Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2005Najciekawsze recenzje gier akcji 3

Recenzje gier akcji opublikowane w 2005 roku.

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

recenzja gry9 maja 2005

Gra pozostała dynamiczną multiplayerówką rozgrywaną na ograniczonych arenach. Akcja jest bardzo szybka, na planszach umieszczono dużo hopów, wind, antresol i wszelakich innych konstrukcji mających zapewnić ekspresowe przemieszczanie się po poziomach.

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

Tenchu: Fatal Shadows - recenzja gry

recenzja gry4 sierpnia 2005

Grę zaczynamy jako Ayame, która podróżując po ogarniętym wojną kraju trafia na zaatakowaną przez innych ninja wioskę. Postanawia zbadać sytuację i przyjrzeć się bliżej toczącej się masakrze. Nie udaje jej się jednak nikogo ocalić.

Tenchu: Fatal Shadows - recenzja gry

BloodRayne 2 - recenzja gry

recenzja gry5 września 2005

Kontynuacja przygód słynnej dhampirzycy. Tym razem musi ona powstrzymać grupę wampirów będących pod wodzą Kagana. Stwory te próbują doprowadzić do wyprodukowania tajemniczej substancji, pozwalającej im bezpiecznie wychodzić na powierzchnię za dnia.

BloodRayne 2 - recenzja gry

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2005

Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

Shadow of Rome - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2005

“Shadow of Rome” czerpie garściami z filmu “Gladiator” Ridleya Scotta. Zapożyczeń, a nawet kopii, jest tu bardzo wiele. Gra zaczyna się – podobnie jak film – przedstawiając głównego bohatera podczas krwawych podbojów w Germanii.

Shadow of Rome - recenzja gry
God of War - recenzja gry

God of War - recenzja gry

recenzja gry27 maja 2005

Jeśli można do czegoś „God of War” porównać, to zapewne najbliżej mu do „Devil May Cry” i znanych z przygód Dantego rozmaitych kombinacji combo i rozwoju głównego bohatera. Rozmachem przypomina „The Return of the King”.

God of War - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2005

Gra XXI wieku. Takie sformułowanie w przypadku Chaos Theory nasuwa się samo. W zasadzie z góry wiadomo było, że to co dostaniemy w ręce, będzie produkcją ponadprzeciętną. Seria Splinter Cell posiada wszak wszystkie atrybuty potrzebne grom przełomowym.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

recenzja gry4 kwietnia 2005

„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC
Battlefield 2 - recenzja gry

Battlefield 2 - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2005

Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.

Battlefield 2 - recenzja gry
Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry

Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry

recenzja gry10 lutego 2005

„Forgotten Realms: Demon Stone” to konwersja gry z konsol, która niekoniecznie musi przypaść do gustu PeCetowcom. Gra jest liniowa i oferuje niezbyt długą kampanię singleplayer.

Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

recenzja gry26 kwietnia 2005

Dante, pół-człowiek, pół-demon, wrócił. Jeden z największych bossów konsolowego świata, gość, który z miejsca niemal stał się ikoną wykozaczonego do granic możliwości bohatera gry ponownie odda się pod naszą komendę. Zapomnijcie o „Devil May Cry 2”.

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry
Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona

Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona

recenzja gry29 września 2005

Jest rok 2009, a jeden z członków zespołu znajduje się na niesprzyjających terenach Algierii, gdzie przychodzi mu walczyć z szaleńcem dążącym do spreparowania śmiertelnie groźnego wirusa. Na pomoc koledze wyrusza dwójka komandosów.

Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona
Driver 3 - recenzja gry na PC

Driver 3 - recenzja gry na PC

recenzja gry13 kwietnia 2005

Mamy do czynienia z kolejną „róbta-co-chceta” gierką gangsterską, reprezentantem osobliwego nurtu city-simów, połączeniem samochodówki z TPS-em. Wcielamy się w gliniarza, który inwigiluje mafię złodziei samochodów...

Driver 3 - recenzja gry na PC
Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2005

Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry
Quake 4 - recenzja gry

Quake 4 - recenzja gry

recenzja gry31 października 2005

Czwarty Quake jest już faktem. Jest wielce wątpliwe, że wstrząśnie on użytkownikami PeCetów tak samo jak poprzednie odsłony cyklu. Mimo to zagrać warto, choćby po to, aby przekonać się, że nie wszystkie nowinki służą dobrej sprawie.

Quake 4 - recenzja gry
Call of Duty 2 - recenzja gry

Call of Duty 2 - recenzja gry

recenzja gry3 listopada 2005

Call of Duty stanowi klasę samą w sobie. Grę, którą trudno porównywać z innymi strzelankami, dlatego iż jej celem jest obsadzenie gracza w głównej roli świetnego filmu, a przez to danie mu sposobności doświadczenia dającej się przeżyć wojny.

Call of Duty 2 - recenzja gry
Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

recenzja gry12 kwietnia 2005

Idea i klimat „Resident Evil 4” zmieniały się niemalże 3 razy. Wiele rozwiązań, jak choćby sklepy czy brak zombie budziło wątpliwości fanów serii. Czy Capcom stanął na wysokości zadania? Czy „Resident Evil 4” to nadal te klimaty, które lubimy?

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube
Resident Evil 4 - recenzja gry na PS2

Resident Evil 4 - recenzja gry na PS2

recenzja gry1 grudnia 2005

Posiadacze PS2, którzy z zazdrością spoglądali na wyłączność Nintendo na gry z serii Resident Evil, mogą otwierać szampany. Jak się okazuje, nawet najlepiej wyglądającą grę na NGC można z powodzeniem przenieść na hardware’owo słabszą czarnulkę.

Resident Evil 4 - recenzja gry na PS2