2005Najciekawsze recenzje gier akcji 3
Recenzje gier akcji opublikowane w 2005 roku.
Men of Valor: Vietnam - recenzja gry
recenzja gry2 marca 2005
„Men of Valor” nie jest grą złą. Drzemie w niej ogromny potencjał, ale niestety kilka irytujących elementów skutecznie odwraca uwagę od całego szeregu plusów.
Men of Valor: Vietnam - recenzja gryUnreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry
recenzja gry9 maja 2005
Gra pozostała dynamiczną multiplayerówką rozgrywaną na ograniczonych arenach. Akcja jest bardzo szybka, na planszach umieszczono dużo hopów, wind, antresol i wszelakich innych konstrukcji mających zapewnić ekspresowe przemieszczanie się po poziomach.
Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gryUntold Legends: Brotherhood of the Blade - recenzja gry
recenzja gry29 listopada 2005
Zręcznościowy cRPG całkiem słusznie porównywany do Diablo. W istocie jest to gra godnie nawiązująca do klasyka Blizzarda, z czterema klasami postaci, tonami sprzętu, dziesiątkami misji i przeciwników oraz zgrabnie nakreśloną fabułą.
Untold Legends: Brotherhood of the Blade - recenzja gryTenchu: Fatal Shadows - recenzja gry
recenzja gry4 sierpnia 2005
Grę zaczynamy jako Ayame, która podróżując po ogarniętym wojną kraju trafia na zaatakowaną przez innych ninja wioskę. Postanawia zbadać sytuację i przyjrzeć się bliżej toczącej się masakrze. Nie udaje jej się jednak nikogo ocalić.
Tenchu: Fatal Shadows - recenzja gryBoiling Point: Road to Hell - Recenzja PL
recenzja gry26 października 2005
Po niespełna 5 miesiącach od premiery światowej, doczekaliśmy się polskiego wydania Boiling Ponta. Choć zwykle nie recenzujemy polskich wersji, to w przypadku Drogi do Piekła pokusiliśmy się o mały wyjątek. Dlaczego?
Boiling Point: Road to Hell - Recenzja PL
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry
recenzja gry26 kwietnia 2005
Dante, pół-człowiek, pół-demon, wrócił. Jeden z największych bossów konsolowego świata, gość, który z miejsca niemal stał się ikoną wykozaczonego do granic możliwości bohatera gry ponownie odda się pod naszą komendę. Zapomnijcie o „Devil May Cry 2”.
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry
Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona
recenzja gry29 września 2005
Jest rok 2009, a jeden z członków zespołu znajduje się na niesprzyjających terenach Algierii, gdzie przychodzi mu walczyć z szaleńcem dążącym do spreparowania śmiertelnie groźnego wirusa. Na pomoc koledze wyrusza dwójka komandosów.
Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona187 Ride or Die - recenzja gry
recenzja gry7 października 2005
Główny koncept gry zawarto w jej tytule. Jedziesz i strzelasz do wrogów, eliminując ich z wyścigu albo zwyczajnie giniesz, skasowany z trasy przez swoich oponentów. Oczywiście developerzy nie zapomnieli o uzasadnieniu rozwałki obserwowanej na ekranie.
187 Ride or Die - recenzja gryGorky 02: Aurora Watching - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2005
„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.
Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gryBloodRayne 2 - recenzja gry
recenzja gry5 września 2005
Kontynuacja przygód słynnej dhampirzycy. Tym razem musi ona powstrzymać grupę wampirów będących pod wodzą Kagana. Stwory te próbują doprowadzić do wyprodukowania tajemniczej substancji, pozwalającej im bezpiecznie wychodzić na powierzchnię za dnia.
BloodRayne 2 - recenzja gryClose Combat: First to Fight - recenzja gry
recenzja gry2 czerwca 2005
Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.
Close Combat: First to Fight - recenzja gryDarkwatch - recenzja gry
recenzja gry27 września 2005
Neo-westernowa strzelanina z domieszką The House of the Dead – tak w dużym skrócie można by scharakteryzować Darkwatch. Czy taka mieszanka wyszła tej grze na dobre?
Darkwatch - recenzja gryShadow of Rome - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2005
“Shadow of Rome” czerpie garściami z filmu “Gladiator” Ridleya Scotta. Zapożyczeń, a nawet kopii, jest tu bardzo wiele. Gra zaczyna się – podobnie jak film – przedstawiając głównego bohatera podczas krwawych podbojów w Germanii.
Shadow of Rome - recenzja gryConstantine - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2005
Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.
Constantine - recenzja gry
Call of Duty 2 - recenzja gry
recenzja gry3 listopada 2005
Call of Duty stanowi klasę samą w sobie. Grę, którą trudno porównywać z innymi strzelankami, dlatego iż jej celem jest obsadzenie gracza w głównej roli świetnego filmu, a przez to danie mu sposobności doświadczenia dającej się przeżyć wojny.
Call of Duty 2 - recenzja gry
Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube
recenzja gry12 kwietnia 2005
Idea i klimat „Resident Evil 4” zmieniały się niemalże 3 razy. Wiele rozwiązań, jak choćby sklepy czy brak zombie budziło wątpliwości fanów serii. Czy Capcom stanął na wysokości zadania? Czy „Resident Evil 4” to nadal te klimaty, które lubimy?
Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube
Doom III - recenzja gry
recenzja gry15 czerwca 2005
Zaletą „Dooma 3” jest jego bezpretensjonalność – mamy do czynienia ze strzelaniną bez udziwnień, ze wszystkim, czego po takiej produkcji oczekujemy. Ogromny arsenał, w którym znajdziemy, co tylko dusza zapragnie, włączając w to sławną piłę łańcuchową.
Doom III - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC
recenzja gry4 kwietnia 2005
„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC