2004Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2004 roku.
Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry
recenzja gry3 lutego 2004
Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.
Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gryEmpires: Dawn of the Modern World - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2004
Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth...
Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gryRailroad Tycoon 3 - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2004
Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.
Railroad Tycoon 3 - recenzja gryAge of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2004
Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios.
Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gryHomeworld 2 - recenzja gry
recenzja gry9 stycznia 2004
Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji...
Homeworld 2 - recenzja gryChris Sawyer's Locomotion - recenzja gry
recenzja gry30 grudnia 2004
„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.
Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gryPort Royale 2 - recenzja gry
recenzja gry2 listopada 2004
„Port Royale 2” można uznać za odświeżone i nieco tylko inne, niż w pierwowzorze, podejście do świata siedemnastowiecznych awanturników. PR2 zawiera nadal to samo, co tak lubiliśmy w części pierwszej – handel i walki z piratami.
Port Royale 2 - recenzja gryPodbój Rzymu - recenzja gry
recenzja gry5 listopada 2004
Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.
Podbój Rzymu - recenzja gryMedieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2004
Przy całej swojej ograniczoności Medieval Lords są dobrą, sympatyczną i grywalną grą. Przyjemność wynikająca z wybudowania i gospodarowania miastem tętniącym życiem nie daje się przecenić.
Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gryFull Spectrum Warrior - recenzja gry na PC
recenzja gry15 listopada 2004
FSW to lekko zmodyfikowana wersja programu, na którym amerykańscy żołnierze ćwiczą swoje umiejętności w walce w terenie zurbanizowanym. FSW wymaga taktycznego myślenia, umiejętności szybkiego planowania działania oraz sporej dozy cierpliwości.
Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PCWarhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2004
„Warhammer 40,000”. Uniwersum wiecznej wojny, przepełnione z jednej strony najnowocześniejszą techniką, z drugiej zaś – mroczną magią, starożytnymi artefaktami i plugawymi demonami. Uniwersum, w które wkraczasz i Ty.
Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry