Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Planescape Torment - poradnik do gry

Planescape Torment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Więzienie, Krainy Zewnętrzne, Baator, Słup Czaszek, Zniszczona Klątwa poradnik Planescape Torment

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

1 - Więzienie, Krainy Zewnętrzne, Baator, Słup Czaszek, Zniszczona Klątwa - Planescape Torment - poradnik do gry
2 - Więzienie, Krainy Zewnętrzne, Baator, Słup Czaszek, Zniszczona Klątwa - Planescape Torment - poradnik do gry
3 - Więzienie, Krainy Zewnętrzne, Baator, Słup Czaszek, Zniszczona Klątwa - Planescape Torment - poradnik do gry
Trias: musimy pomóc mu się uwolnić - Więzienie, Krainy Zewnętrzne, Baator, Słup Czaszek, Zniszczona Klątwa - Planescape Torment - poradnik do gry

01-Z powrotem do Podziemi Klątwy

02- Więzienie Triasa

Trias: musimy pomóc mu się uwolnić

ZADANIE: Uwolnij devę

ROZWIĄZANIE: musimy przynieść Triasowi jego miecz, ma go Kasjusz w centralnej komnacie Więzienia (07)

ZADANIE: Znajdź Rozdwojonego Języka

ROZWIĄZANIE: Fhjull jest w Krainach Zewnętrznych (11), aby się tam dostać musimy skorzystać z portalu (08)

03-Drzwi

Otworzą się gdy wypowiemy sylaby podane nam przez Triasa

04-Strażnicy

Klucz z kości palca: ma go jeden ze strażników

05-Drzwi

Otwiera je Klucz z kości palca

06-Strażnicy

Przypomnienie: ma je jeden ze strażników

07-Sanktuarium

Kasjusz: jeżeli go pokonamy do dostaniemy "Niebiański Ogień" - miecz Triasa. Pokonać go można w walce lub np. odpowiadając na jego zagadki

08-Portal do Krain Zewnętrznych

Będzie dostępny dopiero po uwolnieniu Triasa

09-Vhailor

Vhailor: (postać do przyłączenia) - aby go zrekrutować musimy przejść obok portalu (08) nie wchodząc w niego i odpowiednio z nim porozmawiać

10-Miejsce przybycia

tutaj pojawiamy się po skorzystaniu z portalu (08) w Więzieniu

11-Dom Fhjulla

Fhjull Rozdwojony Język: otwiera dla nas portal do Baator, a następnie powrotny do Zniszczonej Klątwy. Można od niego dostać: Kasseg-pasożyt mózgu, Węzeł Gordyjski, "Dar nienawiści", Zwój Nawałnicy seryjnych błyskawic, Zwój Stygijskiej lodowej nawałnicy, Zwój Klosza niewrażliwości, Zwój Nawałnicy ostrzy, Zwój Nawałnicy kwasu

12-Portal to Baator

Otwiera się po rozmowie z Fhjullem

13-Miejsce przybycia

tutaj pojawiamy się po skorzystaniu z portalu (12) w Krainach Zewnętrznych

14-Droga do Słupa Czaszek

15-Z powrotem do Baator

16-Słup Czaszek

Słup Czaszek: żąda podarków za udzielanie odpowiedzi na pytania, mogą to być informacje lub np. Morte. Do postępu w grze potrzeba nam tylko odpowiedzi na pytanie o naszą "śmiertelność". Powinniśmy tylko uważać, gdy w naszej drużynie znajduje się Vhailor gdyż słup przypomina fakty które Vhailora obracają przeciwko Bezimiennemu. Po uzyskaniu informacji musimy wykonać jego zadanie

ZADANIE: Powróć do Klątwy i porozmawiaj z Triasem

ROZWIĄZANIE: Triasa można znaleźć w Tartarze (19) w Budynku Administracji (13). Aby tam się dostać należy porozmawiać z Fhjullem, on otworzy nam portal do Zniszczonej Klątwy, a tam musimy skorzystać z portalu do Tartaru. W Tartarze musimy przywrócić trochę porządku, wtedy będziemy mogli wejść do budynku Administracji.

17-Aktywator Portalu

gdy go użyjemy to pojawi się portal (18)

18-Portal do Krain Zewnętrznych

będzie można z niego skorzystać po rozmowie ze Słupem Czaszek

19-Portal do Zniszczonej Klątwy

uaktywni go Fhjull gdy poprosimy go o to po powrocie z Baator

Zniszczona Klątwa

Miasto zostało przeniesione do Tartaru (powiedzą nam o tym głowy na bramie do Tartaru), jedyną żyjącą tu istotą jest wałęsający się bies (np. Bies ze Skrzynki Moridora), po jego pokonaniu dostaniemy Aegis Udręki.

Portal do Tartaru: należy z niego skorzystać, zabierze nas do Tartaru.