Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wizyta w miasteczku | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy poradnik Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zaraz po przybyciu do miasteczka spotkałem Księżniczkę Michellę. Dowiedziałem się od niej, że mój dziadek ma zostać stracony dziś wieczorem! A jej ojciec, król, nie zrobił nic w obronie mojego dziadziunia! Na szczęście przynajmniej księżniczka jest dobrą kobietą - objaśniła mi swój plan uratowania mojego dziadka. Będę musiał przebrać się za króla! A jedyną rzeczą, która mi w tym pomoże, to Karta kolekcjonerska z podobizną naszego władcy. Potrzebne mi było kilka rzeczy, aby przygotować przebranie..

Zająłem się pierwszym elementem - nosem - Wizyta w miasteczku | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Zająłem się pierwszym elementem - nosem. Przeszedłem w lewo od Księżniczki, omijając na razie sklepiki. Przy wieży spotkałem płaczącego Tommyego, a po krótkiej rozmowie dowiedziałem się dlaczego jest smutny. Obejrzałem jeszcze dokładnie Automat z zabawkami (#12), w którym to znajdował się upragniony przez chłopca przedmiot. Następnie otworzyłem drzwi do wieży i wszedłem na górę, gdzie spotkałem siedzącego przy armacie Pete Fedurskiego. Kiedy wyczerpałem wszystkie tematy z tym nienawidzącym Wikingów "obrońcą" naszego wybrzeża, podniosłem upuszczony przez nieuwagę Miecz (#13). Użyłem go na Obluzowanym kamieniu (#14) który spadł na automat z zabawkami niszcząc go doszczętnie. Zszedłem na dół i zabrałem leżący przy resztkach Sztuczny nos. Od razu zabrałem też ze sobą Butelkę z mydłem - a nóż się przyda.

Kiedy nos miałem z głowy, zabrałem się za koronę - wszak król bez korony to jak żołnierz bez karabinu. Przeszedłem teraz na lewo od wieży. Tam spotkałem Szeryfa oraz Arvera, bardzo przewrażliwionego hipochondryka. Porozmawiałem z nim przez chwilę, po czym podszedłem do szeryfa. Co prawda nie pozwolił mi porozmawiać z Dziadkiem, ale zaryzykowałem i zrobiłem to wbrew zakazowi. Podtrzymałem biednego staruszka na duchu i wypytałem o szczegóły kradzieży. Wróciłem znowu do Arvera i pogadałem z nim ponownie - dał mi Puste pudełko po płatkach. Oczywiście obejrzałem go dokładnie - na jednym z boków widniała korona. Podniosłem jeszcze leżący na schodkach do przyczepy Tomik wierszy (#15).

Wróciłem w okolice wieży i rozwalonego automatu, skąd udałem się do doków - Wizyta w miasteczku | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Wróciłem w okolice wieży i rozwalonego automatu, skąd udałem się do doków. Porozmawiałem sobie z Tajemniczym Facetem, który jak się okazało, był naprawdę tajnym agentem. Dostałem od niego po skończonej rozmowie skromny prezent - Proszek nasenny. Potem zbliżyłem się do ubranego na żółto Starego rybaka i rozpocząłem konwersację. Staruszek opowiedział mi taką jedną historię, ale mnie interesował jego Scyzoryk. Niestety, za nic ni chciał mi go podarować. A więc wyszedłem pozwiedzać okolicę. Po spacerze wróciłem do rybaka, a ten po opowiedzeniu jeszcze jednej historii zasnął. Podniosłem z ziemi upuszczony przez staruszka scyzoryk i użyłem go na pudełku po płatkach. Wyciąłem w ten sposób Kartkę papieru z namalowaną koroną.

Tym razem wróciłem pod wieżę i udałem się na północ od niej. Trafiłem do dalszej części miasteczka - z kowalem Vandersteenem oraz operatorem telefonicznym Sergio. Pogawędziłem trochę z kowalem, po czym zabrałem leżącą przy nim Rękawicę (#18). Potem spędziłem kilka chwil na rozmowie z operatorem. Użyłem scyzoryka na wystającym z Centrali telefonicznej (#16) cienkim Kablu telefonicznym (#17). Zdobyłem trochę Drutu - połączyłem go z kartką papieru, tą z korona. Otrzymałem w ten sposób kolejny element ubioru - koronę.

1 - Wizyta w miasteczku | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry