Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 stycznia 2023, 08:26

autor: Adrian Werner

Zobacz, jak Skellige w Wiedźminie 3 wypięknieje z HD Reworked NextGen

Twórca modyfikacji The Witcher 3 HD Reworked Project udostępnił imponujące wideo pokazujące ulepszenia modeli i tekstur, jakie zaoferuje następna edycja moda.

Źródło fot. Halk Hogan i CD Projekt RED
i

HD Reworked Project to jeden z najważniejszych modów do Wiedźmina 3. Cieszy się on tak duża estymą, że stał się oficjalną częścią „next-genowej” wersji gry. Kilka tygodni temu jego autor, Polak o ksywce Halk Hogan, zdradził, że ma planach nowe, jeszcze lepsze wydanie. Teraz twórca udostępnił wideo pokazujące postępy w pracach.

Filmik trwa prawie siedem minut i koncentruje się na zademonstrowaniu ulepszeń tekstur i modeli na Skellige. Nowe wersje wyglądają wyśmienicie, prezentując wyraźny skok jakościowy.

Na nowe wydanie projektu, nazwane HD Reworked Project NextGen Edition, jeszcze trochę poczekamy, gdyż jego premiera zaplanowana została na drugi kwartał tego roku.

Autor obiecuje ogromną liczbę zmian, obejmujących ponad 3000 ulepszeń oryginalnych tekstur i modeli. Tak duża skala projektu najpewniej oznacza, że Halk Hogan pracował nad nim od dłuższego czasu, a nie zasiadł do niego dopiero po premierze grudniowego patcha.

Co ciekawe i godne pochwały, nowa wersja modyfikacji będzie współpracowała zarówno z „next-genową” aktualizacją gry (4.0), jak i starymi wydaniami 1.31/1.32. Jest to o tyle ważne, że ulepszone wcielenie Dzikiego Gonu pozostawia trochę do życzenia pod względem optymalizacji. Warto na koniec dodać, że jeśli macie problemy z wydajnością na swoich pecetach podczas zabawy z włączonym ray tracingiem, to pomocny może okazać się mod Optimized Raytracing.

  1. Wiedźmin 3 HD Reworked – strona poświęcona modyfikacji
  2. HD Reworked Project – pobierz mod

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej