Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2004Najciekawsze recenzje gier strategicznych

Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2004 roku.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry

recenzja gry24 grudnia 2004

Jest to gra warta polecenia nie tylko osobom, które zaślepione są samym napisem „Lord of the Rings” na opakowaniu. Jest to porcja naprawdę solidnego software`u, potrafiąca zaskoczyć i zapewnić godziny rozrywki.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry

Armie Exigo - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2004

Do walki stają trzy ogromnie różniące się plemiona: imperium, upadli i bestie. Boje toczymy przeciwko upadłym, dostając pod kontrolę coraz to nowe typy jednostek. Na początku tworzymy armię z paladynami i elfami na czele...

Armie Exigo - recenzja gry

Space Colony - recenzja gry

recenzja gry26 stycznia 2004

Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold)...

Space Colony - recenzja gry

Silent Storm - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2004

Strategia osadzona realiach II Wojny Światowej. Gracz staje się dowódcą elitarnego oddziału żołnierzy, wykonującego bardzo niebezpieczne zadania głęboko na terytorium wroga.

Silent Storm - recenzja gry

Chicago 1930 - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2004

Chicago 1930 to gra strategiczno-taktyczna, w sporym stopniu przypominająca popularną serię Commandos. Za opracowanie pełnej wersji odpowiedzialny jest zespół developerski Spellbound (twórcy Desperados czy Robin Hood: The Legend of Sherwood)...

Chicago 1930 - recenzja gry

Blitzkrieg - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2004

Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi...

Blitzkrieg - recenzja gry

Lords of EverQuest - recenzja gry

recenzja gry20 maja 2004

„Lords of EverQuest” to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG. Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została w tym samym świecie co wcześniejsze gry z serii „EverQuest”, tj. w Norrath.

Lords of EverQuest - recenzja gry

Lords of the Realm III - recenzja gry

recenzja gry20 lipca 2004

Lords of the Realm III to nowa odsłona starej i niegdyś cieszącej się dużą popularnością, strategicznej serii z firmy Sierra. Akcja umiejscowiona została w Średniowieczu i rozgrywa się w różnych częściach Europy.

Lords of the Realm III - recenzja gry

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2004

Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry

recenzja gry5 sierpnia 2004

Ekstra pomysły, wzorowe odwzorowanie militariów i pola walki... Engine, na jakim stworzono „Soldiers”, jest fenomenalnym środowiskiem, które pozwala przeżyć w niespotykany dotąd sposób zdarzenia dziejące się na monitorze.

Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry

Pikmin 2 - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2004

Kapitan Olimar zatęsknił za Pikminami. Wraca na ich planetę, by stoczyć w ramię z nimi kolejne, strategiczne boje o drogocenne skarby.

Pikmin 2 - recenzja gry
Rome: Total War - recenzja gry

Rome: Total War - recenzja gry

recenzja gry26 listopada 2004

„Rome: Total War” to bardzo rozbudowana gra, której detale i z pozoru nieznaczące niuanse świadczą o jej wielkości. Każdy aspekt gry można by opisać w osobnym artykule... Nie bez kozery recenzja do najkrótszych nie należy.

Rome: Total War - recenzja gry

Worms Forts: Oblężenie - recenzja gry

recenzja gry10 listopada 2004

Worms Forts: Oblężenie zalet ma co niemiara: masa trybów rozgrywki, ciekawe bronie, świetną grafikę oraz stary, dobry klimat serii, który nie został zabity przez wprowadzenie trzeciego wymiaru oraz budynków. W zasadzie jedyną wadą jest praca kamery.

Worms Forts: Oblężenie - recenzja gry

Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2004

Przy całej swojej ograniczoności Medieval Lords są dobrą, sympatyczną i grywalną grą. Przyjemność wynikająca z wybudowania i gospodarowania miastem tętniącym życiem nie daje się przecenić.

Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry

Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PC

recenzja gry15 listopada 2004

FSW to lekko zmodyfikowana wersja programu, na którym amerykańscy żołnierze ćwiczą swoje umiejętności w walce w terenie zurbanizowanym. FSW wymaga taktycznego myślenia, umiejętności szybkiego planowania działania oraz sporej dozy cierpliwości.

Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PC

Port Royale 2 - recenzja gry

recenzja gry2 listopada 2004

„Port Royale 2” można uznać za odświeżone i nieco tylko inne, niż w pierwowzorze, podejście do świata siedemnastowiecznych awanturników. PR2 zawiera nadal to samo, co tak lubiliśmy w części pierwszej – handel i walki z piratami.

Port Royale 2 - recenzja gry

Podbój Rzymu - recenzja gry

recenzja gry5 listopada 2004

Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.

Podbój Rzymu - recenzja gry

Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2004

„Warhammer 40,000”. Uniwersum wiecznej wojny, przepełnione z jednej strony najnowocześniejszą techniką, z drugiej zaś – mroczną magią, starożytnymi artefaktami i plugawymi demonami. Uniwersum, w które wkraczasz i Ty.

Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2004

„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry

recenzja gry29 lipca 2004

Oto jest rok 1942, gracz w skórze Wayne’a Johnsona leci nad pustynią za sterami swojego samolotu... na ogonie pojawiają się dwa niemieckie myśliwce i bez większych ceregieli zestrzeliwują gracza. Niedaleko Casablanki i mrowia pięknych kobiet.

Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry

Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2004

„Mroczne Wieki” to strategia czasu rzeczywistego, próbująca wiernie odtworzyć realia Średniowiecza. Myliłby się ten, kto uznałby EU: MW za zwykłego RTS-a. Jest to ogromna i skomplikowana gra, która pozwala wcielić się nam w jednego z władców tamtej epoki.

Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry

Battle Mages - recenzja gry

recenzja gry12 sierpnia 2004

W świecie "Battle Mages" chronionym przed złem mocą Magicznego Kryształu, Ludzie, Krasnoludy i Elfy żyły w zgodzie i wzajemnym poszanowaniu do czasu, gdy w elfiej społeczności pojawił się Czarnoksiężnik nawołujący do powrotu na rodzime ziemie Elfów.

Battle Mages - recenzja gry

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry

recenzja gry1 września 2004

Wydana przez Niemców (CDV Software) i wyprodukowana przez Węgrów (Stormregion) Codename Panzers: Faza Pierwsza to gra, która jak mało która, narobiła strasznie dużo zamieszania. Czas odpowiedzieć, czy gra sama w sobie jest warta uwagi graczy...

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry
Warlords: Battlecry III - recenzja gry

Warlords: Battlecry III - recenzja gry

recenzja gry1 października 2004

„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.

Warlords: Battlecry III - recenzja gry

Castle Strike - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2004

strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design. Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.

Castle Strike - recenzja gry

Locoland - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2004

Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rosyjską grupę developerską – Gromada. Łączy ona dwa rodzaje rozgrywki – tej znanej z typowych RTS-ów oraz tej znanej z serii Railroad Tycoon.

Locoland - recenzja gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry

recenzja gry23 czerwca 2004

No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900).

No Man's Land: Fight For Your Rights! - recenzja gry

Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry

recenzja gry25 czerwca 2004

Robin Hood: Defender of the Crown to nowa odsłona hitu o tym samym tytule znanego jeszcze z czasów panowania Amigi (ponad milion sprzedanych egzemplarzy gry). Ponownie wcielamy się w postać walecznego Robin Hooda, który musi uratować króla Richarda.

Robin Hood: Defender of the Crown - recenzja gry

Ground Control 2: Operation Exodus - recenzja gry

recenzja gry6 września 2004

Druga część wyśmienitej gry strategicznej, która w roku 2000 zachwyciła wszystkich doskonałą i innowacyjną technologią graficzną. W "Ground Control 2: Operation Exodus" akcja toczy się w 300 lat po wydarzeniach które miały miejsce w pierwszej części.

Ground Control 2: Operation Exodus - recenzja gry

Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gry

recenzja gry12 lipca 2004

Burning Horizon to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego.

Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gry