Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Planescape Torment - poradnik do gry

Planescape Torment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plac Szmaciarzy w Planescape Torment poradnik Planescape Torment

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Przyjaciel Szpiku: Jeżeli damy mu ukryźć kawałek naszego ciała to w zamian dostaniemy Kość palca (Gryzący pierścień Mempy +2 do klasy pancerza (przeklęty)) - Plac Szmaciarzy w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry

01-Do północno-zachodniej części Ula

02-Przyjaciel Szpiku

Przyjaciel Szpiku: Jeżeli damy mu ukryźć kawałek naszego ciała to w zamian dostaniemy Kość palca (Gryzący pierścień Mempy +2 do klasy pancerza (przeklęty))

03-Chata znachorki

Stara Mebbet: Po wypełnieniu jej zadań potrafi nas ona nauczyć posługiwania się magią, dostaniemy wtedy od niej następujące przedmioty: Bursztynowe Kolczyki (+2 do klasy pancerza), Receptura: Zmiennobarwna kula, Receptura : Identyfikacja, Receptura : Most Krwi.

ZADANIE: Naucz się od Mebbet podstaw sztuki

ROZWIĄZANIE: Mebbet nauczy nas magii jeżeli wypełnimy kolejne trzy zadania, które nam zleci

ZADANIE: Odszukaj zioła, których potrzebuje Mebbet

ROZWIĄZANIE: musimy udać się do jednego z kupców znajdującego się na Targowisku w Ulu (26)

ZADANIE: Weź od Giskorla pranie Mebbet

ROZWIĄZANIE: Griskorl jest na Targowisku w Ulu (26), musimy wziąść od niego pranie Mebbet

ZADANIE: Przynieś Mebbet atrament od Kossah-Dżai

ROZWIĄZANIE: Kossah-Dżai jest na Targowisku w Ulu (26)

Po nauczeniu się sztuki i zmianie klasy na maga, jeżeli mamy w drużynie Dak'kona i mamy odpowiednio wysoką Mądrość i Intelekt , możemy zabrać się do studiowania Nieprzerwanego Kręgu Zerthimona będącego w jego posiadaniu. Studiując razem z Dak'konem możemy zarobić jako mag ok. 50000 exp i nauczyć się czarów: Święta księga stali, Opanowanie woli, Oko Vilquara, Potęga jednostki, Równowaga we wszystkim, Pocisk cierpliwości, Skupienie Zerthimona. Możemy również nauczyć Dak'kona kręgów(czarów), których nie umie, po przeczytaniu ósmego kręgu daje mu to wzrost SIŁ, ZRC i KON (na stałe)

04-Małe mieszkanie

5 czaszkoszczurów: Po ich zabiciu otrzymujemy 5 Ogonów czaszkoszczura

05-Kościszczur

Kościszczur: Potrafi wyćwiczyć nas na Złodzieja

06-Chata Współgrobca

Współgrobiec: ma dla nas zadanie:

ZADANIE: Ustal skąd Farod bierze tyle ciał

ROZWIĄZANIE: informację tą możemy uzyskać od Faroda (znajduje się on w Zakopanej Wiosce (07)), jeżeli powiemu mu, iż nie podzielimy się nią z nikim innym.

07-Jarym

Jarym: daje nam zadanie:

ZADANIE: Odszukaj dla Jaryma czarodziejski rubin

ROZWIĄZANIE: może to być Rubin Moridora, który można odkupić od Aoli w Aleji Niebezpiecznych Węgłów (44) po wykonaniu odpowiednich zadań związanych ze skrzynką, którą dostajemy od Szpetnego.

08-Żółtopalcy

Żółtopalcy: Pokazuje nam jak dostać się do Pharoda

09-Nodd

Nodd: otrzymujemy od niego zadanie:

ZADANIE: Znajdź Amarissę dla Nodda

ROZWIĄZANIE: Amarissę można znaleźć w południowo-wschodniej części Ula (48), da nam ona sakiewkę, którą powinniśmy zanieść Noddowi

10-Portal

Aby się ukazał trzeba mieć przy sobie Rupiecie

11-Droga do Śmieciowiska