2005Najciekawsze recenzje gier akcji 2
Recenzje gier akcji opublikowane w 2005 roku.
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
recenzja gry5 kwietnia 2005
Wcielasz się w rolę dowódcy jednostki, bez żadnych ogródek wzorowanej na tej z „Kompanii Braci” czy „Szeregowca Ryana”. Bohater jest targany licznymi rozterkami i pomiędzy poszczególnymi misjami możemy wsłuchać się w potok jego myśli o życiu i śmierci...
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja grySpartan: Total Warrior - recenzja gry
recenzja gry27 października 2005
Rzymskie Imperium pod rządami okrutnego Tiberiusa podbija kolejne tereny. Na ich drodze ku całkowitej dominacji stoją już tylko Spartanie. W takich okolicznościach weźmiemy pod swoje skrzydła jednego żołnierzy, by poprowadzić go przez przygodę jego życia.
Spartan: Total Warrior - recenzja gryDoom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry
recenzja gry2 maja 2005
Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.
Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2005
Gra XXI wieku. Takie sformułowanie w przypadku Chaos Theory nasuwa się samo. W zasadzie z góry wiadomo było, że to co dostaniemy w ręce, będzie produkcją ponadprzeciętną. Seria Splinter Cell posiada wszak wszystkie atrybuty potrzebne grom przełomowym.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC
recenzja gry4 kwietnia 2005
„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PCMediEvil Resurrection - recenzja gry
recenzja gry15 listopada 2005
Sir Daniel Fortesque, najsłynniejszy kościej na PlayStation, powraca. Gra, mimo iż jest remakiem pierwszej części z PSX-a, niesie z sobą szereg nowinek: nieznane dotąd lokacje, mini-gierki i rozbudowany tryb wieloosobowy.
MediEvil Resurrection - recenzja gryAdvent Rising - recenzja gry
recenzja gry8 września 2005
Samotny bohater i walka z groźnymi obcymi. Stare? Kapitalna fabuła, świetna muzyka, rewelacyjna grywalność. Taka jest na pierwszy rzut oka nowa produkcja od firmy Majesco. Bez wątpienia warto jej skosztować. Ale...
Advent Rising - recenzja gryCold War: Szpieg Zimnej Wojny - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2005
Wrobiono cię w próbę zabójstwa prezydenta Rosji – udaje ci się uciec, lecz zostajesz sam za Żelazną Kurtyną. Masz tylko siebie, swoje umiejętności i fotoreporterski instynkt. Czy uda ci się przeżyć – a co ważniejsze, zdobyć upragniony materiał?
Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - recenzja gryMonster Hunter - recenzja gry
recenzja gry11 sierpnia 2005
W świecie Monster Hunter wcielasz się w młodego myśliwego, którego pragnieniem jest zostać sławnym łowcą. Wykonujesz wiele ryzykownych zadań, walczysz z drapieżnikami, zdobywasz mięso, skóry i kości, odnajdujesz cenne okazy roślin, handlujesz artefaktami.
Monster Hunter - recenzja grySonic Mega Collection Plus - recenzja gry
recenzja gry7 kwietnia 2005
„Sonic MCP” jest odświeżoną wersją kompilacji gier z niebieskim jeżem w roli głównej, która poprzednio ukazała się dwa lata temu na GameCube’a. Jakość emulacji jest stuprocentowa.
Sonic Mega Collection Plus - recenzja gryBlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2005
Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?
BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gryViewtiful Joe 2 - recenzja gry
recenzja gry19 kwietnia 2005
Tym razem Joe ma do pomocy wdzięczną bohaterkę o imieniu Sylvia. Dla niewtajemniczonych – jest to wybranka serca Joego, w której rolę również możemy się wcielić. Nie liczcie jednak w tym wypadku na nic więcej, jak tylko prace porządkowe.
Viewtiful Joe 2 - recenzja gryUltimate Spider-Man - recenzja gry
recenzja gry28 października 2005
Człowiek Pająk, superbohater znany w głównej mierze z komiksowych kart, od dobrych kilku lat nie opuszcza również posiadaczy komputerów. Było z nimi różnie. Ultimate Spider-Man stanowi doskonałą okazję, by odzyskać zaufanie w możliwości Człowieka Pająka.
Ultimate Spider-Man - recenzja gryHellforces - recenzja gry
recenzja gry16 września 2005
Romans z Hellforces rozpoczyna się jękiem rozkoszy. Oprawa wizualna nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ładnie wykonane bronie, przyjemne modele przeciwników oraz ogólny rozkład okolicy, związany z zamieszkami wywołanymi przez satanistów, mogą się podobać.
Hellforces - recenzja gryStar Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gry
recenzja gry21 czerwca 2005
W SW: EIII RotS mamy wszystko, czego każdy fan „Gwiezdnych Wojen” oczekuje po grze na podstawie trzeciego epizodu: dynamiczne, efektowne pojedynki na miecze świetlne, korzystanie z Mocy i prowadzenie dwóch postaci, kluczowych dla filmu.
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gryHarry Potter i Czara Ognia - recenzja gry
recenzja gry30 listopada 2005
Harry, Hermiona i Ron mają po czternaście lat, trochę wydorośleli, a wraz z nimi gra, w której elementy zręcznościowe czy rozwiązywanie zagadek zostały wyparte przez akcję. Zabawa sprowadza się jednak do mozolnego zdobywania tarcz Turnieju Trójmagicznego.
Harry Potter i Czara Ognia - recenzja gryRecenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci
recenzja gry10 czerwca 2005
Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.
Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięciBrothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gry
recenzja gry25 października 2005
Brothers in Arms: Earned in Blood to sequel wydanej w tym roku taktycznej gry FPP. Czy tak krótki okres developingu wpłynął znacząco na wysoki poziom tej gry?
Brothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gryUnreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry
recenzja gry9 maja 2005
Gra pozostała dynamiczną multiplayerówką rozgrywaną na ograniczonych arenach. Akcja jest bardzo szybka, na planszach umieszczono dużo hopów, wind, antresol i wszelakich innych konstrukcji mających zapewnić ekspresowe przemieszczanie się po poziomach.
Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gryUntold Legends: Brotherhood of the Blade - recenzja gry
recenzja gry29 listopada 2005
Zręcznościowy cRPG całkiem słusznie porównywany do Diablo. W istocie jest to gra godnie nawiązująca do klasyka Blizzarda, z czterema klasami postaci, tonami sprzętu, dziesiątkami misji i przeciwników oraz zgrabnie nakreśloną fabułą.
Untold Legends: Brotherhood of the Blade - recenzja gryDevil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry
recenzja gry26 kwietnia 2005
Dante, pół-człowiek, pół-demon, wrócił. Jeden z największych bossów konsolowego świata, gość, który z miejsca niemal stał się ikoną wykozaczonego do granic możliwości bohatera gry ponownie odda się pod naszą komendę. Zapomnijcie o „Devil May Cry 2”.
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gryTenchu: Fatal Shadows - recenzja gry
recenzja gry4 sierpnia 2005
Grę zaczynamy jako Ayame, która podróżując po ogarniętym wojną kraju trafia na zaatakowaną przez innych ninja wioskę. Postanawia zbadać sytuację i przyjrzeć się bliżej toczącej się masakrze. Nie udaje jej się jednak nikogo ocalić.
Tenchu: Fatal Shadows - recenzja gryPursuit Force - recenzja gry
recenzja gry23 listopada 2005
Najgorętszy tytuł ostatnich tygodni wreszcie nadciągnął i uderzył z mocą wodospadu. Miodny, wciągający, rozbudowany, jednym słowem: wielki. Z drugiej strony, z powodu kilku niewybaczalnych błędów nie jest dla każdego.
Pursuit Force - recenzja gryKroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry
recenzja gry27 stycznia 2005
Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.
Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gryMen of Valor: Vietnam - recenzja gry
recenzja gry2 marca 2005
„Men of Valor” nie jest grą złą. Drzemie w niej ogromny potencjał, ale niestety kilka irytujących elementów skutecznie odwraca uwagę od całego szeregu plusów.
Men of Valor: Vietnam - recenzja gryFrom Russia with Love - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2005
W 42 lata po premierze, licencja na drugą część filmowych przygód Jamesa Bonda odgrzebana zostaje przez EA, ale gry stworzonej na jej podstawie nie ratuje nawet udział Sir Seana Connery’ego.
From Russia with Love - recenzja gryBoiling Point: Road to Hell - Recenzja PL
recenzja gry26 października 2005
Po niespełna 5 miesiącach od premiery światowej, doczekaliśmy się polskiego wydania Boiling Ponta. Choć zwykle nie recenzujemy polskich wersji, to w przypadku Drogi do Piekła pokusiliśmy się o mały wyjątek. Dlaczego?
Boiling Point: Road to Hell - Recenzja PLBoiling Point: Road to Hell - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2005
Bohaterem gry jest Saul Myers, były legionista. Mieszka w Paryżu, jest rozwiedziony. Jego córka, Lisa, tworzy reportaże w niewielkim państewku w Południowej Ameryce – Realii. Niestety, Lisa nie dzwoni już od czterdziestu ośmiu godzin.
Boiling Point: Road to Hell - recenzja gry187 Ride or Die - recenzja gry
recenzja gry7 października 2005
Główny koncept gry zawarto w jej tytule. Jedziesz i strzelasz do wrogów, eliminując ich z wyścigu albo zwyczajnie giniesz, skasowany z trasy przez swoich oponentów. Oczywiście developerzy nie zapomnieli o uzasadnieniu rozwałki obserwowanej na ekranie.
187 Ride or Die - recenzja gryGorky 02: Aurora Watching - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2005
„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.
Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry