Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Chatka dziadka | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy poradnik Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Obudziłem się wczesnym rankiem, jednak dziadek jak zwykle był już w tym czasie na nogach. Pozostawił mi wiadomość, że musi zająć się swoimi obowiązkami. Oczywiście troskliwy staruszek przygotował kilka babeczek na śniadanie, ale biorąc pod uwagę jego zdolności kulinarne postanowiłem pozostać dzisiaj na czczo.

Jako że nie miałem tego dnia nic do roboty, postanowiłem sprawdzić, czym zajmuje się dziadek. Wyszedłem na werandę i przez lunetę spojrzałem w stronę widocznego w oddali miasteczka. Natychmiast dostrzegłem dziadka, który pielęgnował grzyba - nasz wielki skarb. Ale co to - jakaś dziwna postać... ogłuszyła dziadka i skradła grzyba! Trzeba to czym prędzej sprawdzić!

Jako że we wnętrzu chatki nie ma na razie żadnego potrzebnego mi przedmiotu, wyszedłem na zewnątrz - Poradnik do gry - Chatka dziadka | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Jako że we wnętrzu chatki nie ma na razie żadnego potrzebnego mi przedmiotu, wyszedłem na zewnątrz. Tam, po prawej stronie spostrzegłem unieruchomioną Windę (#6) . Jednak aby ją uruchomić, potrzebowałem odpowiedniego narzędzia. Skręciłem więc w lewo i przeszedłem kilka kroków za chatkę. Tam wisiało świeże pranie, a na kołowrocie leżały Kalesony (#9) . Postanowiłem je podnieść - pod nimi znajdowała się Korba potrzebna do uruchomienia windy. Rozejrzałem się jeszcze po okolicy i zabrałem: Żywicę (#10) przylepioną do okiennicy chatki oraz Sok drzewny (#7) wypływający z jednego z okolicznych drzew. Zaopatrzyłem się także w Skarpetę (#8).

Potem poszedłem do windy i użyłem na niej korby, ale przyciągnięcie jej na górę niestety nie udało się. Z mojego narzędzia pozostała tylko Złamana korba. Wróciłem więc do chatki i zabrałem leżący na stoiku pojemnik - Składniki na babeczki (#3). Następnie otworzyłem Kredens (#1) i leżącą w nim Kosmetyczkę. W środku było kilka przedmiotów, ale tylko jeden potrzebny mi w tej chwili - Brylantyna. Pozostałe to Nić dentystyczna i Szczoteczka do zębów. Zabrałem jeszcze wyglądającą jak Potwór pod łóżkiem (#5) niewielką kupę kurzu - Kota z kurzu. Poduszka (#4) leżąca na łóżku też może się przydać.

Następnie wrzuciłem kilka składników do Miksera (#2) - dokładnie były to: brylantyna, żywica, sok drzewny oraz składniki na babeczki - i wszystko dokładnie wymieszałem. W ten sposób powstał Super klej. Użyłem na nim złamanej korby, dzięki czemu pozyskałem nową, Złamaną korbę sklejoną super klejem. Zabrałem ją czym prędzej na zewnątrz i użyłem na windzie. Tym razem (prawie) wszystko poszło po mojej myśli. Kiedy winda wyjechała na wzgórze, wszedłem do środka i przesunąłem Dźwignię.

Po zjechaniu w dół otworzyłem Skrzynkę pocztową (#11) i wyciągnąłem znajdującą się w środku Pocztę - Poradnik do gry - Chatka dziadka | Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry

Po "zjechaniu" w dół otworzyłem Skrzynkę pocztową (#11) i wyciągnąłem znajdującą się w środku Pocztę. Potem wszedłem na niewielki most i pobiegłem szybko do miasteczka.