Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fluid Dynamics | Opis przejścia poradnik SOCOM: Polskie Siły Specjalne

Fluid Dynamics

1 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Etap rozpoczynamy na wzgórzu, w buszu - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Etap rozpoczynamy na wzgórzu, w buszu. Aby się z niego wydostać idź wzdłuż rurociągu. Dotrzesz w ten sposób do miejsca, w którym ujrzysz pierwsze zabudowania.

2 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Koło bramy wjazdowej na teren tamy stacjonować będzie spora grupka przeciwników - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Koło bramy wjazdowej na teren tamy stacjonować będzie spora grupka przeciwników. Rozstaw swoich współtowarzyszy na wzgórzu, nie zdradzając swojej obecności. Żółtych na samej górze, a niebieskich nieco niżej (zerknij na mapę, znajdziesz w tamtych miejscach osłony). Następnie wyznacz im cele ataku, poczym rozpocznij ostrzał, samemu zajmując się oddalonymi snajperami.

3 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Gdy wszyscy zginą wejdź na teren kompleksu budynków [Intel #1] - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Gdy wszyscy zginą wejdź na teren kompleksu budynków [Intel #1]. Mijając pierwszy budynek po prawej zjawią się kolejni napastnicy. Bądź na nich przygotowanym, wysuwając niebieskich przed siebie.

4 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Za kolejnymi budynkami, koło bramy wyjazdowej, pojawią się kolejni oponenci (w opancerzonych autach wyposażonych w stacjonarne działa) - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Za kolejnymi budynkami, koło bramy wyjazdowej, pojawią się kolejni oponenci (w opancerzonych autach wyposażonych w stacjonarne działa). Tym razem starcie będzie odrobinę trudniejsze. Pamiętaj, by niebiescy byli bardziej wysunięci.

Opuszczając kompleks budynków, skieruj się w stronę mostu - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Opuszczając kompleks budynków, skieruj się w stronę mostu.

5 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Docierając do niego, odpalisz skrypt, który wywoła nadejście patrolu składającego się ze sporej grupki napastników - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Docierając do niego, odpalisz skrypt, który wywoła nadejście patrolu składającego się ze sporej grupki napastników. Możesz ich ominąć, nie zdradzając swojej obecności, chowając się w zaroślach po lewej (zerknij na mapę). Odczekaj tam moment, aż przeciwnicy znikną, poczym ruszaj dalej.

6 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Przejdź wąską kładką po lewej stronie, zamiast kierować się głównym mostem - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Przejdź wąską kładką po lewej stronie, zamiast kierować się głównym mostem. Natkniesz się tam na jednego wroga. Kolejni będą po drugiej stronie mostu, lecz ich skromna liczba nie powinna przysporzyć Ci jakichkolwiek problemów.

Gdy załatwisz wszystkich skieruj się w stronę wielkiego budynku, do którego dotrzesz wcześniej pokonując schody.

7 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Na wprost wejścia znajdziesz kilka fragmentów rurociągu - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Na wprost wejścia znajdziesz kilka fragmentów rurociągu. Ukryj się za nimi wraz ze współtowarzyszami i rozpocznij ostrzał tych, którzy będą się starać wybiec ze wspomnianego budynku.

Wchodząc do środka [Intel #2] przygotuj się na dalsze starcie - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Wchodząc do środka [Intel #2] przygotuj się na dalsze starcie. Kolejni przeciwnicy będą na piętrze. Wejdziesz tam kierując się schodami po prawej (możesz puścić przed siebie niebieskich).

8 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Pomieszczenie, do którego wejście oświetlone jest czerwonym światłem, obstawione będzie kolejnymi napastnikami - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Pomieszczenie, do którego wejście oświetlone jest czerwonym światłem, obstawione będzie kolejnymi napastnikami. Pozbądź się ich i wejdź do środka. Znajdziesz tam przełącznik, na którym musisz zadziałać. Miej również na uwadze, że wrodzy snajperzy znajdują się w sąsiednich budynkach i będą próbować Cię załatwić, strzelając przez okna.

9 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Po tym, jak zadziałasz na przełączniku, wyjdź z pomieszczenia i skieruj się na schody naprzeciw, prowadząc na kolejne piętro - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Po tym, jak zadziałasz na przełączniku, wyjdź z pomieszczenia i skieruj się na schody naprzeciw, prowadząc na kolejne piętro. Nim je pokonasz, będziesz musiał pokonać kilku napastników zbiegających na dół z kłębów dymu (rzucą granat dymny, by utrudnić Ci ostrzał).

Wchodząc na górę, sytuacja powtórzy się. Pojawia się bowiem kolejni wrogowie wybiegający zza osłony.

10 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Po tym jak trafisz na zewnątrz [pomarańcza], skieruj się w stronę pomieszczenia kontroli śluz tamy - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Po tym jak trafisz na zewnątrz [pomarańcza], skieruj się w stronę pomieszczenia kontroli śluz tamy. Idąc tam, nikt Cię nie zaatakuje.

Wrogowie otworzą ogień dopiero z wnętrza pomieszczenia, do którego musisz się udać [Intel #3] - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Wrogowie otworzą ogień dopiero z wnętrza pomieszczenia, do którego musisz się udać [Intel #3].

Załatwi ich i wejdź do środka.

11 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
W tym momencie rozgrywki Twoim zadaniem będzie osłanianie pomieszczenia przed kolejnymi napastnikami - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

W tym momencie rozgrywki Twoim zadaniem będzie osłanianie pomieszczenia przed kolejnymi napastnikami. Będzie to trudny fragment, więc przygotuj się na możliwe porażki.

W pierwszej kolejności przeciwnicy zaatakują z lewej (patrząc w stronę wyjścia z pomieszczenia), potem z prawej, a następnie z obydwu jednocześnie (będą trzy tury).

12 - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Pomiędzy atakami zjawiać się będzie helikopter nieprzyjaciela - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Pomiędzy atakami zjawiać się będzie helikopter nieprzyjaciela. Należy wówczas schować się do budynku i ostrzelać go przez okna. Podczas starć korzystaj również z granatów, gdyż w środku znajdziesz skrzynię umożliwiającą uzupełnianie zapasów amunicji.

Pamiętaj również, że podczas ostatniego ataku (tego z dwóch stron), na pobliskich dachach pojawią się snajperzy - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Pamiętaj również, że podczas ostatniego ataku (tego z dwóch stron), na pobliskich dachach pojawią się snajperzy. Załatw ich jak najszybciej, najlepiej osobiście.

Etap dobiegnie końca gdy zestrzelisz helikopter, który pojawi się po raz ostatni po trzecim, zmasowanym ataku nieprzyjaciół - Fluid Dynamics - Opis przejścia - SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry

Etap dobiegnie końca gdy zestrzelisz helikopter, który pojawi się po raz ostatni po trzecim, zmasowanym ataku nieprzyjaciół.