Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 kwietnia 2023, 08:13

autor: Adrian Werner

Stardew Valley na wczesnych szkicach; twórca wzbudził podziw, fani chcą więcej

Twórca Stardew Valley zafundował fanom miłą niespodziankę udostępniając rysunki z wczesnego etapu prac nad tym przebojem.

Źródło fot. Eric Barone
i

Eric Barone podzielił się z fanami rysunkami koncepcyjnymi, które przygotował we wczesnych fazach produkcji przebojowego rolniczego RPG-a Stardew Valley.

Twórca wpierw udostępnił tylko jedną stronę ze swojego starego zeszytu, ale potem zachęcony prośbami graczy o więcej opublikował również sporo dodatkowych rysunków. Udostępnione obrazki pokazują m.in. wczesne wersje centrum społeczności w wiosce oraz kilka map różnych lokacji.

Stardew Valley na wczesnych szkicach; twórca wzbudził podziw, fani chcą więcej - ilustracja #1
Źródło fot. Twitter.
Stardew Valley na wczesnych szkicach; twórca wzbudził podziw, fani chcą więcej - ilustracja #2
Źródło fot. Twitter.
Stardew Valley na wczesnych szkicach; twórca wzbudził podziw, fani chcą więcej - ilustracja #3
Źródło fot. Twitter.

Rysunki, choć proste, są ciekawe, gdyż pozwalają przyjrzeć się bliżej procesowi twórczemu, który doprowadził do powstania jednego z największych przebojów Indie w historii.

Przypomnijmy, że Stardew Valley zadebiutowało w lutym 2016 roku na PC. Potem gra została przeniesiona na konsole PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch i PlayStation Vita oraz na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android.

Obecnie Eric Barone koncentruje się głównie na swoim następnym projektem w postaci Haunted Chocolatier, czyli grze RPG, w której poprowadzimy sklepik z czekoladą. Deweloper nie zapomina jednak o Stardew Valley. Kilka dni temu uspokoił fanów, że nadal trwają prace nad patchem 1.6 i zdradził, że aktualizacja zaoferuje m.in. nowe dialogi.

  1. Stardew Valley – poradnik
  2. Stardew Valley – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej