2004Najciekawsze recenzje gier akcji
Recenzje gier akcji opublikowane w 2004 roku.
Armed & Dangerous - recenzja gry
recenzja gry13 kwietnia 2004
Armed & Dangerous to kolejny projekt pracowników firmy Planet Moon Studios, twórców nietuzinkowej gry Giants: Citizen Kabuto. Jest to pozycja łącząca mnóstwo dynamicznej akcji z elementami strategicznymi, zrealizowana w pełni trójwymiarowej grafice.
Armed & Dangerous - recenzja gryCall of Duty: United Offensive - recenzja gry
recenzja gry17 grudnia 2004
Dodatek do doskonałego FPS-a „Call of Duty” to przede wszystkim rozbudowana rozgrywka wieloosobowa, pojazdy i nowe rodzaje broni. Ale to również trzymająca w napięciu, zrealizowana z filmowym rozmachem kampania dla jednego gracza.
Call of Duty: United Offensive - recenzja gryHitman: Kontrakty - recenzja gry
recenzja gry26 maja 2004
Trzecia, część słynnej serii gier akcji pozwalającej nam wcielić się w postać płatnego mordercy, Agenta 47. Jednakże tym razem autorzy ze studia Io Interactive, podczas produkcji położyli duży nacisk na to, by ta odsłona była dużo bardziej mroczna...
Hitman: Kontrakty - recenzja gryUnreal Tournament 2004 - recenzja gry
recenzja gry5 maja 2004
Trzecia odsłona krwawego, wirtualnego sportu zapoczątkowanego w roku 1999 przez zespoły Epic Games Inc. i Digital Extremes. Unreal Tournament 2004 zawiera wszystko to, co znalazło się w Unreal Tournament 2003 oraz wiele więcej...
Unreal Tournament 2004 - recenzja gryPainkiller - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2004
Painkiller to gra akcji FPS stworzona przez rodzimy zespół People Can Fly, wzorująca się na klasycznych shooterach, jak QuakeWorld czy Unreal Tournament. Painkiller to pseudonim najemnika zajmującego się zabijaniem nieumarłych istot...
Painkiller - recenzja gryMortyr 2: For Ever - recenzja gry
recenzja gry7 grudnia 2004
Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.
Mortyr 2: For Ever - recenzja gryGrand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gryMedal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2004
“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gryFar Cry - recenzja gry
recenzja gry28 kwietnia 2004
Far Cry jest na pierwszy rzut oka zwyczajną grą z gatunku FPS, propagującą widok z perspektywy pierwszej osoby. Jednak porzucając pozory, stajemy przed niesamowitą grą akcji, wykorzystującą do granic możliwości rozległe środowisko.
Far Cry - recenzja gryDoom III - recenzja gry na PC
recenzja gry13 sierpnia 2004
Mega-recenzja jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku i kontynuacji jednej z najbardziej kultowych gier w historii - trzeciej części Dooma.
Doom III - recenzja gry na PCHalf-Life 2 - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2004
Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.
Half-Life 2 - recenzja gryJudge Dredd: Dredd vs Death - recenzja gry
recenzja gry6 stycznia 2004
Sędzia Dredd - twardziel jakich mało, a jednocześnie osoba, która śmiertelnie poważnie traktuje swoją pracę – to postać, w którą wcielamy się w tej produkcji. Gra nie ma nic wspólnego z filmową adaptacją przygód Dredda jak można by początkowo przypuszczać
Judge Dredd: Dredd vs Death - recenzja gryThe I of the Dragon - recenzja gry
recenzja gry24 maja 2004
Dawno, dawno temu, w baśniowej krainie, gdzie magia nie była niczym niezwykłym, ludzie żyli w pokoju i harmonii od wielu setek lat. Aż pewnego dnia, stało się coś strasznego. Setki krwiożerczych bestii wyległo ze swych plugawych nor i zaatakowało ludzi.
The I of the Dragon - recenzja gryPiraci: przekleństwo Tortugi - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2004
Nieskomplikowana gra zręcznościowa nawiązująca swą tematyką i mechaniką przedstawionego świata do hitów rosyjskiej firmy Akella – Sea Dogs oraz Piratów z Karaibów...
Piraci: przekleństwo Tortugi - recenzja gryMafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry
recenzja gry29 sierpnia 2004
Historia opowiedziana w „Mafii” dzieje się w latach 30-tych XX wieku i traktuje o karierze Tommy’ego Angelo, gangstera z przypadku.
Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gryDriver 3 - recenzja gry
recenzja gry29 sierpnia 2004
Oddział Reflections zaserwował nam długo wyczekiwaną, trzecią cześć Drivera. Na samym początku owej recenzji nadmienić wypada, że kultową serią można było nazwać jedynie dwie części goszczące dobrych parę lat temu na platformę PSX. Dlaczego?
Driver 3 - recenzja gryCatwoman - recenzja gry
recenzja gry30 sierpnia 2004
Do tytułu podchodziłem z dużą dozą sceptycyzmu i niestety moje obawy co do jakości gry były częściowo uzasadnione. Może Catwoman nie jest tak słaba jak najnowszy pecetowy Spiderman 2, ale do ideału naprawdę sporo jej brakuje.
Catwoman - recenzja gryGalleon - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2004
Czy najnowszy platformer ojca Lary Croft jest w stanie sprostać bądź co bądź, silnej konkurencji wśród tego typu tytułów dostępnych na Xboxa?
Galleon - recenzja gryMetal Gear Solid: The Twin Snakes - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2004
The Twin Snakes jest remake’iem gry Metal Gear Solid, która ukazała się blisko 7 lat temu, jako skradanka z widokiem tpp.
Metal Gear Solid: The Twin Snakes - recenzja gryArmy Men: Sarge's War - recenzja gry
recenzja gry10 września 2004
Sierżant Sarge, jedna z najważniejszych postaci w obozie Zielonych Żołnierzyków, to żyjący synonim określenia „Pan Mogę Wszystko”. Postać nietuzinkowa, bowiem odgrywająca czołową rolę w walce ze złymi, okrutnymi i przebiegłymi Brązowymi.
Army Men: Sarge's War - recenzja gryViewtiful Joe - recenzja gry
recenzja gry12 września 2004
Któż z nas nie chciał być w dzieciństwie strażakiem, policjantem lub gwiazdą filmową? A właśnie możliwość spełnienia tego ostatniego z marzeń, w dość nietypowy sposób, daje nam jeden z najciekawszych projektów firmy Capcom.
Viewtiful Joe - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
Mamy do dyspozycji większe pole manewru! Lokacje są bardziej rozgałęzione, dzięki czemu zabawa jest dłuższa niż to miało miejsce w pierwszej części.
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow - recenzja gryNinja Gaiden - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
W Ninja Gaiden nie skradamy się - nie ma takiej potrzeby gdyż przeciwników szatkujemy, młócimy, tniemy, rąbiemy – jeńców oczywiście nie bierzemy. A robimy to wszystko w pieknym stylu.
Ninja Gaiden - recenzja gryPsi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
Broń w Psi-Ops jest wprawdzie przydatna, ale nie najważniejsza. Tutaj to dochodzimy do kwintesencji gry i źródła jej wysokiej grywalności – mianowicie umiejętności psychicznych naszego bohatera.
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gryThe Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
Ucieczka z Przystani Rzeźnika to jedna z najmilszych niespodzianek roku 2004 dla posiadaczy Xboxa.
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - recenzja gryTerrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gry
recenzja gry23 września 2004
Terrorist Takedown to nieskomplikowana gra zręcznościowa przywodząca na myśl takie tytuły jak: Kurka Wordna czy wręcz Operation Wolf. Podana jednak zostaje w atrakcyjnej graficznie formie i może się podobać.
Terrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gryShellShock: Nam '67 - recenzja gry
recenzja gry13 października 2004
Rzecz dzieje się w Wietnamie, w gorącym roku 67. Fabuła wciela nas w postać szeregowego żołnierza Armii Amerykańskiej, który rzucony w wir wojny otrzymał od Wuja Sama tylko jedno zadanie – zabijać jednocześnie nie dając się zabić.
ShellShock: Nam '67 - recenzja gryKnights of the Temple: Infernal Crusade - recenzja gry
recenzja gry22 czerwca 2004
Knights of the Temple to gra zaliczana do gatunku Action/Adventure (typu: hack-and-slash), stworzona przez programistów ze szwedzkiego studia developerskiego Starbreeze, znanego w świecie dzięki dwóm częściom serii Enclave.
Knights of the Temple: Infernal Crusade - recenzja gryManhunt - recenzja gry
recenzja gry21 maja 2004
Kolejna, po trzech częściach serii Grand Theft Auto, brutalna propozycja firmy Rockstar. Zalicza się do modnego obecnie gatunku - stealth/action.
Manhunt - recenzja gryBreed - recenzja gry
recenzja gry12 maja 2004
W niedalekiej przyszłości zaawansowane podróże kosmiczne pozwoliły ludzkości wydostać się z naszego układu planetarnego na inne światy. Po wiekach, większość populacji opuściła Ziemię aby zamieszkać na nowych koloniach.
Breed - recenzja gry