Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Osiągnięcia | Secret Files 3 The Archimedes Code poradnik Secret Files 3: The Archimedes Code

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Jeśli po pierwszym przejściu gry nie udało Ci się zdobyć wszystkich osiągnięć - nic straconego. Korzystając z zapisanych stanów rozgrywki, możesz wrócić do tych momentów zabawy, kiedy pojawia się okazja, by zdobyć dane osiągnięcie.

W kościele znajdź więcej niż jedną drogę rozwiązania problemu - Poradnik do gry - Osiągnięcia | Secret Files 3 The Archimedes Code - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

1. Politycznie niezależny

W kościele znajdź więcej niż jedną drogę rozwiązania problemu. Na przykład szparę w ścianie możesz poszerzyć gwoździem albo wieszakiem, a pożar ugasić wodą noszoną kielichem lub mokrą szatą księdza albo mokrym mopem (rozdział 1).

2. Akrobata

Perfekcyjnymi ruchami rozbujaj posąg w kościele - Nina nie może udzielić Ci wskazówki o utrzymaniu rytmu (rozdział 1).

3. Śmiałek

Idź w stronę światła, nie oglądając się za siebie, by na końcu korytarza otworzyć drzwi (rozdział 7).

4. Długodystansowiec

Przejdź w grze co najmniej 5000 metrów. Nie jest to wygórowane wymaganie, to prawdopodobnie jedno z tych osiągnięć, które uda się zdobyć każdemu.

5. Smakosz

Spędź z grą co najmniej 500 minut, zanim ją ukończysz. To osiągnięcie akurat jest dość trudne do zdobycia, ponieważ nawet badając każdy interaktywny przedmiot i wypróbowując różne warianty rozwiązań, spędza się z grą ok. 350 minut. Namiętnym kolekcjonerom polecam więc pozostawienie gry włączonej na brakujący im do zdobycia tego osiągnięcia czas.

6. Obserwator

Sprawdź lokacje pod kątem interaktywnych obiektów (korzystając z ikonki lupy albo spacji) co najmniej 2222 razy.

7. Mistrz

Mistrz zawszy wybiera trudniejszą drogę - poradź sobie z wyzwaniami w grze (bujanie posągu w kościele, ekran dotykowy na tankowcu i podwodny labirynt na Santorynie) na wyższym poziomie trudności.

8. Mózgowiec

Poproś narratora o podpowiedź co najmniej 150 razy (ikonka wykrzyknika ze znakiem zapytania).

9. Partner

Czym byłby świat bez miłości i przyjaźni? W Alcatraz (rozdział 5) zdecyduj się pomóc Kassandrze, a na Santorynie (rozdział 8) postanów uratować Maxa, a nie świat.

10. Lew salonowy

Zaproś wszystkich na wesele. W Alcatraz (rozdział 5) nie zdecyduj się pomóc Kassandrze, a na Santorynie (rozdział 8) postanów uratować Maxa.

11. Dobry samarytanin

Pomóż, jeśli ktoś o to poprosi. W Alcatraz (rozdział 5) zdecyduj się pomóc Kassandrze, a na Santorynie (rozdział 8) postanów uratować świat, a nie Maxa.

12. Bohater

Czym byłoby partnerstwo bez świata? W Alcatraz (rozdział 5) nie zdecyduj się pomóc Kassandrze, a na Santorynie (rozdział 8) postanów uratować świat, a nie Maxa.

13. Perfekcjonista

Sprawdź wszystkie cztery zakończenia gry. Wybory dokonane w Alcatraz (pomóc Kassandrze albo nie) i na Santorynie (uratować Maxa albo świat) wpływają na dalsze losy bohaterów, o których dowiadujesz się po finale zabawy. Zdobycie tego osiągnięcia wiąże się z koniecznością cofnięcia się do zapisów (rozdziały 5 i 8) sprzed podjęcia kluczowych dla gry decyzji i wybrania innych wariantów, a następnie dotarcia do końca rozgrywki (i tak 3x).