Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Otwórz tajemnicze wrota; Dokonaj pomiaru | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja poradnik Secret Files 3: The Archimedes Code

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Otwórz tajemnicze wrota

Emre chce otworzyć skalne wrota ozdobione charakterystyczna płaskorzeźbą - Otwórz tajemnicze wrota; Dokonaj pomiaru | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Emre chce otworzyć skalne wrota ozdobione charakterystyczna płaskorzeźbą. Zgodnie z jego prośbą stań na płycie usytuowanej naprzeciwko (po przekątnej) tej, na której on stoi. Odsłonią się wówczas płyty w samym kwadracie oraz te rysunki na jego obrzeżu, które do tej pory były zakryte.

Podpowiedzią do tej zagadki są symbole zwierząt wokół kwadratu, ale tylko tych, z anatomią których jest coś nie tak (Nina odpowiednio to komentuje). Przyjrzyj się im kolejno, a dowiesz się, że (idąc od Emre w lewo): szarańcza ma osiem nóg (normalnie ma sześć), dzik ma ich pięć, a jaszczurka sześć, ibis ma trzy skrzydła, bykowi brakuje jednego rogu, za to tygrys ma dwa ogony, ważka ma siedem skrzydeł, a lis czworo uszu.

Jak sugeruje Emre, chodzi o to, by posuwając się na przemian, dotrzeć do centrum kwadratu, a pierwsza powinna zrobić krok Nina. Po najechaniu myszką na płyty w kwadracie, dowiesz się, co przedstawia każda z nich. Kolejność podają rysunki dziwnych zwierząt na obrzeżu. A zatem:

1) jako Nina stań na płycie z bykiem (1 róg) - Otwórz tajemnicze wrota; Dokonaj pomiaru | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

1) jako Nina stań na płycie z bykiem (1 róg);

2) jako Emre stań na płycie z tygrysem (2 ogony);

3) jako Nina stań na płycie z ibisem (3 skrzydła);

4) jako Emre stań na płycie z lisem (4 uszu);

5) jako Nina stań na płycie z dzikiem (5 nóg);

6) jako Emre stań na płycie z jaszczurką (6 nóg);

7) jako Nina stań na płycie z ważką (7 skrzydeł);

8) jako Emre stań na płycie z szarańczą (8 nóg).

Pamiętaj o przełączaniu się między bohaterami (ikonki ich głów w górze ekranu). Po każdym prawidłowym kroku słychać charakterystyczny odgłos przesuwania się kamiennych wrót, w przypadku pomyłki Emre wycofuje się na swoją płytę na obrzeżu i trzeba wszystko zaczynać od początku.

Dokonaj pomiaru

Przeszedłszy przez wrota, Nina i Emre odkrywają ogromny podziemny zbiornik irygacyjny. Emre jest pewien, że to on jest źródłem promieniowania i chce zmierzyć jego natężenie. Jednak zbiornik zlokalizowany jest głęboko w dole przepaści.

Jako Emre posiadanym nożem odetnij trochę korzeni płożących się nad przepaścią - Otwórz tajemnicze wrota; Dokonaj pomiaru | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Jako Emre posiadanym nożem odetnij trochę korzeni płożących się nad przepaścią. Obwiąż nimi licznik Geigera, który ma przy sobie mężczyzna.

Wiszący na długich korzeniach licznik opuść nad zbiornik - Otwórz tajemnicze wrota; Dokonaj pomiaru | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Wiszący na długich korzeniach licznik opuść nad zbiornik.