Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

First Strike | Opis przejścia poradnik SOCOM: Polskie Siły Specjalne

First Strike

1 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Po rozpoczęciu gry, wykonuj polecenia widoczne na ekranie - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Po rozpoczęciu gry, wykonuj polecenia widoczne na ekranie. W ten sposób, wcześniej patrząc się w górę, w stronę dachu, przejmiesz kontrolę nad bohaterem. Gdy w oddali rozbije się helikopter i zniszczy frontowe okno, wyjdź przez nie na zewnątrz w okolice znajdującej się w centralnej części podwórka rzeźby.

2 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Ukryj się przed nią za jednym z betonowych elementów otoczenia (przy okazji ucząc się wykonywania tej czynności) i przygotuj się na pierwszy kontakt z oponentami - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Ukryj się przed nią za jednym z betonowych elementów otoczenia (przy okazji ucząc się wykonywania tej czynności) i przygotuj się na pierwszy kontakt z oponentami. Ci wbiegną przez frontową bramę, co można dostrzec na załączonej mapie (czerwone punkty).

3 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Pozbądź się ich i skieruj w stronę zniszczonego wiaduktu - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Pozbądź się ich i skieruj w stronę zniszczonego wiaduktu. Wejdź na niego i podążaj ulicą pełną wraków samochodów w kierunku kolejnego punktu kontrolnego. Po drodze zaatakuje Cię kilku śmiałków. Pamiętaj, że chowając się za autami te mogą zostać wysadzone. W ten sposób stracisz sporo energii życiowej.

4 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Docierając do punktu kontrolnego nauczysz się rzucać granatami - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Docierając do punktu kontrolnego nauczysz się rzucać granatami. Gra poprosi Cię, abyś cisną jednym w kierunku zniszczonego budynku. Stacjonować tam będzie przeciwnik. Pozbędziesz się go w ten sposób. Możesz również uzupełnić zapasy w charakterystycznej skrzyni stojącej na drodze.

5 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Idąc dalej, wcześniej przeskakując nad betonową zaporą, dotrzesz do punktu gdzie załączy się scenka przerywnikowa - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Idąc dalej, wcześniej przeskakując nad betonową zaporą, dotrzesz do punktu gdzie załączy się scenka przerywnikowa. Po jej zakończeniu zostaniesz zaatakowany przez spora liczbę przeciwników. Ci znajdować się będą na placu po prawej (zerknij na czerwone kropki na poniższej mapce).

Stojąc na wiadukcie, będąc jednocześnie ukrytym za betonową zasłoną, nic Ci tak naprawdę nie zagraża. Zabij wszystkich niespecjalnie się spiesząc.

6 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Po chwili do akcji przyłączą się ciężkie pojazdy przeciwnika - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Po chwili do akcji przyłączą się ciężkie pojazdy przeciwnika. Wysadź je, przywołując nalot z powietrza. Po wskazaniu punktu uderzenia (wcześniej wychylając się i ładując pasek "przywołania"), sojusznicy zbombardują go z kilkusekundowym opóźnieniem. Miej to na uwadze, gdyż pojazdy przeciwnika będą się przemieszczać i mogą uciec przed bombami.

7 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Gdy drugi pojazd zostanie zniszczony, kontynuują drogę wiaduktem wcześniej czekając, aż jeden z kompanów odblokuje przejście - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Gdy drugi pojazd zostanie zniszczony, kontynuują drogę wiaduktem wcześniej czekając, aż jeden z kompanów odblokuje przejście. Idąc przed siebie znów zostaniesz zaatakowany przez grupę nieprzyjaciół.

8 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Najniebezpieczniejszym będzie ten na kładce podwieszonej nad drogą - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Najniebezpieczniejszym będzie ten na kładce podwieszonej nad drogą. Będzie on atakować za pomocą wyrzutni rakiet. Zajmij się nim w pierwszej kolejności.

9 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Na końcu wiaduktu [intel #1] znajdziesz zejście schodami prowadzącymi na główną ulicę - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Na końcu wiaduktu [intel #1] znajdziesz zejście schodami prowadzącymi na główną ulicę. Przejdź na nie, nie schodząc na dół, i ukryj się za barierką. Następnie rozkaż współtowarzyszom zbiec na dół i ukryć się za jedną z pobliskich osłon.

10 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Zostaniesz tam zaatakowany przez sporą liczbę oponentów (czerwone punkty na mapie) - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Zostaniesz tam zaatakowany przez sporą liczbę oponentów (czerwone punkty na mapie). Ci atakować będą przez dłuższą chwilę. Staraj się załatwiać przeciwników tych najbardziej oddalonych, pozostawiając bliższych sojusznikom. Pamiętaj również, by nie dać się zajść od flanki, co jest ulubiona taktyką wroga.

Po zejściu na dół [pomarańcza] [intel #2] i pokonaniu pierwszej fali, napieraj naprzód eliminując kolejnych. W okolicy znajdziesz mnóstwo elementów otoczenia, za którymi z łatwością się schowasz.

11 - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Na końcu drogi [intel #3] czekać będzie na ciebie ostatni pojazd do wysadzenia - First Strike - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Na końcu drogi [intel #3] czekać będzie na ciebie ostatni pojazd do wysadzenia. Ten nie będzie się przemieszczał, więc wystarczy wezwać nalot, by pozbyć się go na zawsze. Ostatni punkt kontrolny to koniec etapu. Nim do niego dotrzesz, nikt Cię już nie zaatakuje.