Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wilbur odzyskuje artefakt | Rozdział 4 i 5 - The Wild Lands (once again) poradnik The Book of Unwritten Tales

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wilbur odzyskuje artefakt

Teraz grasz jako Wilbur - Wilbur odzyskuje artefakt - Rozdział 4 - The Wild Lands - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Teraz grasz jako Wilbur. Rozejrzyj się po wnętrzu namiotu i weź z kosza przy sofie czerwoną włóczkę (Look at the basket). Wyjdź z namiotu i porozmawiaj z wodzem na wszystkie dostępne tematy. Wilbur otrzyma od wodza niebieskie pudełko. Zajrzyj do niego w inwentarzu (Examine the magic circle package). W środku jest mithrilowa blaszka i instrukcja. Przeczytaj instrukcję i obejrzyj blaszkę.

Obejrzyj dwukrotnie tarczę celniczą, a Wilbur zabierze z niej magnes, który wcześniej umieścił tam Nate - Wilbur odzyskuje artefakt - Rozdział 4 - The Wild Lands - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Obejrzyj dwukrotnie tarczę celniczą, a Wilbur zabierze z niej magnes, który wcześniej umieścił tam Nate. Przejdź do lewej części obozowiska i spójrz na antenę telewizyjną przymocowaną do jednego z namiotów (Look at the wire). Otwórz inwentarz i połącz ze sobą czerwoną włóczkę i magiczny kamień (Knot the thread to a stone). Rzuć magnesem w antenę (Get the wire down). Otwórz inwentarz i użyj anteny na mithrilowej blaszce (Build Evil-Eye Protector) i wracaj do namiotu.

Załóż skonstruowaną przed chwilą ochronę na głowę (Put on the head protection) - Wilbur odzyskuje artefakt - Rozdział 4 - The Wild Lands - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Załóż skonstruowaną przed chwilą ochronę na głowę (Put on the head protection). Po wyjściu z kręgu spróbuj podnieść artefakt (Take the little box). Jego wyniesienie nie będzie jednak takie proste. Trzeba jakoś wykiwać wodza orków. Idź do termitiery (kopca termitów) i zacznij rozmowę z robalami (Talk to the Termite mound). Wróć do namiotu.