Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 kwietnia 2013, 10:18

autor: Kamil Zwijacz

Torment: Tides of Numenera - uzbierano już ponad 3,5 mln dolarów

Na grę Torment: Tides of Numenera uzbierano już ponad 3,5 mln dolarów. Jest to jeden z największych sukcesów na Kickstarterze, a do końca akcji pozostało jeszcze 38 godzin, więc jest szansa na pobicie wyniku Project Eternity. Produkcji tej udało się zebrać około 4 mln dolarów.

Kickstarter gry Torment: Tides of Numenera przekroczył kolejny próg. Twórcy ze studia inXile entertainment potrzebowali 900 tys. dolarów, a w chwili obecnej mają ponad 3,5 mln dolarów od blisko 65 tys. osób. Dzięki temu do ekipy tworzącej nadchodzącą produkcję dołączył Chris Avellone – główny projektant Planescape: Torment.

Na produkcję gry Torment: Tides of Numenera udało się już zebrać ponad 3,5 mln dolarów. - Torment: Tides of Numenera - uzbierano już ponad 3,5 mln dolarów - wiadomość - 2013-04-04
Na produkcję gry Torment: Tides of Numenera udało się już zebrać ponad 3,5 mln dolarów.

Dzięki przekroczeniu progu 3,5 mln dolarów podczas zbiórki pieniędzy, do zespołu tworzącego grę dołączył Chris Avellone, który aktualnie pracuje w firmie Obsidian Entertainment, a na swoim koncie ma wiele uznanych produkcji, w tym Planescape: Torment. Warto także wspomnieć, że tak wielka kwota stawia nowe cRPG w ścisłej czołówce kickstarterowych gier. Więcej pieniędzy udało się zebrać jedynie na Project Eternity (prawie 4 mln dolarów). Do końca akcji pozostało jeszcze 38 godzin, więc być może padnie nowy rekord.

Niestety, tak duży sukces przełoży się na dłuższy proces produkcyjny, o czym pisaliśmy wczoraj rano. Tytuł oryginalnie miał ujrzeć światło dzienne w grudniu przyszłego roku, jednak ze względu na konieczność dodania wielu nowych elementów, postanowiono przełożyć premierę o kilka miesięcy.

Torment: Tides of Numenera to duchowy spadkobierca gry Planescape Torment. Tytuł będzie klasyczną produkcją cRPG umieszczoną w uniwersum Numenera. Produkcja tworzona jest przy użyciu technologii Unity, dzięki której twórcy stworzą prerenderowane, dwuwymiarowe tła, po których poruszać będą się trójwymiarowe postacie. Premiera pełnej wersji odbędzie się w 2015 roku.