3A - jak można utrudnić graczowi podjęcie decyzji?. Wybory moralne w grach pod lupą
Spis treści
Oczywiście twórcy gier zdają sobie sprawę, że prosta decyzja nikogo nie zachwyci, nie będziemy trzy tygodnie później wracać myślami do gry, która dała nam wybór: okraść staruszkę czy zostawić ją w spokoju. Rzecz jasna, że zostawimy ją w spokoju, tak samo jak wszystkie inne staruszki, które spotykamy codziennie w tramwaju. Nikim to nie wstrząśnie.
A jeśli staruszka ma jedzenie? A jeśli w domu czeka na nas głodny chory towarzysz? A jeśli wokół trwa wojna i nigdzie nie da się niczego kupić? Tą drogą poszło cyfrowe This War of Mine (a w ślad za nim jego planszowa wersja; czytaliście już o niej, o ile podjęliście właściwą decyzję).
Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie