2004Najciekawsze recenzje gier strategicznych
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2004 roku.
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry
recenzja gry24 grudnia 2004
Jest to gra warta polecenia nie tylko osobom, które zaślepione są samym napisem „Lord of the Rings” na opakowaniu. Jest to porcja naprawdę solidnego software`u, potrafiąca zaskoczyć i zapewnić godziny rozrywki.
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gryWorms Forts: Oblężenie - recenzja gry
recenzja gry10 listopada 2004
Worms Forts: Oblężenie zalet ma co niemiara: masa trybów rozgrywki, ciekawe bronie, świetną grafikę oraz stary, dobry klimat serii, który nie został zabity przez wprowadzenie trzeciego wymiaru oraz budynków. W zasadzie jedyną wadą jest praca kamery.
Worms Forts: Oblężenie - recenzja gryWarhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2004
„Warhammer 40,000”. Uniwersum wiecznej wojny, przepełnione z jednej strony najnowocześniejszą techniką, z drugiej zaś – mroczną magią, starożytnymi artefaktami i plugawymi demonami. Uniwersum, w które wkraczasz i Ty.
Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gryBattle Mages - recenzja gry
recenzja gry12 sierpnia 2004
W świecie "Battle Mages" chronionym przed złem mocą Magicznego Kryształu, Ludzie, Krasnoludy i Elfy żyły w zgodzie i wzajemnym poszanowaniu do czasu, gdy w elfiej społeczności pojawił się Czarnoksiężnik nawołujący do powrotu na rodzime ziemie Elfów.
Battle Mages - recenzja gryRome: Total War - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
„Rome: Total War” to bardzo rozbudowana gra, której detale i z pozoru nieznaczące niuanse świadczą o jej wielkości. Każdy aspekt gry można by opisać w osobnym artykule... Nie bez kozery recenzja do najkrótszych nie należy.
Rome: Total War - recenzja gryKorea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry
recenzja gry3 lutego 2004
Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.
Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja grySoldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry
recenzja gry5 sierpnia 2004
Ekstra pomysły, wzorowe odwzorowanie militariów i pola walki... Engine, na jakim stworzono „Soldiers”, jest fenomenalnym środowiskiem, które pozwala przeżyć w niespotykany dotąd sposób zdarzenia dziejące się na monitorze.
Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gryLocoland - recenzja gry
recenzja gry2 czerwca 2004
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rosyjską grupę developerską – Gromada. Łączy ona dwa rodzaje rozgrywki – tej znanej z typowych RTS-ów oraz tej znanej z serii Railroad Tycoon.
Locoland - recenzja gryCodename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry
recenzja gry1 września 2004
Wydana przez Niemców (CDV Software) i wyprodukowana przez Węgrów (Stormregion) Codename Panzers: Faza Pierwsza to gra, która jak mało która, narobiła strasznie dużo zamieszania. Czas odpowiedzieć, czy gra sama w sobie jest warta uwagi graczy...
Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gryWarlords: Battlecry III - recenzja gry
recenzja gry1 października 2004
„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.
Warlords: Battlecry III - recenzja gryBlitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gry
recenzja gry12 lipca 2004
Burning Horizon to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego.
Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gryAmerican Conquest: Odwet - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2004
Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata.
American Conquest: Odwet - recenzja gryGangland - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2004
Gangland to gra-hybryda zawierająca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego, cRPG oraz gier akcji/FPS, traktująca o przemocy i zorganizowanej przestępczości.
Gangland - recenzja gryGround Control 2: Operation Exodus - recenzja gry
recenzja gry6 września 2004
Druga część wyśmienitej gry strategicznej, która w roku 2000 zachwyciła wszystkich doskonałą i innowacyjną technologią graficzną. W "Ground Control 2: Operation Exodus" akcja toczy się w 300 lat po wydarzeniach które miały miejsce w pierwszej części.
Ground Control 2: Operation Exodus - recenzja gryAirline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry
recenzja gry29 lipca 2004
Oto jest rok 1942, gracz w skórze Wayne’a Johnsona leci nad pustynią za sterami swojego samolotu... na ogonie pojawiają się dwa niemieckie myśliwce i bez większych ceregieli zestrzeliwują gracza. Niedaleko Casablanki i mrowia pięknych kobiet.
Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gryNo Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry
recenzja gry23 czerwca 2004
No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900).
No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gryRobin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry
recenzja gry25 czerwca 2004
Robin Hood: Defender of the Crown to nowa odsłona hitu o tym samym tytule znanego jeszcze z czasów panowania Amigi (ponad milion sprzedanych egzemplarzy gry). Ponownie wcielamy się w postać walecznego Robin Hooda, który musi uratować króla Richarda.
Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gryCastle Strike - recenzja gry
recenzja gry5 lipca 2004
strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design. Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.
Castle Strike - recenzja gryPort Royale 2 - recenzja gry
recenzja gry2 listopada 2004
„Port Royale 2” można uznać za odświeżone i nieco tylko inne, niż w pierwowzorze, podejście do świata siedemnastowiecznych awanturników. PR2 zawiera nadal to samo, co tak lubiliśmy w części pierwszej – handel i walki z piratami.
Port Royale 2 - recenzja gryPodbój Rzymu - recenzja gry
recenzja gry5 listopada 2004
Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.
Podbój Rzymu - recenzja gryEuropa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2004
„Mroczne Wieki” to strategia czasu rzeczywistego, próbująca wiernie odtworzyć realia Średniowiecza. Myliłby się ten, kto uznałby EU: MW za zwykłego RTS-a. Jest to ogromna i skomplikowana gra, która pozwala wcielić się nam w jednego z władców tamtej epoki.
Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja grySpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2004
Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.
SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gryEmpires: Dawn of the Modern World - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2004
Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth...
Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gryRailroad Tycoon 3 - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2004
Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.
Railroad Tycoon 3 - recenzja gryAge of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2004
Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios.
Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gryMassive Assault - recenzja gry
recenzja gry18 lutego 2004
Strategia turowa, rozgrywająca się odległej przyszłości. W roku 2365 ludzie odkryli w przestrzeni kosmicznej sześć planet bogatych w surowce potrzebne ziemskiej cywilizacji do dalszej egzystencji.
Massive Assault - recenzja gryWyprawa na Północ - recenzja gry
recenzja gry25 lutego 2004
Trzecia gra z przygodowo-strategicznego cyklu - Cultures. Akcja tej części rozpoczyna się niedługo po tym jak główni bohaterowie, tj. Hatschi (Saracen), Sigurd (Frank), Bjami (Wiking) oraz Crya (Bizantyjczyk) pokonali okropnego midgardzkiego węża...
Wyprawa na Północ - recenzja gryLords of EverQuest - recenzja gry
recenzja gry20 maja 2004
„Lords of EverQuest” to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG. Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została w tym samym świecie co wcześniejsze gry z serii „EverQuest”, tj. w Norrath.
Lords of EverQuest - recenzja gryLords of the Realm III - recenzja gry
recenzja gry20 lipca 2004
Lords of the Realm III to nowa odsłona starej i niegdyś cieszącej się dużą popularnością, strategicznej serii z firmy Sierra. Akcja umiejscowiona została w Średniowieczu i rozgrywa się w różnych częściach Europy.
Lords of the Realm III - recenzja gryWorld War I: Battlefields - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2004
The Entente World War I Battlefields to strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do czasów I Wojny Światowej, w lata 1914-1918, gdzie mogą objąć dowodzenie nad siłami jednego z pięciu krajów uwikłanych w ten konflikt zbrojny...
World War I: Battlefields - recenzja gry