Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wymagania sprzętowe gry LEGO Harry Potter Lata 1-4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 LEGO Harry Potter Lata 1-4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

W poniższym rozdziale znajdują się informacje dotyczące wymagań sprzętowych LEGO Harry Potter Lata 1-4 w wersji na PC. Znajdziesz tutaj także opis dodatkowych ustawień, wpływających na jakość grafiki oraz płynność rozgrywki.

Wymagania sprzętowe sprzętowych LEGO Harry Potter Lata 1-4

Minimalne wymagania

  1. System operacyjny: Windows XP/Vista
  2. Procesor: Intel Pentium 4 1.8 GHz lub AMD Athlon XP 2200+
  3. Karta grafiki: ATI X1300 lub NVIDIA GeForce FX 5800 z 256 MB pamięci RAM
  4. Pamięć RAM: 512MB
  5. Obsługiwane kontrolery: Klawiatura, Pad Xbox 360

Zalecane wymagania

  1. System operacyjny: Windows XP/Vista
  2. Procesor: Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon 64, 2.8GHz
  3. Karta grafiki: ATI HD 2900 lub NVIDIA GeForce 8800
  4. Pamięć RAM: 2GB
  5. Obsługiwane kontrolery: Klawiatura, Pad Xbox 360

Ustawienia graficzne

LEGO Harry Potter Lata 1-4 oferuje możliwość zmiany następujących parametrów graficznych:

  1. Rozdzielczość ekranu - określa ilość pikseli wyświetlanych na ekranie w czasie działanie gry. Im wyższa rozdzielczość tym, bardziej szczegółowa grafika. Może to jednak spowodować spadki w płynności gry.
  2. Częstotliwość odświeżania - ilość klatek, jakie są wyświetlane na ekranie w czasie jednej sekundy. Wpływa to na płynność wyświetlania obrazu. Im wyższa częstotliwość tym płynniejszy obraz.
  3. Vertical Sync - synchronizacja klatek między monitorem a kartą grafiki. Włączenie tej funkcji sprawi, że obraz podczas gry nie będzie doczytywał się na twoich oczach. Może on jednak sprawić, że płynność gry zmaleje.
  4. Aspect Ratio - określa proporcje obu długości wyświetlania obrazu względem siebie.
  5. Texture Quality - określa jakość tekstur w grze. Im wyższe ustawienia, tym większa wymagana moc obliczeniowa komputera.
  6. Enhanced Graphics - dodatkowe zwiększenie jakości grafiki. Włączenie tej opcji może spowolnić działanie gry.
  7. FSAA - pozwala określić, w jaki sposób wygładzane będą krawędzie w grze. Wyłączenie tej funkcji zwiększy płynność gry, spowoduje jednak powstawanie zniekształceń obrazu.
  8. Bloom - określa sposób w jaki wyświetlane jest światło. Włączenie tej funkcji spowoduje, że widoczne będą promienie świetlne. Zwiększy to realizm świata, ale może także spowodować spadki płynności.
  9. Depth of Field - określa dystans, w którym obraz zaczyna być widoczny. Wyłączenie tej opcji zmniejszy obciążenie procesora. Skróci jednak także odległość na jaką będziesz widzieć.
  10. Motion Blur - włączenie tej funkcji sprawi, że w momencie gdy postać się porusza, elementu otoczenia są rozmywane.