Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 września 2020, 10:42

autor: Adrian Werner

Realistyczny Battlefield z ogromnymi bitwami - premiera Squad

Trwający ponad cztery lata wczesny dostęp gry Squad dobiegł końca. Wczoraj zadebiutowała pełna wersja tego taktycznego FPS-a. Edycja 1.0 przyniosła sporo nowości, w tym mapę, dodatkową frakcję oraz 100-osobowe serwery.

Realistyczny Battlefield z ogromnymi bitwami - premiera Squad - ilustracja #1
Wersja 1.0 oferuje m.in. nową frakcję.

Po ponad czterech latach spędzonych we wczesnym dostępie doczekaliśmy się wreszcie premiery pełnej wersji gry Squad, czyli taktycznej strzelanki nastawionej na potyczki wieloosobowe. Produkcja dostępna jest tylko na PC i można ją kupić w serwisie Steam za 114,15 zł. Jest to cena promocyjna - 30 września zostanie podniesiona do 152,20 zł.

Wersja 1.0 przynosi wiele nowości. Autorzy dodali jedną mapę (Fallujah), a do dostępnych w grze frakcji dołączyła grupa Middle Eastern Alliance, walcząca z bliskowschodnimi rebeliantami. Ponadto serwery pozwalają teraz na zabawę maksymalnie stu graczom jednocześnie. Wprowadzono także masę poprawek do grafiki, mechanizmów zabawy, sprzętu oraz balansu rozgrywki.

Z okazji premiery wersji 1.0 wypuszczono również nowy zwiastun, który możecie obejrzeć powyżej. Opuszczenie wczesnego dostępu przyciągnęło uwagę wielu graczy. W najgorętszym momencie minionej nocy w Squad bawiło się osiem tysięcy graczy jednocześnie. To najlepszy wynik od wielu miesięcy.

O jakości gry najlepiej świadczą oceny użytkowników. Na Steamie produkcja ma prawie 41 tys. recenzji i 87% z nich jest pozytywnych. Licząc tylko noty z ostatnich 30 dni aż 91% graczy uznało tytuł za godny polecenia.

Warto na koniec wspomnieć o ciekawej grafice przygotowanej przez fana o ksywce Superia_X-TRA. Opracował on wizualizację ocen graczy na Steamie, w której w logo Squad wtłoczono najczęściej pojawiające się w recenzjach frazy.

Źródło: Superia_X-TRA.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Testujemy grę Squad - w spadkobiercy Project Reality strzela się na poważnie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej