Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru | Rozdział 2 - In the Town poradnik The Book of Unwritten Tales

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru

Wróć do miasta i wejdź do szkoły magii - Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wróć do miasta i wejdź do szkoły magii. Użyj wzoru szaty maga (Mage robe cutting pattern) i jeżeli w inwentarzu posiadasz belę materiału i igłę z nitką, Wilbur uszyję wdzianko. Powiedz Markusowi o wykonaniu zadania (I've found a magic wand), (I've got a heap of gold here!). Wilbur od teraz jest uczniem Markusa. Musisz jednak przejść jeszcze trzy testy: przygotowanie mikstury, zdobycie magicznego artefaktu i rzucenie zaklęcia. Wypytaj dokładnie Markusa o wszystkie testy.

Przyjrzyj się regałowi z książkami (Look at the bookshelf) - Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Przyjrzyj się regałowi z książkami (Look at the bookshelf). Wilbur znajdzie odpowiedni przepis, zwiększający siłę. Do jego wykonania potrzeba kilku składników, które można odhaczać na liście.

Przeszukaj stolik ze składnikami stojący w rogu pomieszczenia (Examine the containers with the potion accessories). Teraz popatrz dokładniej i weź buteleczkę (Take a vial), (Look at the clay pot), (Look at the press) i (Examine the small casket). Jeżeli sprawdzisz recepturę, to zobaczysz, że zaznaczone są już na niej trzy składniki, które powinieneś do tej pory posiadać.

Idź do Wuppermanna i powiedz mu o zaklęciu (I have to learn a spell - Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Idź do Wuppermanna i powiedz mu o zaklęciu (I have to learn a spell...). Potrzebujesz królika i kapelusza, aby w pięć minut nauczyć się czarów od showmana. Przy okazji zabierz przyczepioną do klatki tłustego chomika marchewkę (Look at the carrot).

Wróć do miasta i wejdź do kanałów i porozmawiaj ze szczurem na wszystkie tematy - Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wróć do miasta i wejdź do kanałów i porozmawiaj ze szczurem na wszystkie tematy. Powinno udać mu się zdobyć jeden ze składników. Kiedy tak się stanie, obok kanałów pojawi się ponownie biała flaga. Zanim wyjdziesz, popatrz na szlam otaczający wysepkę, na której stoi szczur (Look at the mouldy slime). Podnieś go trochę (Take the mouldy slime). Przejdź do szkoły magii i sprasuj szlam za pomocą stojącej na stoliku prasy (Pour the mouldy slime into the press) i zakręć korbką. Czwarty składnik (Mouldy slime extract) jest gotowy.

Za pomocą mapy przenieś się na bagna - Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Za pomocą mapy przenieś się na bagna. Rozejrzyj się wokół. Z zatopionego drzewa, po jego lewej stronie, wyrasta roślina. Obejrzyj ją (Examine the plant by the tree), a potem zerwij (Take the Red Devil's Armpits). Weź kość ze szkieletu po prawej stronie ekranu (Take a bone). Wejdź do wnętrza wraku statku.

Popatrz na rosnące przy wejściu grzyby (Examine the blue-ish shimmering mushrooms) i zerwij je (Take the ghost mushrooms) - Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Popatrz na rosnące przy wejściu grzyby (Examine the blue-ish shimmering mushrooms) i zerwij je (Take the ghost mushrooms). Podnieś linę leżącą obok masztu (Take a piece of heavy rope). Na półce z książkami leży cylinder (Look at the top hat), przeczytaj otwartą księgę (Look at the Book of the Dead) i dwukrotnie przypatrz się siedzącemu szkieletowi.

Z rozmowy ze Śmiercią wynikają dwie rzeczy. Aby zostać duchem trzeba umrzeć, a aby umrzeć, trzeba wcześniej zostać wpisany do Księgi Umarłych. Poza tym Śmierć nie chce pożyczyć Wilburowi cylindra. Wróć do miasta.

Z kanałów powinna powiewać biała flaga - Wilbur zostaje magiem (3) - Przyrządzanie eliksiru - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Z kanałów powinna powiewać biała flaga. Zabierz więc zamówiony składnik (Reach into the hole) i wejdź do szkoły magii. Wrzuć do moździerza stojącego na biurku maga otrzymany od szczurów składnik (Grind up the stag beetle antler powder in the mortar). Teraz powinieneś mieć już wszystkie składniki mikstury. Kliknij na kociołek i otrzymasz pozwolenie na pracę.

Oto lista kroków niezbędnych do udanego stworzenia mikstury:

  1. Wrzuć grzyby (Ghost mushrooms) i mieszaj (kręć kursorem myszy w garnku) dopóty, dopóki woda nie stanie się zielona.
  2. Dodaj szlam (Moudly slime extract) i mieszaj w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara aż zawartość kociołka stanie się różowa.
  3. Dodaj kwiat (Red Devil's Armpits), poczekaj aż pojawią się czerwone bąble i bardzo szybko zamieszaj w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.
  4. Dodaj proszek z rogów robala (Stag beetle horn powder). Kiedy zawartość garnka po raz trzeci zrobi się niebieska, szybko dodaj kościanych robali (Bone worms).
  5. Dodaj białych robali (Asthmatic transfat maggots) i zamieszaj cztery razy w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara, dwa razy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i trzy razy zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.
  6. Dodaj miętę (Peppermint) i mieszaj dopóki zawartość w kotle nie przybierze złotego koloru.

Poinformuj Markusa o skończonej pracy (Master Markus, I've brewed up the power elixir!).