Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2005Najciekawsze recenzje gier akcji 2

Recenzje gier akcji opublikowane w 2005 roku.

Bet on Soldier: Krwawy Sport - recenzja gry

recenzja gry15 listopada 2005

Głównym punktem programu są specjalnie wytrenowani żołnierze, prowadzący ze sobą walki na śmierć i życie. Aby nie było zbyt barbarzyńsko, akcja została umiejscowiona w alternatywnej teraźniejszości, w której od niepamiętnych czasów trwa wojna.

Bet on Soldier: Krwawy Sport - recenzja gry

The Matrix: Path of Neo - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2005

Zagrać czy nie zagrać w nowego Matrixa? Wybierasz niebieską czy czerwoną tabletkę? Przed podjęciem decyzji nie zapomnij skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.

The Matrix: Path of Neo - recenzja gry

Hellforces - recenzja gry

recenzja gry16 września 2005

Romans z Hellforces rozpoczyna się jękiem rozkoszy. Oprawa wizualna nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ładnie wykonane bronie, przyjemne modele przeciwników oraz ogólny rozkład okolicy, związany z zamieszkami wywołanymi przez satanistów, mogą się podobać.

Hellforces - recenzja gry

Tribes: Zemsta - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2005

Trwa międzygalaktyczna wojna. Po jednej stronie barykady Imperium, po drugiej plemiona barbarzyńców. Trwa też miłość. Uczucie połączyło księżniczkę Victorię i przywódcę plemienia Fenixa, Daniela. Związek mógłby zakończyć spór i rozpocząć nowa erę pokoju.

Tribes: Zemsta - recenzja gry

Ninja Gaiden Black - recenzja gry

recenzja gry8 listopada 2005

Akcja rozgrywa się w fikcyjnym świecie, w którym toczy się wieczna walka dwóch sił uosabianych przez miecze. Zło reprezentuje Ciemne Smocze Ostrze, które potrafi pochłaniać dusze swoich ofiar. Jego przeciwieństwem jest Smocze Ostrze...

Ninja Gaiden Black - recenzja gry

Genji - recenzja gry

recenzja gry22 listopada 2005

Genji to jeden, wielki, zmarnowany potencjał. Miało być tak pięknie, a cały zamysł obalony został przez jeden z developerskich grzechów głównych.

Genji - recenzja gry

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2005

Rodzeństwo: Sunny, Klaus i Violet traci rodziców, którzy giną w tajemniczym pożarze. Dzieci trafiają pod opiekę wujka Olafa. Jednak mężczyzna przygarnia trójkę dzieci wyłącznie po to, by przejąć majątek pozostawiony przez ich rodziców.

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

The Incredible Hulk: Ultimate Destruction - recenzja gry

recenzja gry18 października 2005

Hulk wrócić! Hulk miażdżyć! Hulk demolować! Hulk być w tej grze!

The Incredible Hulk: Ultimate Destruction - recenzja gry

Killer 7 - recenzja gry

recenzja gry24 sierpnia 2005

Poznajcie i wcielcie się w rolę Harmana Smitha – zabójcy, któremu dolega coś na podobieństwo schizofrenii. Harman wyhodował w swej głowie kilka osobowości (teraz spójrzcie na tytuł gry) – a każda nich posiada inne umiejętności.

Killer 7 - recenzja gry

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2005

Wcielasz się w rolę dowódcy jednostki, bez żadnych ogródek wzorowanej na tej z „Kompanii Braci” czy „Szeregowca Ryana”. Bohater jest targany licznymi rozterkami i pomiędzy poszczególnymi misjami możemy wsłuchać się w potok jego myśli o życiu i śmierci...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry21 kwietnia 2005

„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

recenzja gry2 maja 2005

Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

SWAT 4 - recenzja gry

recenzja gry22 kwietnia 2005

SWAT 4 to kontynuacja wydanego przez Sierrę ponad 5 lat temu taktycznego shootera FPP, który jako pierwszy miał oficjalne błogosławieństwo prawdziwych odziałów amerykańskiej brygady Special Weapons And Tactics. Gra jest jeszcze lepsza.

SWAT 4 - recenzja gry

MediEvil Resurrection - recenzja gry

recenzja gry15 listopada 2005

Sir Daniel Fortesque, najsłynniejszy kościej na PlayStation, powraca. Gra, mimo iż jest remakiem pierwszej części z PSX-a, niesie z sobą szereg nowinek: nieznane dotąd lokacje, mini-gierki i rozbudowany tryb wieloosobowy.

MediEvil Resurrection - recenzja gry

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2005

Wrobiono cię w próbę zabójstwa prezydenta Rosji – udaje ci się uciec, lecz zostajesz sam za Żelazną Kurtyną. Masz tylko siebie, swoje umiejętności i fotoreporterski instynkt. Czy uda ci się przeżyć – a co ważniejsze, zdobyć upragniony materiał?

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - recenzja gry

Monster Hunter - recenzja gry

recenzja gry11 sierpnia 2005

W świecie Monster Hunter wcielasz się w młodego myśliwego, którego pragnieniem jest zostać sławnym łowcą. Wykonujesz wiele ryzykownych zadań, walczysz z drapieżnikami, zdobywasz mięso, skóry i kości, odnajdujesz cenne okazy roślin, handlujesz artefaktami.

Monster Hunter - recenzja gry

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

recenzja gry7 kwietnia 2005

„Sonic MCP” jest odświeżoną wersją kompilacji gier z niebieskim jeżem w roli głównej, która poprzednio ukazała się dwa lata temu na GameCube’a. Jakość emulacji jest stuprocentowa.

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2005

Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

Viewtiful Joe 2 - recenzja gry

recenzja gry19 kwietnia 2005

Tym razem Joe ma do pomocy wdzięczną bohaterkę o imieniu Sylvia. Dla niewtajemniczonych – jest to wybranka serca Joego, w której rolę również możemy się wcielić. Nie liczcie jednak w tym wypadku na nic więcej, jak tylko prace porządkowe.

Viewtiful Joe 2 - recenzja gry

Harry Potter i Czara Ognia - recenzja gry

recenzja gry30 listopada 2005

Harry, Hermiona i Ron mają po czternaście lat, trochę wydorośleli, a wraz z nimi gra, w której elementy zręcznościowe czy rozwiązywanie zagadek zostały wyparte przez akcję. Zabawa sprowadza się jednak do mozolnego zdobywania tarcz Turnieju Trójmagicznego.

Harry Potter i Czara Ognia - recenzja gry

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

recenzja gry10 czerwca 2005

Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

Pursuit Force - recenzja gry

recenzja gry23 listopada 2005

Najgorętszy tytuł ostatnich tygodni wreszcie nadciągnął i uderzył z mocą wodospadu. Miodny, wciągający, rozbudowany, jednym słowem: wielki. Z drugiej strony, z powodu kilku niewybaczalnych błędów nie jest dla każdego.

Pursuit Force - recenzja gry

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2005

„Men of Valor” nie jest grą złą. Drzemie w niej ogromny potencjał, ale niestety kilka irytujących elementów skutecznie odwraca uwagę od całego szeregu plusów.

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

recenzja gry9 maja 2005

Gra pozostała dynamiczną multiplayerówką rozgrywaną na ograniczonych arenach. Akcja jest bardzo szybka, na planszach umieszczono dużo hopów, wind, antresol i wszelakich innych konstrukcji mających zapewnić ekspresowe przemieszczanie się po poziomach.

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

Untold Legends: Brotherhood of the Blade - recenzja gry

recenzja gry29 listopada 2005

Zręcznościowy cRPG całkiem słusznie porównywany do Diablo. W istocie jest to gra godnie nawiązująca do klasyka Blizzarda, z czterema klasami postaci, tonami sprzętu, dziesiątkami misji i przeciwników oraz zgrabnie nakreśloną fabułą.

Untold Legends: Brotherhood of the Blade - recenzja gry

Tenchu: Fatal Shadows - recenzja gry

recenzja gry4 sierpnia 2005

Grę zaczynamy jako Ayame, która podróżując po ogarniętym wojną kraju trafia na zaatakowaną przez innych ninja wioskę. Postanawia zbadać sytuację i przyjrzeć się bliżej toczącej się masakrze. Nie udaje jej się jednak nikogo ocalić.

Tenchu: Fatal Shadows - recenzja gry

Boiling Point: Road to Hell - Recenzja PL

recenzja gry26 października 2005

Po niespełna 5 miesiącach od premiery światowej, doczekaliśmy się polskiego wydania Boiling Ponta. Choć zwykle nie recenzujemy polskich wersji, to w przypadku Drogi do Piekła pokusiliśmy się o mały wyjątek. Dlaczego?

Boiling Point: Road to Hell - Recenzja PL
Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

recenzja gry26 kwietnia 2005

Dante, pół-człowiek, pół-demon, wrócił. Jeden z największych bossów konsolowego świata, gość, który z miejsca niemal stał się ikoną wykozaczonego do granic możliwości bohatera gry ponownie odda się pod naszą komendę. Zapomnijcie o „Devil May Cry 2”.

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry
Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona

Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona

recenzja gry29 września 2005

Jest rok 2009, a jeden z członków zespołu znajduje się na niesprzyjających terenach Algierii, gdzie przychodzi mu walczyć z szaleńcem dążącym do spreparowania śmiertelnie groźnego wirusa. Na pomoc koledze wyrusza dwójka komandosów.

Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona

187 Ride or Die - recenzja gry

recenzja gry7 października 2005

Główny koncept gry zawarto w jej tytule. Jedziesz i strzelasz do wrogów, eliminując ich z wyścigu albo zwyczajnie giniesz, skasowany z trasy przez swoich oponentów. Oczywiście developerzy nie zapomnieli o uzasadnieniu rozwałki obserwowanej na ekranie.

187 Ride or Die - recenzja gry