Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 czerwca 2015, 15:23

autor: Adrian Werner

Tales of Cosmos - ukazało się demo przygodówki science-fiction

Zespół Red Dwarf Games wypuścił demo gry Tales of Cosmos, czyli pecetowej przygodówki science-fiction z otwartą strukturą świata.

Studio Red Dwarf Games powoli kończy prace nad Tales of Cosmos, czyli nietypową pecetową przygodówką science-fiction, która w przeciwieństwie do większości przedstawicieli tego gatunku zaoferuje świat o otwartej strukturze. Projekt osiągnął już na tyle zaawansowane stadium produkcji, że autorzy zdecydowali się opublikować pierwsze grywalne demo. Można je pobrać za pośrednictwem usługi Steam.

  1. Tales of Cosmos – pobierz demo przez Steam
  2. Tales of Cosmos – oficjalna strona gry

Gra opowie o przygodach dwóch astronautów – Psa Perseusza oraz Profesora Gagayeva, a fabuła będzie się obracała wokół potężnej magnetycznej anomalii znanej jako Zagłada Promów, która przyciąga z wielką mocą wszystkie statki z okolicy. Głównym zadaniem bohaterów ma być znalezienie sposobu na zneutralizowanie tej anomalii.

Kampania toczyć się będzie w jednym systemie planetarnym. Podczas zabawy, podróżując statkiem kosmicznym, odwiedzimy m.in. gigantyczną planetę Novaclad, jak również wiele innych światów, wraz z ich księżycami. Gra ma w niczym nie ograniczać swobody eksploracji i sami zdecydujemy gdzie się udamy oraz jakie problemy spróbujemy rozwiązać.

Każda planeta i księżyc zamieszkane będą przez liczne postacie należące do różnych ras. Niektóre z nich okażą się pomocne, podczas gdy inne spróbują pokrzyżować nasze plany. Pod względem samych mechanizmów rozgrywki, Tales of Cosmos ma być w miarę tradycyjną przygodówką. Zajmiemy się więc głównie eksploracją, gromadzeniem przedmiotów, prowadzeniem rozmów oraz rozwiązywaniem zagadek. Wiele problemów wymusi na nas dokonanie posunięć w kilku różnych światach, a poziom trudności wyzwań ma być wysoki. Mniej doświadczonym graczom pomoże system podpowiedzi.

Tales of Cosmos zaoferuje ładną i całkowicie dwuwymiarową oprawę graficzna, utrzymaną w lekko kreskówkowym stylu, oraz tradycyjny interfejs point-n-click. W przeciwieństwie jednak do większości przygodówek, gra wyposażona zostanie także w potężne narzędzia moderskie, które pozwolą fanom w łatwy sposób tworzyć nowe światy i historie. Na koniec warto dodać, że produkcja powstaje obecnie wyłącznie z myślą o pecetach, ale gdy ta wersja zostanie ukończona autorzy chcą przenieść swoje dzieło także na inne platformy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej