Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck Gra o tron poradnik, solucja

Kurnik

Punkt 1 - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Od razu po wejściu do Kurnika zobaczysz czekających w głównej sali żołnierzy w niebieskich barwach - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Od razu po wejściu do Kurnika zobaczysz czekających w głównej sali żołnierzy w niebieskich barwach. Przygotuj się na dużą bitwę - jedną z największych do tej pory.

Punkt 2

Kiedy wejdziesz do sali spotkasz mężczyznę, który ukrywa się pod pseudonimem Kwoka - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Kiedy wejdziesz do sali spotkasz mężczyznę, który ukrywa się pod pseudonimem Kwoka. Okazuje się że jest to nie kto inny jak prawdziwy Ser Godric Donnerly. Szkoda, ponieważ rozkazy królowej są jednoznaczne i twoim zadaniem jest zabicie tego człowieka. Godric ucieknie do piwnicy, a na Ciebie rzucą się wszyscy ochroniarze. Spokojnie, pamiętaj że masz ze sobą Valarra i jego ludzi. Używaj umiejętności obszarowych i oszałamiających Valarra, sam trzymając się na uboczu i wykańczając pojedynczych przeciwników. Jeśli będziesz pamiętał o aktywnym wykorzystywaniu umiejętności obu postaci, walka będzie znacznie łatwiejsza niż mogłoby się wydawać.

Punkt 3

Po walce w głównej sali skręć w lewo i podążaj za Kwoką - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po walce w głównej sali skręć w lewo i podążaj za Kwoką. Po drodze trafisz na kolejnych ochroniarzy.

Punkt 4

Po zejściu schodami do piwnicy zobaczysz w korytarzu samotnego żołnierza - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po zejściu schodami do piwnicy zobaczysz w korytarzu samotnego żołnierza. Nie daj się zwieść, to zasadzka. Gdy tylko podejdziesz do niego nieco bliżej, z pomieszczeń po lewej stronie wybiegną kolejni niebiescy.

Punkt 5

W końcu dotrzesz do ostatniego pomieszczenia, w którym czeka na Ciebie Godric/Kwoka ze swoimi ludźmi - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do ostatniego pomieszczenia, w którym czeka na Ciebie Godric/Kwoka ze swoimi ludźmi. Będzie to (teoretycznie) najtrudniejsza z dotychczasowych walk, więc zapisz grę zanim przekroczysz próg.

Kluczem do zwycięstwa (szczerze mówiąc dość łatwego, jeśli nie popełnisz błędu) jest zajmowanie cały czas Kwoki, zwłaszcza poprzez powalanie, paraliżowanie i oszałamianie wszelkimi możliwymi środkami - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Kluczem do zwycięstwa (szczerze mówiąc dość łatwego, jeśli nie popełnisz błędu) jest zajmowanie cały czas Kwoki, zwłaszcza poprzez powalanie, paraliżowanie i oszałamianie wszelkimi możliwymi środkami. Kwoka dysponuje Dzikim ogniem i jeśli uda mu się go użyć, walka może zakończyć się szybko i tragicznie. Kiedy tylko zobaczysz, że Godric przygotowuje się do użycia ognia, przerwij mu tę czynność za wszelką cenę. Niedopuszczenie do podpalenia nie powinno nastręczyć Ci za dużo problemów, jeśli któraś z postaci zawsze będzie miała zapas energii potrzebnej do użycia którejś z przerywających umiejętności. W międzyczasie zajmij się pozostałymi ludźmi Kwoki, którzy nie padli od ciosów obszarowych.

Punkt 6

Po walce zbierz wszystkie łupy (zwłaszcza klucze i broń Kwoki) i skieruj swoją uwagę na chłopca, po którego tu przybyłeś - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po walce zbierz wszystkie łupy (zwłaszcza klucze i broń Kwoki) i skieruj swoją uwagę na chłopca, po którego tu przybyłeś. Harry musi zginąć, ponieważ takie są rozkazy królowej. Niezależnie od tego czy zrobi to Alester (godnie) czy Valarr (brutalnie).

Zanim opuścisz to pomieszczenie, zwróć uwagę na podejrzany świecznik za Harrym - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Zanim opuścisz to pomieszczenie, zwróć uwagę na podejrzany świecznik za Harrym. Użyj w tym miejscu Widzenia R'hllora, a odkryjesz mechanizm otwierający tajne przejście. Znajdziesz tam skrzynię, a w niej bardzo przydatny przyodziewek, Płaszcz Tyrellów.

Punkt 7

Mając w posiadaniu klucze Ser Godrica udaj się na wyższe piętro Kurnika - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Mając w posiadaniu klucze Ser Godrica udaj się na wyższe piętro Kurnika. Po drodze splądruj posiadłość.

Na końcu korytarza trafisz do pokoju, w którym czeka Yohn - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Na końcu korytarza trafisz do pokoju, w którym czeka Yohn. W skrzynce którą próbuje otworzyć znajdują się dokumenty, których szukasz. Po ich zabraniu opuść Kurnik i wróć do Sali Tronowej. Po drodze możesz odwiedzić targ i sprzedać łupy.

Czerwona Twierdza

Punkt 1 - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Razem z Valarrem zdaj raport królowej z wydarzeń, które miały miejsce podczas misji - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Razem z Valarrem zdaj raport królowej z wydarzeń, które miały miejsce podczas misji. Jeśli podczas wykonywania zadania zawsze wybierałeś opcje dialogowe Alestera, królowa powinna być umiarkowanie zadowolona z ograniczenia rozlewu krwi na ulicach do niezbędnego "minimum". Królowa zleci wam kolejną misję, odnalezienie znajomej z poprzedniego rozdziału Jeyne Greystone.

Punkt 2

Przy wyjściu z Czerwonej Twierdzy czeka na Ciebie Lord Arwood Harlton - Królewskie Psy (ZG) - Kurnik, Czerwona Twierdza | Rozdział 6 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Przy wyjściu z Czerwonej Twierdzy czeka na Ciebie Lord Arwood Harlton. Spotkałeś go już na pogrzebie ojca Alestera. Arwood poprosi Cię o spotkanie w bardziej dyskretnym miejscu, oferując informacje o twoim zaginionym bracie, Gawenie.