Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Planescape Torment - poradnik do gry

Planescape Torment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment poradnik Planescape Torment

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Poziom 1
1 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ BŁOGOSŁAWIEŃSTWA
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Błogosławieństwo"
Poziom: 1 / Kapłan
Zasięg: 60 metrów
Czas działania: 30 sekund
Czas rzucania: 1
Obszar działania: Sześcian o boku 17 metrów
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Dobrodziejstwo dla towarzyszy, daje im siłę, kiedy są w potrzebie.
Błogosławieństwo daje +1 do trafienia i rzutów obronnych wszystkim sprzymierzeńcom, którzy znajdują się w promieniu 15 metrów od miejsca rzucenia czaru.
2 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ LECZENIA LEKKICH RAN
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Leczenie lekkich ran"
Poziom: 1 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: Trwały / Natychmiastowy
Czas rzucania: 1
Obszar działania: Dotknięta istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Ten czar zasklepia lekkie rany u istoty na którą został rzucony.
Rzucający może skierować ten czar na dowolną osobę, którą może dotknąć. Leczenie lekkich obrażeń uzdrawia istotę, na którą został rzucony z ośmiu punktów obrażeń. Odzyskane punkty życia nie mogą przekroczyć ich maksymalnej liczby.
3 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ KLĄTWY
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Klątwa"
Poziom: 1 / Kapłan
Zasięg: 60 metrów
Czas działania: 30 sekund
Czas rzucania: 1
Obszar działania: Promień 15 metrów
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Przekleństwo, osłabiające wrogów.
Czar ten jest przeciwieństwem Błogosławieństwa. Przez 30 sekund daje wszystkim wrogim istotom w promieniu 15 metrów -1 do rzutów ataku i rzutów obronnych.
4 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ WYKRYCIA ZŁA
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Wykrycie zła"
Poziom: 1 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: 50 sekund + 25 sekund na poziom (maksymalnie 5 minut)
Czas rzucania: 1
Obszar działania: Rzucający
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Ten czar wykrywa złe intencje, odsłania wewnętrzną naturę istoty będącej jego celem.
Po rzuceniu, przez 50 sekund + 25 sekund na poziom rzucającego, czar wykrywa emanację zła z istot znajdujących się w jego zasięgu.
5 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ AUREOLI POMNIEJSZEGO OBJAWIENIA
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Aureola pomniejszego objawienia".
Poziom: 1 / Kapłan
Zasięg: 80 metrów
Czas działania: 20 sekund na poziom
Czas rzucania: 1
Obszar działania: Kwadrat o boku 3 metrów na poziom, w promieniu 15 metrów
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Zaznacza wrogów kapłana aureolą światła, sprawiając, że łatwiej ich zauważyć i trafić.
Po rzuceniu zaklęcia, postać wybiera dowolny punkt w zasięgu, na którym koncentruje zaklęcie. Pojawia się tam jasna zielona poświata i rośnie, aż osiągnie promień 15 metrów. Na czas działania czaru, wszystkie wrogie istoty zostaną otoczone światłem. Powoduje to negatywny modyfikator +2 do Klasy Pancerza dla wszystkich istot, które znajdą się pod działaniem czaru. Nie ma rzutu obronnego. Zaklęcie to otacza światłem także niewidzialne istoty.
6 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ OCHRONY PRZED ZŁEM
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Ochrona przed złem"
Poziom: 1 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: 10 sekund na poziom
Czas rzucania: 1
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Ten czar otacza rzucającego ochronnym kręgiem, który pomaga mu bronić się przed atakami istot o złych intencjach.
Zaklęcie tworzy magiczną barierę, która otacza odbiorcę, zapewniając mu ochronę przed złymi istotami. Otrzymują one karny modyfikator -2 do rzutów ataku. Zaklęcie daje też premię +2 do wszystkich rzutów obronnych spowodowanych przez takie ataki, która trwa 10 sekund na każdy poziom rzucającego.
Poziom 2
7 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ POMOCY
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Pomoc".
Poziom: 2 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: 10 sekund + 10 sekund na poziom
Czas rzucania: 1
Obszar działania: Specjalny
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Podbudowuje odwagę sprzymierzeńców, zwiększa ich umiejętności i pozwala wytrzymywać więcej obrażeń.
Czar "Pomoc" daje postaci, na którą zostanie rzucony, +1 do trafienia i rzutów obronnych, pod warunkiem, że nie jest ona jeszcze zaangażowana w walkę. Czar zapewnia także 1-8 dodatkowych punktów życia na czas jego działania. Pozwala przekroczyć maksymalną liczbę punktów życia. Są one tymczasowe - znikają gdy czar przestaje działać. Mimo to, jeśli postać straci te punkty, to nie otrzyma dodatkowych obrażeń po zakończeniu działania czaru.
8 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ LECZENIA ŚREDNICH RAN
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Leczenie średnich ran"
Poziom: 2 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: trwały / natychmiastowy
Czas rzucania: 2
Obszar działania: dotknięta istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Zaklęcie to goi średnie obrażenia u wskazanej istoty.
Po użyciu przez postać tego zwoju, pojawi się wskaźnik, który umożliwia rzucenie zaklęcia na dowolną istotę znajdującą się w zasięgu ręki. Leczenie średnich ran przywraca wskazanej istocie 11 punktów życia, jednak nie więcej niż wynosi ich maksymalny poziom.
9 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ MŁOTA DUCHOWEGO
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Młot duchowy"
Poziom: 2 / Kapłan
Zasięg: 10 metrów / poziom
Czas działania: Różny (patrz niżej)
Czas rzucania: 1
Obszar działania: 1 cel
Rzut obronny: 1/2
Waga: 0
Może być używany jedynie przez kapłanów
Zaklęcie to przywołuje młot złożony z energii duchowej, który uderzy w twoich nieprzyjaciół.
Osoba, która rzuciła czar, wybiera cel w zasięgu jego działania. Młot zadaje 4-10 obrażeń obuchowych na każde trzy poziomy rzucającego, działając jak broń +1 (+1 do trafienia i obrażeń). Za każde sześć poziomów rzucającego otrzymuje kolejne +1, do maksymalnie +3.
Poziom 3
10 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ WEZWANIA BŁYSKAWIC
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Wezwanie błyskawic"
Poziom: 3 / Kapłan
Zasięg: 60 metrów
Czas działania: Natychmiastowy
Szybkość: 3
Obszar działania: Promień 3 metrów
Rzut obronny: 1/2
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Czar ten przyzywa śmiercionośne siły natury i obraca je przeciwko wrogom.
Osoba rzucająca to zaklęcie może przywołać błyskawice, które uderzają w jego wrogów, zadając obrażenia pochodzenia elektrycznego w wielkości 2-16 punktów, plus dodatkowo 1-8 punktów na każdy poziom maga. Obrażenia takie staną się udziałem każdej istoty znajdującej w promieniu 3 metrów od miejsca uderzenia pioruna. Udany rzut obronny zmniejsza te obrażenia o połowę.
11 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ SPACERU W PŁOMIENIACH
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Spacer w płomieniach"
Poziom: 3 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: 10 sekund + 10 sekund na każdy poziom
Szybkość: 3
Obszar działania: Dotknięta istota (istoty)
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów.
Czar ten chroni osobę, na którą został rzucony, od skutków działania płomieni... w każdym razie na pewien czas.
Czar ten daje osobie, na którą został rzucony, premię +2 do rzutu obronnego przeciw wszelkiego rodzaju atakom ogniowym, i jednocześnie pomnaża x 5 obrażenia od ognia, jakich doznaje ta osoba jeśli atak mimo wszystko się powiedzie.
12 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ MODLITWY
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Modlitwa"
Poziom: 3 / Kapłan
Zasięg: 0 (wyśrodkowany na osobie rzucającej czar)
Czas działania: 5 sekund na poziom
Szybkość: 1
Obszar działania: Promień 20 metrów
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Czar ten wspiera sojuszników a szkodzi wrogom.
Zaklęcie "Modlitwa" daje modyfikator +1 dla rzutów na atak, obrażenia oraz rzutów obronnych, w odniesieniu do wszystkich "przyjacielskich" istot. Analogicznie, wszystkie "wrogie" istoty otrzymują modyfikator ujemny o wartości -1 dla rzutów na atak, obrażenia oraz rzutów obronnych. Czar trwa 5 sekund na poziom, w promieniu 20 metrów.
13 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ ROZMOWY Z UMARŁYM
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Rozmowa z umarłym"
Poziom: 3 / Kapłan
Zasięg: 15 metrów
Czas działania: Specjalny
Szybkość: 1
Obszar działania: 1 istota (nieumarła)
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Czar ten pozwala na porozumiewanie się ze zmarłymi.
Czar ten umożliwia Bezimiennemu przeprowadzenie rozmowy ze znajdującą się w pobliżu martwą osobą.
14 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ ZDJĘCIA KLĄTWY
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Zdjęcie klątwy"
Poziom: 3 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: Natychmiastowy
Szybkość: 4
Obszar działania: Specjalny
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Po rzuceniu tego zaklęcia, przeklęte przedmioty nie będą miały na ciebie wpływu.
Czar ten zdejmuje przekleństwo z wybranej osoby. Nie likwiduje on klątwy spoczywającej na danym przedmiocie, lecz umożliwia zdjęcie i porzucenie przeklętego artefaktu.
Poziom 4
15 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ LECZENIA POWAŻNYCH RAN
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Leczenie poważnych ran"
Poziom: 4 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: Trwały / Natychmiastowy
Szybkość: 4
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Czar ten leczy wszelkie poważniejsze rany u istoty, na którą został rzucony.
Czar ten przywraca 17 punktów życia. Odzyskane punkty życia nie mogą przekroczyć ich maksymalnej liczby.
Poziom 5
16 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ LECZENIA KRYTYCZNYCH RAN
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Leczenie krytycznych ran"
Poziom: 5 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: Trwały / Natychmiastowy
Szybkość: 8
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Czar ten leczy wszelkie krytyczne obrażenia u istoty, na którą został rzucony.
Czar ten przywraca 27 punktów życia. Odzyskane punkty życia nie mogą przekroczyć ich maksymalnej liczby.
17 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ WSKRZESZENIA
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Wskrzeszenie"
Poziom: 5 / Kapłan
Zasięg: 30 metrów
Czas działania: Trwały/ Natychmiastowy
Szybkość: 5
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Czar ten posiada bezcenną właściwość przywracania życia umarłym.
Czar ten przywraca życie każdej wybranej poległej istocie. Zaklęcie nie wymaga żadnego rzutu obronnego.
Poziom 6
18 - Zwoje dla Kapłana w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry ZWÓJ UZDROWIENIA
Umożliwia rzucenie zaklęcia "Uzdrowienie"
Pozom: 6 / Kapłan
Zasięg: 0
Czas działania: Działanie Trwałe / Natychmiastowy
Szybkość: 6
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Brak
Waga: 0
Może być używany jedynie przez Kapłanów
Czar ten ma wielką uzdrowicielską moc. Leczy ślepotę oraz choroby wszelkiego rodzaju, a także przywraca pełnię sił.
Czar ten regeneruje wszystkie utracone punkty życia, a także usuwa ślepotę i wszelkie inne stany chorobowe.