Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2005Najciekawsze recenzje gier akcji 2

Recenzje gier akcji opublikowane w 2005 roku.

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2005

Wcielasz się w rolę dowódcy jednostki, bez żadnych ogródek wzorowanej na tej z „Kompanii Braci” czy „Szeregowca Ryana”. Bohater jest targany licznymi rozterkami i pomiędzy poszczególnymi misjami możemy wsłuchać się w potok jego myśli o życiu i śmierci...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

Spartan: Total Warrior - recenzja gry

recenzja gry27 października 2005

Rzymskie Imperium pod rządami okrutnego Tiberiusa podbija kolejne tereny. Na ich drodze ku całkowitej dominacji stoją już tylko Spartanie. W takich okolicznościach weźmiemy pod swoje skrzydła jednego żołnierzy, by poprowadzić go przez przygodę jego życia.

Spartan: Total Warrior - recenzja gry

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

recenzja gry2 maja 2005

Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2005

Gra XXI wieku. Takie sformułowanie w przypadku Chaos Theory nasuwa się samo. W zasadzie z góry wiadomo było, że to co dostaniemy w ręce, będzie produkcją ponadprzeciętną. Seria Splinter Cell posiada wszak wszystkie atrybuty potrzebne grom przełomowym.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

recenzja gry4 kwietnia 2005

„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

MediEvil Resurrection - recenzja gry

recenzja gry15 listopada 2005

Sir Daniel Fortesque, najsłynniejszy kościej na PlayStation, powraca. Gra, mimo iż jest remakiem pierwszej części z PSX-a, niesie z sobą szereg nowinek: nieznane dotąd lokacje, mini-gierki i rozbudowany tryb wieloosobowy.

MediEvil Resurrection - recenzja gry

Advent Rising - recenzja gry

recenzja gry8 września 2005

Samotny bohater i walka z groźnymi obcymi. Stare? Kapitalna fabuła, świetna muzyka, rewelacyjna grywalność. Taka jest na pierwszy rzut oka nowa produkcja od firmy Majesco. Bez wątpienia warto jej skosztować. Ale...

Advent Rising - recenzja gry

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2005

Wrobiono cię w próbę zabójstwa prezydenta Rosji – udaje ci się uciec, lecz zostajesz sam za Żelazną Kurtyną. Masz tylko siebie, swoje umiejętności i fotoreporterski instynkt. Czy uda ci się przeżyć – a co ważniejsze, zdobyć upragniony materiał?

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - recenzja gry

Monster Hunter - recenzja gry

recenzja gry11 sierpnia 2005

W świecie Monster Hunter wcielasz się w młodego myśliwego, którego pragnieniem jest zostać sławnym łowcą. Wykonujesz wiele ryzykownych zadań, walczysz z drapieżnikami, zdobywasz mięso, skóry i kości, odnajdujesz cenne okazy roślin, handlujesz artefaktami.

Monster Hunter - recenzja gry

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

recenzja gry7 kwietnia 2005

„Sonic MCP” jest odświeżoną wersją kompilacji gier z niebieskim jeżem w roli głównej, która poprzednio ukazała się dwa lata temu na GameCube’a. Jakość emulacji jest stuprocentowa.

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2005

Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

Viewtiful Joe 2 - recenzja gry

recenzja gry19 kwietnia 2005

Tym razem Joe ma do pomocy wdzięczną bohaterkę o imieniu Sylvia. Dla niewtajemniczonych – jest to wybranka serca Joego, w której rolę również możemy się wcielić. Nie liczcie jednak w tym wypadku na nic więcej, jak tylko prace porządkowe.

Viewtiful Joe 2 - recenzja gry

Ultimate Spider-Man - recenzja gry

recenzja gry28 października 2005

Człowiek Pająk, superbohater znany w głównej mierze z komiksowych kart, od dobrych kilku lat nie opuszcza również posiadaczy komputerów. Było z nimi różnie. Ultimate Spider-Man stanowi doskonałą okazję, by odzyskać zaufanie w możliwości Człowieka Pająka.

Ultimate Spider-Man - recenzja gry

Hellforces - recenzja gry

recenzja gry16 września 2005

Romans z Hellforces rozpoczyna się jękiem rozkoszy. Oprawa wizualna nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ładnie wykonane bronie, przyjemne modele przeciwników oraz ogólny rozkład okolicy, związany z zamieszkami wywołanymi przez satanistów, mogą się podobać.

Hellforces - recenzja gry

Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2005

W SW: EIII RotS mamy wszystko, czego każdy fan „Gwiezdnych Wojen” oczekuje po grze na podstawie trzeciego epizodu: dynamiczne, efektowne pojedynki na miecze świetlne, korzystanie z Mocy i prowadzenie dwóch postaci, kluczowych dla filmu.

Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gry

Harry Potter i Czara Ognia - recenzja gry

recenzja gry30 listopada 2005

Harry, Hermiona i Ron mają po czternaście lat, trochę wydorośleli, a wraz z nimi gra, w której elementy zręcznościowe czy rozwiązywanie zagadek zostały wyparte przez akcję. Zabawa sprowadza się jednak do mozolnego zdobywania tarcz Turnieju Trójmagicznego.

Harry Potter i Czara Ognia - recenzja gry

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

recenzja gry10 czerwca 2005

Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

Brothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gry

recenzja gry25 października 2005

Brothers in Arms: Earned in Blood to sequel wydanej w tym roku taktycznej gry FPP. Czy tak krótki okres developingu wpłynął znacząco na wysoki poziom tej gry?

Brothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gry

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

recenzja gry9 maja 2005

Gra pozostała dynamiczną multiplayerówką rozgrywaną na ograniczonych arenach. Akcja jest bardzo szybka, na planszach umieszczono dużo hopów, wind, antresol i wszelakich innych konstrukcji mających zapewnić ekspresowe przemieszczanie się po poziomach.

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

Untold Legends: Brotherhood of the Blade - recenzja gry

recenzja gry29 listopada 2005

Zręcznościowy cRPG całkiem słusznie porównywany do Diablo. W istocie jest to gra godnie nawiązująca do klasyka Blizzarda, z czterema klasami postaci, tonami sprzętu, dziesiątkami misji i przeciwników oraz zgrabnie nakreśloną fabułą.

Untold Legends: Brotherhood of the Blade - recenzja gry

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

recenzja gry26 kwietnia 2005

Dante, pół-człowiek, pół-demon, wrócił. Jeden z największych bossów konsolowego świata, gość, który z miejsca niemal stał się ikoną wykozaczonego do granic możliwości bohatera gry ponownie odda się pod naszą komendę. Zapomnijcie o „Devil May Cry 2”.

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

Tenchu: Fatal Shadows - recenzja gry

recenzja gry4 sierpnia 2005

Grę zaczynamy jako Ayame, która podróżując po ogarniętym wojną kraju trafia na zaatakowaną przez innych ninja wioskę. Postanawia zbadać sytuację i przyjrzeć się bliżej toczącej się masakrze. Nie udaje jej się jednak nikogo ocalić.

Tenchu: Fatal Shadows - recenzja gry

Pursuit Force - recenzja gry

recenzja gry23 listopada 2005

Najgorętszy tytuł ostatnich tygodni wreszcie nadciągnął i uderzył z mocą wodospadu. Miodny, wciągający, rozbudowany, jednym słowem: wielki. Z drugiej strony, z powodu kilku niewybaczalnych błędów nie jest dla każdego.

Pursuit Force - recenzja gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2005

Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2005

„Men of Valor” nie jest grą złą. Drzemie w niej ogromny potencjał, ale niestety kilka irytujących elementów skutecznie odwraca uwagę od całego szeregu plusów.

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

From Russia with Love - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2005

W 42 lata po premierze, licencja na drugą część filmowych przygód Jamesa Bonda odgrzebana zostaje przez EA, ale gry stworzonej na jej podstawie nie ratuje nawet udział Sir Seana Connery’ego.

From Russia with Love - recenzja gry

Boiling Point: Road to Hell - Recenzja PL

recenzja gry26 października 2005

Po niespełna 5 miesiącach od premiery światowej, doczekaliśmy się polskiego wydania Boiling Ponta. Choć zwykle nie recenzujemy polskich wersji, to w przypadku Drogi do Piekła pokusiliśmy się o mały wyjątek. Dlaczego?

Boiling Point: Road to Hell - Recenzja PL

Boiling Point: Road to Hell - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2005

Bohaterem gry jest Saul Myers, były legionista. Mieszka w Paryżu, jest rozwiedziony. Jego córka, Lisa, tworzy reportaże w niewielkim państewku w Południowej Ameryce – Realii. Niestety, Lisa nie dzwoni już od czterdziestu ośmiu godzin.

Boiling Point: Road to Hell - recenzja gry

187 Ride or Die - recenzja gry

recenzja gry7 października 2005

Główny koncept gry zawarto w jej tytule. Jedziesz i strzelasz do wrogów, eliminując ich z wyścigu albo zwyczajnie giniesz, skasowany z trasy przez swoich oponentów. Oczywiście developerzy nie zapomnieli o uzasadnieniu rozwałki obserwowanej na ekranie.

187 Ride or Die - recenzja gry

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2005

„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry