Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 czerwca 2022, 20:05

Twórcy Skate 4 nie wstydzą się bugów; pokazują wersję „pre-pre-pre-alpha”

Firma Electronic Arts i studio Full Circle opublikowały krótki gameplay z czwartego skate. Pochodzi on z bardzo wczesnej wersji gry, opisanej jako „pre-pre-pre-alpha”. Ogłoszono również zapisy do zamkniętych testów.

Electronic Arts posłuchało fanów i zdecydowało, że czwarte skate. powstanie. Jego produkcję powierzono założonemu na przełomie 2020 i 2021 roku studiu Full Circle, a co za tym idzie, trwa ona od dopiero kilkunastu miesięcy. Przed kwartałem pisaliśmy, że rozpoczęły się wewnętrzne testy gry, mając nadzieję, że wkrótce zobaczymy ją „na żywo”. Tak też się stało – dziś ten oto krótki gameplay pojawił się na poświęconych deskorolkowej serii kontach w serwisach Twitter i YouTube.

Jeśli nie robi on na Was zbyt dużego wrażenia, to weźcie poprawkę na to, iż są to fragmenty rozgrywki z wersji „pre-pre-pre-alpha” skate. – tak przynajmniej określił ją deweloper. I choć nie sposób nie zauważyć błędów oraz tego, że modele postaci i elementy środowiska wymagają dalszej pracy, a do premiery wiele może się zmienić, to sama jazda na deskorolce wydaje się całkiem solidnie zaprojektowana.

Ci z Was, którym skate. wpadło w oko już teraz, mogą zapisać się do zamkniętych testów pecetowej wersji gry (bo tak, po raz pierwszy w historii serii powstanie takowa) – zrobicie to na tej stronie. Miejcie jednak na uwadze, że kolejki są spore i nie wszyscy chętni od razu sprawdzą produkcję. Deweloper ma jednak zamiar stopniowo zapraszać do testów coraz więcej graczy – również z pozostałych platform, na które zmierza nowe skate., czyli PS5 i XSX/S. Data premiery pozostaje nieznana.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej