Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny | Rozdział 2 - In the Town poradnik The Book of Unwritten Tales

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny?

Idź jeszcze raz do kanałów i zacznij z nim rozmowę wyczerpując wszystkie tematy - Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Idź jeszcze raz do kanałów i zacznij z nim rozmowę wyczerpując wszystkie tematy. Wilbur poprosi o pomoc w odnalezieniu różdżki, wzoru na szatę i pieniędzy. Szczury zajmą się wszystkim z wyjątkiem kosztowności, które są chronione przez gigantyczne pająki. Wyjdź z kanałów. Przespaceruj się poza miasto i wróć pod wejście do kanałów. Zobaczysz, że szczury wywiesiły umówiony znak - białą flagę, a właściwie husteczkę (Look at the white handkerchief). Sięgnij do kanałów (Reach into the hole). Wilbur znajdzie wzór szaty maga (Mage robe cutting pattern). Sięgnij jeszcze raz, a tym razem bohater wyciągnie działającą różdżkę (Magic wand).

Czas się wzbogacić - Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Czas się wzbogacić. Wyjdź z miasta, przeczytaj na rozdrożu znak (Look at the sign) i udaj się w lewą stronę ekranu, do (Go to the showman's wagon). Możesz też wykorzystać mapę na pocztówce (Map), którą Wilbur dostał od Markusa i wybrać lewy dolny róg, gdzie narysowany jest wóz i obozowisko.

Rozejrzyj się po obozowisku - Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Rozejrzyj się po obozowisku. Z dużej klatki po prawej zabierz pióro (Take the pigeon feather). Zagadaj do typa w fotelu (Speak to the showman). Możesz zagrać wkoło fortuny, ale żeby wygrać musisz podać trzy razy z rzędu właściwy kolor, na którym zatrzyma się tarcza. Jeżeli wcześniej obejrzałeś dokładnie klatki, to zapytaj Wuppermanna o niewidzialną wiewiórkę kilka razy. Kiedy ten podejdzie do klatki, szybko podmień kryształową kulę na stole (Swap the crystal balls).

Kiedy showman usadowi się znowu w fotelu poproś go o przepowiedzenie przyszłości (Could you just predict the future for me again - Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Kiedy showman usadowi się znowu w fotelu poproś go o przepowiedzenie przyszłości (Could you just predict the future for me again?). Wuppermann teraz naprawdę wpadł w trans. Zadaj mu dwa pytania. Potem showman wybudzi się z transu.

Ponownie poproś o przepowiedzenie przyszłości. W ciągu pięciu pytań musisz poznać trzy odpowiedzi: na polu jakiego koloru zatrzyma się koło fortuny. Zadając pytania najpierw pytaj o o to, czy będzie to któryś z dwóch kolorów. Jeżeli nie, dopytaj o trzeci kolor. W przypadku negatywnej odpowiedzi, już wiesz, że będzie to czwarty, nie wymieniony ani razu. Przejdź wtedy do następnego obrotu.

Analogicznie, jeżeli na pytanie o dwa kolory otrzymasz odpowiedź negatywną, a na trzeci pozytywną, przechodzisz do kolejnego obrotu. W przypadku pozytywnej odpowiedzi na pytanie o dwa kolory przechodzisz do następnego obrotu. W ten sposób bardzo szybko powinieneś poznać kolejność kolorów, która jest losowa, więc niemożliwe jest jego jednoznaczne określenie w niniejszym poradniku.

Po odgadnięciu kolejności kolorów poproś o możliwość ponownego zagrania (Id really like to have another spin of the wheel of fortune - Wilbur zostaje magiem (2) - Jak dorobić sie fortuny - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Po odgadnięciu kolejności kolorów poproś o możliwość ponownego zagrania (I'd really like to have another spin of the wheel of fortune...). W trakcie gry podaj trzy właściwe kolory, a Wilbur otrzyma główną nagrodę (A heap of gold). Uwaga, za pierwszym razem może się nie udać, więc poproś o kolejną grę cały czas wybierając tę sama kolejność kolorów.