Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2007Najciekawsze recenzje gier RPG

Recenzje gier RPG opublikowane w 2007 roku.

Blue Dragon - recenzja gry

recenzja gry18 września 2007

Dream team Microsoftu stworzył grę, która miała podbić Japonię w imię Xboksa 360. Europejskim okiem stwierdzamy, że mogło im wyjść to lepiej.

Blue Dragon - recenzja gry
Mass Effect - recenzja gry

Mass Effect - recenzja gry

recenzja gry19 listopada 2007

Twórcy Star Wars: Knights of the Old Republic postanowili nieco odpocząć od barwnego świata George’a Lucasa i przedstawić własną wizję przyszłości. W ten sposób powstał Mass Effect.

Mass Effect - recenzja gry

Hellgate: London - recenzja gry

recenzja gry7 listopada 2007

Hellgate: London jest trochę jak ładna dziewczyna (lub facet, by uniknąć seksizmu), z którą nie ma niestety o czym rozmawiać. Mimo dużej ilości potworów, zadań i przedmiotów, to gra nie wymaga od gracza właściwie niczego.

Hellgate: London - recenzja gry
Wiedźmin - recenzja gry

Wiedźmin - recenzja gry

recenzja gry26 października 2007

Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...

Wiedźmin - recenzja gry

Shadow Hearts: From the New World - recenzja gry

recenzja gry20 września 2007

Na ukończenie Shadow Hearts: From the New World potrzeba około czterdziestu godzin. Sporo, ale skłamałbym, gdybym stwierdził, że zabawa jest tak fantastyczna i wciągająca, że nawet nie zauważycie, jak ten czas zleci.

Shadow Hearts: From the New World - recenzja gry
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

recenzja gry17 maja 2007

Oto jednen z najfajniejszych i najprzyjaźniejszych graczowi morpegów, jakie powstały. Godny konkurent dla World of Warcraft.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

Two Worlds - recenzja gry

recenzja gry22 czerwca 2007

„Gothlivion” – czytamy na pudełku angielskiego wydania Two Worlds. Co skłoniło autora do wygłoszenia tak odważnego sloganu? Czy dzieło krakowskiego studia Reality Pump naprawdę godne jest przyrównania do dwóch z trzech wielkich cRPG zeszłego roku?

Two Worlds - recenzja gry

Day Watch - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2007

Tetris, Heroes, S.T.A.L.K.E.R., Codename: Outbreak. Wśród tych pochodzących ze wschodu gier znajduje się także Day Watch – malutki projekt, (słusznie) przesłaniany przez zdobywających uznanie konkurentów.

Day Watch - recenzja gry

Pokemon Pearl - recenzja gry

recenzja gry25 czerwca 2007

Młody chłopak (lub dziewczyna) wyrusza z kolegą nad pobliskie jezioro, gdzie przypadkiem zauważa tajemniczą walizkę. Przyjaciele odnajdują w niej kulki (Pokeballe), które kryją w sobie Pokemony...

Pokemon Pearl - recenzja gry

Overlord - recenzja gry

recenzja gry23 lipca 2007

Czarny humor, czarny charakter w roli głównej i miks wielu gatunków. Czy to mogło się udać?

Overlord - recenzja gry

Dawn of Magic: Blood Magic - recenzja gry

recenzja gry9 sierpnia 2007

Dawn of Magic jest grą straszliwie nierówną. Wyposażona w ładny interfejs, posiadająca spory potencjał w rozwoju postaci (w tym atrakcyjny pomysł na wykorzystanie go w multiplayerze), otrzymała, nie wiedzieć czemu, lichą fabułę i mnóstwo niedoróbek.

Dawn of Magic: Blood Magic - recenzja gry

Loki - recenzja gry

recenzja gry10 sierpnia 2007

Hack and slash to gatunek, w którym developerzy boją się wprowadzać innowacje. Czy jednak bezczelne kopiowanie Diablo 2 w siedem lat po premierze to sposób na sukces?

Loki - recenzja gry

Guild Wars: Nightfall - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2007

Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.

Guild Wars: Nightfall - recenzja gry

The Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gry

recenzja gry15 stycznia 2007

Gdyby najnowsza Zelda miała oprawę audiowizualną godną swoich czasów, ani chybi dostałaby notę co najmniej 99%. Oto podręcznik dla tych, którzy poszukują definicji słowa „grywalność”.

The Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gry

World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry

recenzja gry19 stycznia 2007

Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.

World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry

Children of Mana - recenzja gry

recenzja gry23 stycznia 2007

Children of Mana opowiada historię czwórki bohaterów, którzy przed laty utracili najbliższych. Co ciekawe, fabuła jest kontynuacją wydarzeń, jakie miały miejsce w części wydanej na GBA (Sword of Mana).

Children of Mana - recenzja gry

Silverfall - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2007

Silverfall ma tak samo dużo wad co zalet. Zależy co kto lubi, kto czego oczekuje i co jest dla niego mniej lub bardziej istotne. Osoby liczące na porządnego, hardcorowego i miodnego hack’n’slasha – mogą do oceny dodać sobie spokojnie jeszcze 5 procent.

Silverfall - recenzja gry

Final Fantasy XII - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2007

Mimo że już przy FFX programiści wycisnęli praktycznie wszystko, co się dało z czarnej skrzyneczki wyciągnąć, nie dali teraz za wygraną i dzięki zmianie w przedstawianiu świata i sposobie prowadzeniu kamery ta część sprawia wrażenie jeszcze piękniejszej.

Final Fantasy XII - recenzja gry
Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry

Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry

recenzja gry8 marca 2007

Jade Empire: SE, gra dwa lata temu nowatorska, choć i wówczas krytykowana za to i owo, ukazuje się wreszcie na PC. Czy ktokolwiek, kogo fascynują gry RPG może pozwolić, by taka okazja wyśliznęła mu się z rąk?

Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gry

recenzja gry7 maja 2007

Puśćmy średniawe plug-iny w niepamięć, Shivering Isles to pierwszy i ostatni pełnoprawny dodatek do Oblivona.

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gry