Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 25 lutego 2021, 12:53

autor: Adrian Werner

PUBG: New State zapowiedziane

Zapowiedziano PUBG: New State. To futurystyczny spin-off Playerunknown's Battlegrounds, nad którym pracują twórcy pierwowzoru.

PUBG: NEW STATE W SKRÓCIE:
  • Deweloper: PUBG Studio
  • Gatunek: strzelanka
  • Platformy: iOS , AND
  • Model biznesowy: free-to-play
  • Data premiery: 2021 r.

Południowokoreański koncern Krafton zapowiedział PUBG: New State, czyli nowy mobilny spin-off popularnej strzelanki Playerunknown's Battlegrounds. Produkcja zmierza na urządzenia z systemami iOS oraz Android i wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Premiera ma nastąpić w tym roku i poprzedzą ją zakrojone na szeroką skalę testy. W Google Play ruszyła już pre-rejestracja.

Warto zwrócić uwagę na fakt, że nad grą pracuje PUBG Studio, czyli zespół odpowiedzialny za pecetową odsłonę marki. W przypadku popularnego PUBG Mobile za produkcję odpowiadały inne studia, będące częścią koncernu Tencent. Dlatego ciekawi nas, jak wypadnie PUBG: New State w porównaniu z wcześniejszym mobilnym wcieleniem serii.

Gra ma być czymś innym, niż kolejną interpretacją pecetowego pierwowzoru. Autorzy chcą wrócić do korzeni gatunku battle royale, oferując jednocześnie nowicjuszom produkcję będącą idealnym wprowadzeniem do tej kategorii.

Inną cechą odróżniającą grę od Playerunknown's Battlegrounds będą realia science fiction. PUBG: New State osadzone będzie w 2051 roku. Podczas walki wykorzystamy futurystyczne uzbrojenie, drony oraz gadżety takie jak tarcze energetyczne. Bronie będziemy mogli modyfikować i ulepszać w trakcie samych meczów, w stylu znanym z Apex Legends.

Dodatkową atrakcją ma być zupełnie nowa mapa nazwana Troi. Ponadto produkcja ma położyć duży nacisk na tło fabularne, stanowiąc istotny element rozwoju realiów marki.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej