Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Otwórz kamienne drzwi | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja | Secret Files 3 poradnik Secret Files 3: The Archimedes Code

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Otwórz kamienne drzwi

By dostać się do dalszej części bazy, trzeba odemknąć kamienne drzwi po lewej, którymi zawiaduje terminal w kolumnie na lewo od nich.

Jako Jane Cunningham przyjrzyj się mu - Otwórz kamienne drzwi | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Jako Jane Cunningham przyjrzyj się mu. Wygląda na to, że należy ustawić na nim jakąś literę, następnie dwa symbole przypominające wschodnie znaki i na końcu hieroglif. Podpowiedzi, jakie to konkretnie powinny być oznaczenia, szukaj na tablicach umieszczonych na pozostałych kolumnach.

Na tej najbardziej po prawej widnieją kamienne figury - Otwórz kamienne drzwi | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Na tej najbardziej po prawej widnieją kamienne figury. Jest ich 12, a nad każdą znajduje się litera, brakuje jej tylko nad ostatnią z postaci. Płaskorzeźba jest typowa dla kultury zachodniej, prawdopodobnie z okresu średniowiecza. 12 figur oznacza 12 miesięcy, litery nad nimi to pierwsze litery ich nazw, a zatem ta, której brakuje to "D" (Dezember/December) w niemieckiej lub angielskiej wersji gry (jeśli pojawi się polskie wydanie, powinno być to "G").

Na kolejnej kolumnie znajdują się indyjskie ornamenty - Otwórz kamienne drzwi | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Na kolejnej kolumnie znajdują się indyjskie ornamenty. Płaskorzeźba przedstawia hinduskiego boga Ganeshę. Poniżej widnieje ciąg znaków, wśród których brakuje dwóch. Nie jest trudno odgadnąć których. Wschodni napis powtarza się trzy razy i składa z czterech znaków. W pierwszym ciągu widać go w całości. W drugim po kropce brakuje symbolu przypominającego przecinek. W trzecim brakuje ostatniego znaczka, wglądającego jak małe "r".

Tablica na trzeciej kolumnie pokryta jest egipskimi hieroglifami - Otwórz kamienne drzwi | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Tablica na trzeciej kolumnie pokryta jest egipskimi hieroglifami. Zwróć uwagę na to, które z rzędów powtarzają się. Licząc od góry, pierwszy, trzeci i szósty są identyczne. Drugi, czwarty i siódmy różnią się tylko jednym, centralnie położonym w każdym z nich symbolem. Teraz przyjrzyj się piątemu rzędowi znaków, zawiera on zarówno środkowy symbol z drugiego rzędu, jak i z siódmego. A zatem jedynym symbolem, który na całej tablicy występuje tylko raz, jest hieroglif przedstawiający lwa, a znajdujący się w czwartym, środkowym rzędzie, a tym samym w centrum całego układu.

Podejdź do terminalu po lewej i wciskając guziki pod każdym z symboli, ustaw kolejno: literę D, przecinek, r i rysunek lwa - Otwórz kamienne drzwi | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Podejdź do terminalu po lewej i wciskając guziki pod każdym z symboli, ustaw kolejno: literę "D", "przecinek", "r" i rysunek lwa. Następnie naciśnij metalowy przycisk po prawej.

Drzwi prowadzące do wnętrza bazy staną otworem - Otwórz kamienne drzwi | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja | Secret Files 3 - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Drzwi prowadzące do wnętrza bazy staną otworem. Wejdź zatem do środka.