Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deponia - poradnik do gry

Deponia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Deponia: Przygotuj kapsułę (Kuvaq) - solucja, opis przejścia Deponia - poradnik, solucja

1: Kuvaq - solucja

Ostatnia aktualizacja: 15 kwietnia 2021

Przygotuj kapsułę

Spakowany Rufus jest już praktycznie gotowy do drogi - Deponia: Przygotuj kapsułę (Kuvaq) - solucja, opis przejścia - Deponia - poradnik do gry

Spakowany Rufus jest już praktycznie gotowy do drogi. Wysłuchaj rozmowy głównego bohatera z poznanym już wcześniej Wenzelem, dowiadując się przy okazji o poprzednich, nieudanych próbach ucieczki z Deponii. Przekonany o skuteczności swojego najnowszego planu, Rufus obiecuje Wenzelowi, że ten może zabrać cały dobytek pozostawiony w domu. Czas przystąpić do wykonania głównej części planu. Porozmawiaj z Wenzelem (opcjonalne), a poznasz szczegóły planu Rufusa. Po odpaleniu lontu odpowiednio wycelowany harpun z magnesem powinien trafić w krążownik Organonów. Rufus, który spędzi lot w kapsule przymocowanej do harpuna za pomocą wielkiego łańcucha, powinien wtedy bez problemu wejść na pokład i dostać się do upragnionego Elysium. Niestety, już na początku natykamy na przysłowiowe "schody" - walizka z rzeczami Rufusa nie mieści się w kapsule. Trzeba coś wykombinować.

Podnieś klucz (Wrench) leżący na lewo od harpuna - Deponia: Przygotuj kapsułę (Kuvaq) - solucja, opis przejścia - Deponia - poradnik do gry

Podnieś klucz (Wrench) leżący na lewo od harpuna. Udaj się do domu Toni.

Przejdź na dół i wyjdź na zewnątrz drzwiami obok wiszącego płaszcza - Deponia: Przygotuj kapsułę (Kuvaq) - solucja, opis przejścia - Deponia - poradnik do gry

Przejdź na dół i wyjdź na zewnątrz drzwiami obok wiszącego płaszcza. Znajdziesz tam Hanneka. Rozmowa z nim jest opcjonalna, aczkolwiek możesz dowiedzieć się kilku interesujących rzeczy. Rzuć okiem na skrzynkę pocztową (Mailbox) - Rufus stwierdzi, że wygląda nieco jak siodło. Użyj klucza (Wrench) i odkręć skrzynkę. Przejdź znowu przez dom Toni i udaj się do lokacji z kapsułą i harpunem.

Podejdź do kapsuły i otwórz właz (Door of Pod) - Deponia: Przygotuj kapsułę (Kuvaq) - solucja, opis przejścia - Deponia - poradnik do gry

Podejdź do kapsuły i otwórz właz (Door of Pod). Używając klucza (Wrench), odkręć siodełko (Seat). Weź z ekwipunku skrzynkę pocztową (Mailbox) i umocuj ją na miejscu siodełka (Base Plate). Otwórz schowek na dole kapsuły (Storage Space) i wyjmij z niego akumulator (Battery). W powstałe miejsce włóż walizkę (Suitcase), a akumulator umieść w skrzynce pocztowej. Kapsuła gotowa, pora na kalibrację harpuna. Podejdź do panelu kontrolnego harpuna i skorzystaj z niego (Uwaga - opcja ta jest niedostępna dopóki nie przygotujesz kapsuły).

Przed Tobą pierwsza mini-gra - używając dźwigni po lewej stronie ekranu należy przemieścić celownik w miejsce, gdzie widoczne są dwa biało czerwone oznaczenia na podniebnej autostradzie - Deponia: Przygotuj kapsułę (Kuvaq) - solucja, opis przejścia - Deponia - poradnik do gry

Przed Tobą pierwsza mini-gra - używając dźwigni po lewej stronie ekranu należy przemieścić celownik w miejsce, gdzie widoczne są dwa biało czerwone oznaczenia na podniebnej autostradzie. Sytuację utrudnia fakt, iż dwie pozycje dźwigni są niedostępne. Przycisk na prawej stronie pulpitu służy do resetowania ustawienia celownika, natomiast u góry ekranu, po prawej stronie mam dostępne dwie opcje - dolna (ze strzałką) powoduje opuszczenie mini-gry, natomiast górna (ze śrubką) powoduje ominięcie mini-gry i tym samym jej zaliczenie. Jedna z możliwych kombinacji umieszczenia celownika w odpowiednim miejscu znajduje się poniżej:

  • góra-prawo
  • lewo-dół
  • dół-prawo
  • góra-prawo
  • lewo-dół
  • góra-prawo
  • lewo-dół
  • lewo-dół
  • góra-prawo
Po skalibrowaniu harpuna, Rufus spotka niespodziewanego gościa - swoją byłą dziewczynę, Toni - Deponia: Przygotuj kapsułę (Kuvaq) - solucja, opis przejścia - Deponia - poradnik do gry

Po skalibrowaniu harpuna, Rufus spotka niespodziewanego gościa - swoją byłą dziewczynę, Toni. Rozmowa upłynie w napiętej atmosferze, wśród oskarżeń o kradzież skrzynki pocztowej (przy okazji Rufus otrzyma list, którego nie ma czasu na razie przeczytać). Po zakończonej rozmowie użyj palnika (Hand Torch) aby podpalić lont (Fuse). Rufus pobiegnie do kapsuły, gdzie w oczekiwaniu na wystrzelenie, znajdzie chwilę czasu na przeczytanie listu, który wręczyła mu Toni. Jest to oficjalne zawiadomienie o opóźnieniu dostawy śrub, co jak się można domyślać, jest dość znaczące dla dalszych wydarzeń. Kapsuła się rozpada, jednak Rufus w jakiś dziwny sposób zaplątany w łańcuch, wylatuje na spotkanie przeznaczenia.