecnie na w menu mam tą misję jako nieukończoną a ani znacznika na mapie ani prześladowców nie mogę znaleźć. Pomożecie??

10.03.2018 20:47
odpowiedz
ja6630
1
Junior

co poradzicie na to ,że nie mogę zwerbować ostatniego asasyna bo przejąłem wcześniej wszystkie forty, a w misjach rekruta jest że trzeba przejąć w Północnej dzielnicy Nowego Jorku

15.04.2018 01:59
odpowiedz
jarmat
4
Junior

W misji "Bez przekonania" w trzeciej sekwencji zamiast bawić się w obronę przed wilkami wciskanmiem różnych przycisków po prostu strzelamy do wilków, które wejdą w zasięg strzału. Dodatkowo huk wystrzału płoszy inne wilki. W ten sposób zaliczenie bez straty zdrowia robi się banalnie proste.

09.04.2019 16:39
😢
odpowiedz
McGreggor
0
Junior

Dlaczego jak mam lepszy sprzęt niż zalecany spada mi do 20fps

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255767Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255766Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255765Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255764Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255763Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255762Assassin's Creed III - screen - 2013-01-09 - 254093Assassin's Creed III - screen - 2013-01-09 - 254092Assassin's Creed III - screen - 2013-01-09 - 254091