Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2006, 08:28

Prey w wersji na Xbox 360 ma się bardzo dobrze

Do tej pory niewiele mówiło się na temat konwersji gry Prey na konsolę Xbox 360 – nie licząc oczywiście niedawnych wypowiedzi Scotta Millera, który wyraził zażenowanie brakiem tzw. „dev-kita”, umożliwiającego prace nad programem dla konsoli Microsoftu. Dziś mamy dla Was nowe informacje na ten temat, które – powiedzmy to sobie szczerze - nie stawiają szefa firmy 3D Realms w korzystnym świetle.

Do tej pory niewiele mówiło się na temat konwersji gry Prey na konsolę Xbox 360 – nie licząc oczywiście niedawnych wypowiedzi Scotta Millera, który wyraził zażenowanie brakiem tzw. „dev-kita”, umożliwiającego prace nad programem dla konsoli Microsoftu. Dziś mamy dla Was nowe informacje na ten temat, które – powiedzmy to sobie szczerze - nie stawiają szefa firmy 3D Realms w korzystnym świetle.

Prey w wersji na Xbox 360 ma się bardzo dobrze - ilustracja #1

Przygotowaniem gry zajmuje się Human Head Studios, znane dotychczas z takich produkcji jak Dead Man’s Hand i Rune. Panowie opracowują jednak tylko edycję na PC, konwersją na Xbox 360 zajmuje się już inna firma, mianowicie brytyjski Venom Games. Wyspiarze posiadają odpowiednie narzędzia służące do tworzenia gry i co najważniejsze – umieją z nich korzystać. Według udostępnionych właśnie informacji, Prey w wersji na Xbox 360 ma tylko trzy tygodnie straty do PeCetowego pierwowzoru, w dodatku gra pracuje stabilnie i nie ma mowy o powtórce historii z Quake 4, gdzie posiadacze nowych konsol Microsoftu narzekali na płynność zabawy. Jak widać, 3D Realms ma niewiele do powiedzenia w kwestii produkcji konwersji – wypowiedź Millera była więc pozbawiona większego sensu.

Prey w wersji na Xbox 360 ma się bardzo dobrze - ilustracja #2

Przy okazji ujawniono, że Prey w wersji na Xbox 360 w pełni wykorzysta możliwości usługi Xbox Live, a wyniki potyczek w sieci będą zapisywane w specjalnym systemie rankingowym. Jest już niemal pewne, że w grze pojawią się również automaty z grami zręcznościowymi (np. Black Jack, Pac-Man), którymi będzie można pobawić się podobnie, jak miało to miejsce w Doom 3. Zabawa maszynami nie będzie bezcelowa. Osiągnięcie przyzwoitych wyników pozwoli odblokować pewne udogodnienia. Nie wiadomo, czy PeCetowa wersja programu również może pochwalić się takim urozmaiceniem rozgrywki...

Prey w wersji na Xbox 360 ma się bardzo dobrze - ilustracja #3

To już wszystkie nowe informacje, jakie udało nam się zdobyć na temat Prey w wersji na konsolę Xbox 360. Oczywiście zapraszamy do przejrzenia pozostałych materiałów, których na łamach naszego serwisu nie brakuje:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej